تورهای انتخابی کشتی کروز در چیویتاوکیا/رم (ایتالیا)

سفر با کشتی کروز یکی از جذاب‌ترین روش‌های سفر به مقصد اروپا است. شما در تور کشتی کروز در شهرهای مختلف توقف داشته و از زیبابی‌های این شهرها دیدن می‌کنید. شرکت کشتی کروز MSC در توقف‌های خود در شهرهای مختلف، تورهای انتخابی (Optional Tour) به مسافران کشتی ارائه می‌دهد. هر کدام از این تورها ویژگی‌ها و مدت زمان‌های متفاوتی دارند و شما در طول سفر با کشتی می‌توانید این تورها را انتخاب کرده و از دیدنی‌های این شهرها بازدید کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در چیویتاوکیا/رم (ایتالیا)

بازدید از توسکانیا و تارکوینیا (CIV22)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

ریشه‌های توسکانیا به افسانه‌ها و اسطوره‌ها بر می‌گردد. برخی می‌گویند این شهر توسط پسر هرکول ساخته شده و بعضی می‌گویند توسط پسر Aeneas یعنی Ascanius. گردش شما در این تور در مدت تور ایتالیا با یک سواری 50 دقیقه‌ای با اتوبوس در کنار مناظر زیبا به مقصد دهکده Tuscania شروع می‌شود. شما در این شهر از یک تور همراه با راهنما در مرکز تاریخی شهر که با دیوارهای قرون وسطایی احاطه شده است لذت خواهید برد. در بالای برج Lavello شما می‌توانید در منظره خارق‌العاده شهر غرق شوید. راهنمای تور، اصلی‌ترین جاذبه‌های دهکده شامل کلیسای سینت پیتر را به شما نشان خواهد داد. در این بازدید شما فرصت این را خواهید داشت که اتمسفر دهکده‌های کوچک مرکز ایتالیا را تجربه کنید. بعد از این بازدید، سوار اتوبوس شده و به سمت Tarquinia خواهید رفت. این شهر یکی از دوازده شهر اتروسکی (تمدنی باستانی در ایتالیا) در گذشته بوده است. راهنمای شما در این تور، شما را به سفری جذاب برای کشف این دهکده مهم در قلب منطقه Tuscia خواهد برد.

Tuscania

توجه: این تور برای مهمانانی که در راه رفتن مشکل دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز می‌باشد.

تور پیاده‌روی در رم (CIV21)

  • مدت زمان تور: 7.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در این تور یک روزه از شهر ابدی رم، شما ابتدا از کشتی کروز خارج شده و با یک سفر 1.5 ساعته با اتوبوس به راهنمایتان در شهر می‌رسید. بعد از آن خیابان‌های نمادین رم را با سرراست‌ترین روش ممکن یعنی با پای پیاده تجربه خواهید کرد. در ابتدای مسیر شما از بیرون به کولوسئوم نگاه خواهید کرد. این بنا بین سالهای 70 تا 80 میلادی ساخته شده و همچنان بزرگترین آمفی تئاتر دنیا است. بعد از آن به باقی‌مانده‌های فوروم رمی که در نزدیکی کولوسئوم قرار دارد، می‌روید. این مکان زمانی محل زندگی عمومی رومی‌ها بوده است. بعد از گذشتن از میدان Santi Apostoli به سمت میدان پروانه شکل Piazza di Spagna خواهید رفت. این میدان در پایین پله‌های اسپانیایی قرار گرفته است و محل قرارگیری فواره قایق قدیمی (Fontana della Barcaccia) است. این میدان با معماری‌های خارق‌العاده سبک باروک رومی احاطه شده است و این مکان یکی از دیدنی‌ترین نقاط رم برای بازدید در تور ایتالیا است. فرصت عکاسی از زیبایی‌های این منطقه را در هیچ کجای شهر پیدا نمی‌کنید. شما فرصت این را دارید که در این منطقه خرید کنید یا در یکی از بی‌شمار کافه و رستوران اطراف منطقه، ناهار میل کنید. هزینه این ناهار به عهده خودتان است. بعد از آن پیاده از کنار پانتئون گذر خواهید کرد. پانتئون یکی از حفظ‌شده‌ترین معبدهای باستانی رومی است. در ادامه به میدان Navona با معماری رومی باروکی خواهید رسید. دوربین خود را آماده کنید تا چند عکس عالی از فواره‌های فوق‌العاده زیبا و پر جزئیات این میدان گرفته و جادوی خاص میدان را جذب کنید. بعد از خداحافظی با راهنمای دوست‌داشتنی شهریتان، دوباره سوار اتوبوس شده و به سمت بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

رم

توجه: از آنجا که تور رم شامل فواصل طولانی پیاده‌روی است، بنابراین برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. همراه داشتن کفش‌های پیاده‌روی راحت توصیه می‌شود. این تور تنها شامل بازدید از بیرون کولسئوم است.

تور بزرگ شهر ابدی رم (CIV07)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 139 دلار (بزرگسالان)، 99 دلار (کودکان)

این گشت دو تا مهم‌ترین جنبه‌های شهر رم را با هم ترکیب می‌کند: مسیحیت و قدمت. شما با اتوبوس به رم منتقل می‌شوید (این مسیر 1.5 ساعت طول می‌کشد). شما در رم با راهنمایتان آشنا شده و تور خود را با بازدید از کولوسئوم که با نام آمفی‌تئاتر فلاویان نیز شناخته می‌شود شروع می‌کنید. در این بازدید، از اطراف این عمارت خارق‌العاده دیدن خواهد کرد. این ساختمان ظرفیت 50 هزار نفر را داشته و جایی بوده است که در آن رومیان، مبارزات بی‌رحمانه گلادیاتورها را می‌دیدند. در ادامه در اطراف Piazza Navona و Pantheon قدم می‌زنید. پانتئون معبدی باستانی بوده که در بزرگداشت هفت خدای رومی ساخته شده است. در یک رستوران ایتالیایی ناهار را صرف می‌کنید. بعد از ظهر به سمت میدان سنت پیتر می‌روید. در این جا زمان آزاد دارید تا به صورت انفرادی از کلیسای جامع دیدن کنید. راهنمای تور بیرون محوطه، اطلاعات لازم را به شما می‌دهد. بعد از ترک راهنمای تور در رم، به بندر بر می‌گردید.

توجه: مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌توانند در این تور شرکت کنند ولی توجه داشته باشند که تور کاملا با پیاده صورت می‌گیرد و برای کسانی که مشکل حرکتی دارند توصیه نمی‌شود. توصیه می‌شود کسانی که ویلچر دارند کمک کننده همراه داشته باشند. در پاییز و زمستان ممکن است بازدید از بعضی از جاذبه‌ها با غروب آفتاب مصادف شود. همراه داشتن لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های باستانی توصیه می‌شود. زمان ناهار در رستوران ممکن است زود یا دیر شود (بسته به روزها). کلیسای جامع سینت پیتر ممکن است به دلایلی که تحت کنترل شرکت MSC نیست بسته باشد. برای ورود به کلیسای سینت پیتر ممکن است صف‌های طولانی وجود داشته باشد.

تور فرشته‌ها و شیاطین (CIV25)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: تور پر مخاطب، سواری طولانی با اتوبوس

کتاب فوق‌العاده پر فروش و مشهور Angels & Demons، نوشته Dan Brown بازگو کننده داستانی فوق‌العاده گیرا است که در شهر ابدی رم می‌گذرد و در مورد قتل، فتنه و اشراقیون است. چه کتاب را خوانده باشید یا نه، در این تور یک روزه، جا پای شخصیت اصلی کتاب، Robert Langdon گذاشته و در تور اروپا خود از برخی از حفظ‌شده‌ترین رازهای شهر رم پرده بر خواهید داشت. از بندر، یک سواری در مسیرهای خوش‌منظره خواهید داشت و در شهر رم راهنمای خود را می‌بینید. تور شما با دنبال کردن سرنخ‌های مرتبط به چهار عنصر اصلی یعنی آب، آتش، خاک و هوا شروع می‌شود. آثار هنری شاخص، نقشی حیاتی در داستان پیچیده کتاب دارند؛ بنابراین در این مسیر حواستان به پانتئون، مجسمه Ecstasy of St. Teresa اثر برنینی در سبک باروک و کارهای قرن پانزدهمی باسیلیکای دل پوپولو و همچنین نقاشی‌های رافائل و Caravaggio باشد. وقتی به میدان ناوونا رسیدید، وقت آزاد خواهید داشت تا ناهار بخورید (هزینه این وعده غذایی به عهده خودتان است). مقصد بعدی قلعه Sant'Angelo است که تاریخ ساخت دیوارهای استوانه‌ایش به 139 بعد از میلاد بر می‌گردد. این مکان نقطه پایانی کتاب است. این قلعه در اصل آرامگاه امپراتور هادریان بوده و در قرون وسطی دژی بوده که از پاپ‌ها محافظت می‌کرده است. آخرین مقصد این تور، باسیلیکای سینت پیتر در میدان سینت پیتر است. در آن جا راهنمای شما اطلاعاتی از این مکان در اختیارتان قرار می‌دهد. بعد از آن زمان خواهید داشت تا این باسیلیکا را خودتان بگردید. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر خواهید گشت.

Navona

توجه: در پاییز و زمستان بازدید از برخی مکان‌ها ممکن است در زمان غروب آفتاب صورت گیرد. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. این تور مناسب کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست. باسیلیکای سینت پیتر ممکن است با اطلاعی که در زمانی نزدیک اعلام شده، بسته باشد و به دلایلی که تحت کنترل شرکت MSC نبوده‌اند و به برنامه‌های واتیکان بر می‌گردند. امکان بازدید از این مکان در زمان آزادتان، در زمان حضور در کشتی کروز به اطلاع شما می‌رسد. برای ورود به باسیلیکای سینت پیتر ممکن است مجبور باشید در صف‌های طولانی بایستید. این تور در روزهای یکشنبه در دسترس نیست.

بازدید از رم و جاذبه‌های موزه واتیکان (CIV08)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 99 یورو (بزرگسالان)، 72 یورو (کودکان)

یک سفر 1.5 ساعته شما را به رم می‌رساند. در رم، راهنمای تور شما را به دیدن جاذبه‌های اصلی شهر شامل دیوارهای Aurelian، هرم رم، حمام‌های Caracallas، میدان مسابقه Circus Massimus، کولوسئوم، میدان ونیز و بلوار رمانتیک Lungotevere می‌برد. تمام این جاذبه‌ها را به راحتی و با اتوبوس خواهید دید. بعد از این بازدیدها به واتیکان خواهید رفت و بعد از یک پیاده‌روی کوتاه به موزه واتیکان خواهید رسید. این گشت به شما اجازه ورود اختصاصی داده و شما می‌توانید با رد کردن صف‌های طولانی، از این مکان دیدن کنید. شما در یکی از معروف‌ترین موزه‌های دنیا از یک تور همراه با راهنما لذت برده و از شاهکارهای هنری که توسط پاپ‌های رومی ساخته شده‌اند و در طول قرن‌ها جمع‌آوری و حفظ شده‌اند دیدن می‌کنید. در داخل موزه از کلیسای کوچک Sistine، نقاشی‌های خارق‌العاده میکل‌آنژ و دیگر هنرمندان قرن پانزدهمی توسکانی و اومبریا دیدن خواهید کرد. بعد از گذراندن تور همراه با راهنما از میدان San Pietro و باسیلیکا، زمان آزاد برای صرف ناهار خواهید داشت (هزینه ناهار به عهده خودتان است). برگشت به بندر بدون راهنما خواهد بود.

Vatican Museum

توجه: در پاییز و زمستان بازدید از برخی از جاذبه‌ها ممکن است با غروب آفتاب مصادف شود. این تور روزهای یکشنبه در دسترس نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود. کلیسای جامع سینت پیتر و موزه واتیکان ممکن است بسته باشند، به دلایلی که تحت کنترل شرکت MSC نخواهد بود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، باید همراه با کمک‌کننده به این تور بیایند.

بازدید از رم، تور باروک (CIV02)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 85 یورو (بزرگسالان)، 62 یورو (کودکان)

رم یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیا است. این شهر، تاریخی طولانی داشته و پر از افسون‌های ایتالیایی است. بعد از 1.5 ساعت سواری اتوبوس از Civitavecchia به رم خواهید رسید. راهنمای شهری به شما خواهد رسید و تور بازدید از شهر با بازدید از بیرون کولوسئوم شروع می‌شود. اگر یکشنبه در این تور بودید می‌توانید در مراسم هفتگی دیدار با پاپ در میدان سینت پیتر شرکت کنید و از ستون زیبای Bernini در همان زمان دیدن کنید. در این مکان شما زمان آزاد برای دیدن اطراف دارید؛ می‌توانید ناهار خورده یا از باسیلیکا دیدن کنید. راهنما در بیرون کلیسا (باسیلیکا) به شما اطلاعات لازم را می‌دهد. این گشت با پیاده‌روی به سمت پانتئون و میدان دوست‌داشتنی Navona به پایان می‌رسد. بعد از خداحافظی با راهنمای تور به بندر بر می‌گردید.

توجه: ناهار در هزینه تور لحاظ نشده است و به عهده خود مسافر است. دیدار با پاپ یکشنبه‌ها انجام می‌شود و بستگی به برنامه‌های واتیکان دارد. امکان شرکت در این مراسم در زمان حضور در کشتی کروز مشخص می‌شود. کلیسای جامع سینت پیتر ممکن است بدون اطلاع قبلی بسته باشد. ممکن است ورود به کلیسای جامع سینت پیتر (St. Peters Basilica) نیازمند ایستادن در صف‌های طولانی باشد. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود. در زمستان‌ها و پاییزها بازدید از برخی مکان‌ها ممکن است با غروب آفتاب مصادف شود. کسانی که با ویلچر به این تور می‌آیند باید کمک‌کننده داشته باشند.

تجربه رم به صورت شخصی (CIV03)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

این گشت بدون راهنما در رم، با یک سواری 1.5 ساعته با اتوبوس شروع می‌شود. بعد از رسیدن به رم شما می‌توانید یک روز کامل را در این شهر ابدی و پایتخت ایتالیا با فراغت کامل سپری کنید. شما در مورد چگونگی بهترین راه‌ها برای گشتن در شهر راهنمایی دریافت کرده و می‌توانید از نقشه‌هایی که جاذبه‌ها و دیدنی‌های اصلی شهر را به نشان می‌دهند استفاده کنید. از برخی از اصلی‌ترین مکان‌های رم که فوق‌العاده مشهور هستند، می‌توان به کولوسئوم، فوروم رمی، پانتئون، میدان زیبای Navona در شهر قدیمی رم و مناطق اطراف شهر واتیکان اشاره کرد. به عنوان یکی از پایتخت‌های مد جهان، این شهر پر از مغازه‌های عالی برای خرید کردن است. از دیگر جاذبه‌های این شهر می‌توان به ستون Bernini در میدان سینت پیتر اشاره کرد.

توجه: اتوبوس تور نزدیک کولوسئوم توقف دارد. این مکان نقطه رسیدن و نقطه بازگشت تور شما خواهد بود.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری رم (CIV09)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

شما در این تور بندر را ترک کرده و با یک سفر 1.5 ساعته به پایتخت ایتالیا خواهید رسید. شما در این تور با یکی از راحت‌ترین راه‌های دیدن شهر یعنی با اتوبوس از تمام جاذبه‌های این شهر ابدی دیدن می‌کنید. شما از هرم Cestia، حمام‌های Caracalla، میدان مسابقه Circus Massimus، کولوسئوم و فواره مشهور Bocca della Verità و همچنین خیابان Veneto، میدان Barberini و محله رمانتیک Lungotevere بازدید می‌کنید. شما در واتیکان پیاده شده و فرصت گشت و گذار آزادنه در خیابان‌های واتیکان را داشته و می‌توانید از میدان سینت پیتر دیدن کنید. برگشت به بندر بدون راهنما خواهد بود. 

توجه: مهمانان در رم راهنماها را ملاقات می‌کنند. مهمانانی که با ویلچر حرکت می‌کنند باید همراه با کمک‌کننده به این تور بیایند. باسیلیکای سینت پیتر ممکن است در زمان این تور بسته باشد، به دلایلی که تحت کنترل شرکت MSC نیستند. برای بازدید از کلیسای جامع سن پیتر (St. Peters Basilica) ممکن است صف وجود داشته باشد.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر ابدی (CIV23D)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

بعد از سوار شدن به اتوبوس، یک سفر 1.5 ساعته شما را به پایتخت ایتالیا و جاذبه‌هایش خواهد رساند. راهنمای خود را ملاقات کرده و سوار بر اتوبوس از کنار جاذبه‌های اصلی شهر رم شامل هرم سستیا (Cestia Pyramid)، حمام‌های Caracalla، کولوسئوم، منطقه Lungotevere، میدان مسابقات Circus Massimus، میدان ونیز، خیابان Dolce Vitas و خیابان Veneto تا رسیدن به میدان سینت پیتر دیدن می‌کنید. شما فرصت کافی خواهید داشت تا شهر را گشته و اگر دوست داشتید کلیسای جامع رم را ببینید. راهنمای تور خوشحال می‌شود اطلاعات کافی برای این مکان در اختیار شما قرار دهد. بعد از آن به اتوبوس برگشته و به سمت فرودگاه Fiumicino خواهید رفت.

فروم رومی

توجه: مقصد نهایی این تور فرودگاه خواهد بود، برای مسافرانی که قصد دارند شهر را ترک کرده و برای ساعت 18 به بعد پرواز دارند. مدت زمان این تور شامل زمان حرکت به فرودگاه نیز می‌شود. کسانی که بعد از تور کشتی کروز در رم می‌مانند می‌توانند از گروه جدا شوند و به صورت مستقل به هتل محل اقامتشان بروند. می‌توانید این تور را تنها در زمان حضور در کشتی کروز رزرو کنید.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در چیویتاوکیا/رم (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در چیویتاوکیا/رم (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021