تورهای انتخابی کشتی کروز در سارانده (آلبانی)

سارانده نزدیک مرز یونان قرار گرفته و یکی از زیباترین محیط‌های طبیعی در کل ساحل آلبانی را دارا است. سواحل زیبا و آب‌های آبی زلال، تجربه‌ای به یاد ماندنی در تور کشتی کروز برای شما به ارمغان می‌آورند. تورهای انتخابی کشتی کروز علاوه بر خود شهر، مناطق دیدنی و جذاب اطراف را نیز به شما نشان می‌دهند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در سارانده (آلبانی)

گشت شهر سارانده (SAR01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)

سارانده در منطقه ساحلی Albanian Riviera، نزدیک مرز یونان و در جنوب آلبانی قرار گرفته است. این شهر زیبا، مقصد این تور اروپا نیم روزه خواهد بود. تور با یک سواری مفرح با اتوبوس به سمت مرکز شهر شروع می‌شود. ابتدا از کلیسای بیزانسی و کنیسه شهر دیدن می‌کنید. قدمت هر دوی این بناها به قرن پنجم بر می‌گردد. بعد از آن پیاده راه خود را در شهر ادامه داده تا به موزه شهر برسید. مجموعه‌ای غنی از موزائیک‌ها و آثار باستانی کشف شده در این منطقه، در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند. در ادامه مجددا سوار اتوبوس شده و استراحتی به پاهای خود می‌دهید. در مسیر حرکت‌تان، از دیدن مناظر پانورامیک سارانده و ساختمان‌های اصلی شهر شامل مدرسه راهنمایی Hasan Tahsini و شعبه‌ای از دانشگاه Tirana، لذت خواهید برد. در پایان تور و قبل از برگشتن به بندر، توقفی کوتاه در تپه Lëkurës برای عکس گرفتن خواهید داشت. این تپه مشرف به سارانده بوده و در روزهای صاف از آن بالا می‌توانید کورفو را نیز ببینید. قبل از برگشتن به کشتی کروز زمان آزاد برای گشت و گذار مستقل در شهر را دارید.

Sarande

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است.

بازدید از شهر سنگی گیروکاستر (SAR04)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)

شهر تاریخی Gjirokastër بین سال‌های 1373 تا 1417 در زیر سلطه عثمانی‌ها بوده است. این شهر زیبا نمونه‌ای نادر از شهرهای به خوبی حفظ شده از دوره عثمانی است. این شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. یک سواری 1.5 ساعته که شامل یک توقف در مسیر نیز می‌شود، شما را به Gjirokastër می‌رساند. این شهر در شمال سارانده قرار گرفته است. در این شهر می‌توانید از دیدن خیابان‌های سنگ فرش شده با سنگ‌آهک و سنگ‌رست، خانه‌های زیبا با سقف‌های سنگ لوحی و مناظر پانورامیک دره Drin لذت ببرید. بعد از آن سوار مینی‌ون شده و به ارتفاعات می‌روید تا از دژ قرن دوازدهمی گیروکاستر دیدن کنید. این دژ در ارتفاع 336 متری از سطح دریا قرار دارد. این دژ 5 برج، چندین خانه، کلیسا، زندان، آب‌انبار و یک موزه دارد. در این موزه یادگارهای مقاومت کومونیست‌ها در برابر اشغال آلمان‌ها در جنگ جهانی دوم نمایش داده شده است. بعد از بازدید از موزه، یک گشت همراه با راهنما از شهر خواهید داشت. بعد از آن به سارانده و کشتی کروز بر می‌گردید.

Gjirokaster

توجه: از آنجایی که بازدید از دژ شامل پیاده‌روی در مسیرهای سربالایی و سرپایینی و عبور از چندین پله است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکل حرکتی دارند مناسب نیست.

بازدید از خرابه‌های باستانی بوترینت (SAR03)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)

در تور کشتی کروز در آلبانی، خود را برای سفر به گذشته‌های دور آماده کنید. در این تور شما از خرابه‌های باستانی Butrint که به فاصله یک سواری کوتاه از سارانده به سمت جنوب قرار گرفته دیدن می‌کنید. این منطقه در زمان ماقبل تاریخ سکونتگاه انسان بوده است. Butrint دوره‌های مختلفی را در زیر سلطه یونانی‌ها، رومی‌ها، بیزانتی‌ها و حتی ونیزی‌ها سپری کرده است. این تاریخ شگفت‌انگیز را می‌توان در تک تک سنگ‌های به جا مانده از تمام این تمدن‌ها دید. شما به یک تور پیاده‌روی همراه با راهنما در این محوطه باستانی دعوت می‌شوید. گشت شما شامل بازدید از آکروپولیس و موزه نیز می‌شود. این موزه بعد از بازسازی در سال 2005 مجددا راه‌اندازی شد. این محوطه ابتدا توسط تیمی ایتالیایی بین سال‌های 1928 تا 1939 کاوش شد. کاوش‌ها بعد از جنگ جهانی دوم و تحت نظارت موسسه باستان‌شناسی آلبانی ادامه پیدا کرد. این مجموعه شگفت‌انگیز در سال 1992 به میراث جهانی یونسکو اضافه شد. سفرتان به گذشته با برگشت به سارانده و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Butrint

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست.

چشمه چشم آبی (SAR02)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)

این تور مفرح و لذت‌بخش نیم‌روزه، با سواری با اتوبوس به سمت تپه Lëkurës شروع می‌شود. در آنجا می‌توانید مناظری زیبا از سارانده، Vurgu i Ri، دریاچه بوترینت و اگر هوا صاف باشد حتی کورفو را ببینید. قلعه قرن شانزدهمی Lëkurësi نیز در این محل قرار گرفته است. بعد از آن یک سواری 40 دقیقه‌ای، شما را به چشمه چشم آبی، سرچشمه رودخانه Bistricë و یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی در کل آلبانی، می‌رساند. نیمه شب‌ها وقتی مرکز آبی رنگش با یک هاله آبی کمرنگ احاطه می‌شود، به خوبی می‌توانید دلیل این نامگذاری را متوجه شوید. عمق این چشمه‌ی سنگ آهکی همچنان ناشناخته است. غواصان تا عمق 50 متری پایین رفته‌اند اما حتی نزدیک کف این چشمه نیز نرسیده‌اند. اگر یک سنگ داخل چشمه بیاندازید می‌بینید که مدتی بعد به خاطر جوشش آبی که رودخانه را تغذیه می‌کند دوباره ظاهر می‌شود. در این منطقه می‌توانید جانوران مختلفی مانند روباه‌ها، پرنده‌ها، سمورها و حتی خزنده‌ها را ببینید. وقتی به سارانده برگشتید زمان آزاد دارید تا شهر را به دلخواه خودتان بگردید. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

Blue Eye Spring

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

Albanian Riviera و دهکده‌هایش (SAR05)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا

در این تور مفرح شما از طبیعت بکر و دست‌نخورده Albanian Riviera، سواحل شگفت‌انگیزش، همنشینی با مردم خونگرمش و مناظر اعجاب‌آورش لذت خواهید برد. این منطقه از آلبانی جایی است که دهکده‌های خوش‌منظره در میان صخره‌های ساحلی ساخته شده‌اند. شما با اتوبوس سفر می‌کنید و اولین مقصدتان Borsh خواهد بود. این دهکده به خاطر تولید روغن زیتون شناخته می‌شود. شما از این منطقه دیدنی و آبشارهای زیبایش دیدن می‌کنید. بعد از آن به سمت Porto Palermo که بین سارانده و Vlorë قرار گرفته می‌روید. این دهکده محل قرارگیری قلعه Porto Palermo است. شما از این قلعه نیز دیدن می‌کنید. گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان ساخت این قلعه بسیار است. بعضی محققان می‌گویند این دژ در اوایل قرن نوزدهم و توسط علی پاشا از Tepelena ساخته شده و بعضی دیگر ساخت آن را به ونیزی‌ها نسبت می‌دهند. بعد از این که اطراف را دیدید، دوباره راه افتاده و به سمت دهکده Himarë می‌روید. شما در این دهکده که حال و هوای یونانی دارد، از زمان آزاد خود لذت خواهید برد. این تور با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Porto Palermo

توجه: بازدید از قلعه شامل پیاده‌روی در مسیرهای سربالایی و سرپایینی و عبور از پله است. در نتیجه این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در سارانده (آلبانی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در سارانده (آلبانی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021