تورهای انتخابی کشتی کروز در خصب (عمان)

خصب شهری است که در اوایل قرن هفدهم توسط پرتغالی‌ها بنا شد. در این شهر جاذبه‌های بسیاری برای مسافران تور کشتی کروز وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آنها قلعه خصب است. شما همچنین فرصت این را خواهید داشت که همراه با تورهای انتخابی به مناطق اطراف رفته و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن‌ها دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در خصب (عمان)

گردش در شهر خصب و بوخا (KHS01)

  • مدت زمان تور: 3.5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 42 پوند (بزرگسالان)، 34 پوند (کودکان)

در این تور شما سوار بر یک اتوبوس یا مینی‌بوس دارای تهویه مطبوع و در فضایی راحت در خصب و مناطق اطرافش گشت و گذار خواهید کرد. این تور با بازدید از دژ زیبای خصب شروع می‌شود، قلعه‌ای که در قرن هفدهم توسط پرتغالی‌ها و در تلاش برای کنترل تجارت دریایی در تنگه هرمز ساخته شد. این قلعه برای جلوگیری از حملات از سمت دریا بنا شد. چوب‌های ساجی که از هند آورده شده بودند در ساخت دژ به کار رفتند. سقف نیز از مخلوطی از برگ درختان نخل و خاک رس درست شد. در این دژ یک برج مرکزی بزرگ هم وجود دارد که تاریخ ساختش به قبل از ساخت خود دژ بر می‌گردد. سازه‌ای که شما در حال حاضر و در تور کشتی کروز می‌بینید نتیجه بازسازی‌های گسترده و همه‌جانبه‌ای است که در در اواخر قرن بیستم انجام شده است. موقعیت قلعه به مسافران تور عمان فرصت گرفتن عکس‌هایی عالی و دیدن مناظری بی‌رقیب از اطراف را می‌دهد. بعد از آن تور در امتداد جاده ساحلی ادامه پیدا کرده تا بعد از طی یک مسیر یک ساعته به بوخا برسید. این شهر هم‌مرز با امارت راس الخیمه است. در مسیر شما می‌توانید از مناظر خارق‌العاده این مسیر ساحلی و خشن لذت ببرید. در چند نقطه توقف خواهید داشت تا بتوانید مهارت‌هایتان برای عکس گرفتن را به کار بگیرید. رو به دریا با پس‌زمینه کوهستان، دژ بوخا آخرین نقطه توقف در این تور خواهد بود. در این محل شما می‌توانید مناظر نفس‌گیر بیشتری را از این محیط شگفت‌انگیز ببینید.

توجه: راهنما با زبانی غیر از انگلیسی همیشه در دسترس نیست، در نتیجه اگر راهنما به زبان دیگر در دسترس نباشد تور با راهنمای انگلیسی برگزار خواهد شد. به خاطر تفاوت دمای هوا در محیط‌های داخلی و خارجی و همچنین وسایل نقلیه دارای تهویه مطبوع توصیه می‌کنیم یک ژاکت یا سوئیشرت سبک نخی برای راحتی خودتان همراه داشته باشید. از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

سواری جهاز دریایی به سمت آبدره‌ها (KHS02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، بدون راهنما، امکان شنا کردن
  • قیمت برای هر نفر: 70 پوند (بزرگسالان)، 51 پوند (کودکان)

در این تور آرامش‌بخش شما سوار بر یک جهاز دریایی موتوردار، زیبایی آب‌های آبدره منطقه مسندم به همراه دهکده‌های ماهیگیری زیبا و جزیره تلگراف را کشف خواهید کرد. استان مسندم جایی است که آن را با نام نروژ سرزمین‌های عربی می‌شناسند. جهاز یک قایق سنتی عربی است که کاملا از چوب ساخته می‌شود. جهاز راه خود را در میان این آب‌های آرام و فیروزه‌ای که با صخره‌های سفید رنگ احاطه شده‌اند پیش می‌برد و وقتی قایق در محدوده جزیره تلگراف لنگر انداخت، شما می‌توانید یک آب‌تنی روح‌بخش داشته باشید. اگر خوش‌شانس باشید ممکن است یک دلفین دوست‌داشتنی هم شما را در شنا کردن همراهی کند. اگر هم نشد، باز هم مناظر فوق‌العاده زیبای کوهستانی که در دوردست نمایان هستند شما را سرگرم نگه خواهند داشت.

توجه: این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

سواری سافاری در کوهستان جبل الحریم (KHS03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، بدون راهنما، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 85 پوند (بزرگسالان)، 76 پوند (کودکان)

در این تور انتخابی کشتی کروز خلیج فارس، شما از میان برخی از شگفت‌انگیزترین مناظر طبیعی عمان عبور می‌کنید در حالی که در راحتی کامل در یک خودروی مدرن چهارچرخ محرک نشسته‌اید. خود را در تور عمان برای یک سفر نفس‌گیر به جبل حریم آماده کنید که معنی لغوی آن کوهستان زنان است. با ارتفاع 2097 متری از سطح دریا این کوه بلندترین قله در شبه جزیره مسندم است. سفر به جبل حریم شما را از میان مناظر خارق‌العاده عبور می‌دهد، مانند دهکده‌های طبقاتی کوهستانی، جنگل‌های سرسبز آکاسیا و  رودهای فصلی. بعد از یک ساعت سواری در دهکده‌ی سیاح توقف خواهید کرد که در ارتفاع 914 متری قرار گرفته و با درختستان‌های نخل احاطه شده است. این روستا را به عنوان یکی از زیباترین روستاهای شبه جزیره مسندم می‌شناسند. بعد از توقف برای لذت بردن از این محیط آرامش‌بخش روستایی و گرفتن عکس‌های یادگاری، تور به سمت جبل حریم ادامه پیدا می‌کند. زمان خواهید داشت تا از مناظر پارونامیک که از بالای این قله دیده می‌شوند لذت ببرید. در مسیر برگشت از جبل حریم به سمت خور النجد خواهید رفت. توقف خواهید داشت تا از منظره اعجاب‌انگیز خور نجد که رو به اقیانوس هند است لذت ببرید.

توجه: راننده اطلاعات ساده به زبان انگلیسی به شما خواهد داد. از آنجا که در این تور حرکت در مسیرهای سخت و ناهموار خواهد بود، در نتیجه برای مسافران با مشکلات گردن و کمر، زنان باردار یا کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نخواهد بود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در خصب (عمان)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در خصب (عمان)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در خصب (عمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021