تورهای انتخابی کشتی کروز در جنوا (ایتالیا)

جنوا شهری بندری در ایتالیا است. این شهر مقصد بسیاری از کشتی های کروز شرکت MSC است که در این منطقه از اروپا تردد می‌کنند. این شهر همچنین محل سوار و پیاده شدن بسیاری از مسافران تور کشتی کروز است. کشتی های کروز MSC، تورهای متنوع و جذابی را آماده کرده‌اند که با حضور در آن‌ها می‌توانید از بهترین جاذبه‌های این شهر دیدن کنید. در ادامه این تورها را به شما معرفی می‌کنیم.

تورهای انتخابی کشتی کروز در جنوا (ایتالیا)

گشت و گذار در جنوا با سگوی (GOA14T)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 65 یورو (بزرگسالان)، 65 یورو (کودکان)

کوتاه ولی لذت‌بخش؛ این گشت مفرح در تور ایتالیا شما را به کشف شهر جنوا از طریق سگوی (دوچرخه الکتریکی خودتراز) دعوت می‌کند. این وسیله عالی حمل و نقل، نه تنها سرگرم‌کننده و مناسب محیط زیست است بلکه فرصتی خوب ایجاد می‌کند تا با راحتی کامل در شهر بگردید، بدون این که پاهای خود را خسته کنید. این گردش مختصر و مفید همراه با راهنما با بازدید از جاذبه‌های اصلی جنوا، شما را به درون مرکز تاریخی شهر برده و شامل بازدید از قصر دوج (Palazzo Ducale)، محل تولد کریستف کولومب و Porta Soprana است. Porta Soprana مشهورترین بخش از دیوارهای قدیمی جنوا است. تور سگوی شما با برگشت به کشتی کروز به پایان می‌رسد.

توجه: این تور برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند، زنان باردار و مهمانانی که وزنشان کمتر از 45 کیلو یا بیشتر از 117 کیلو است مناسب نیست. حداقل سن برای سوار شدن به سگوی 16 سال است. مهمانان با سن 6 تا 15 سال می‌توانند همراه با یک نفر دیگر از یک سگوی استفاده کنند، به شرطی که مجموع وزنشان از 117 بالاتر نرود. مهمانان برای شرکت در این تور باید نامه برائت از صدمات فیزیکی را امضا کنند. راهنمایی در این تور تنها به زبان انگلیسی و ایتالیایی خواهد بود.

بازدید از مرکز تاریخی جنوا (GOA03T)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 42 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

با یک جابه‌جایی کوچک با قایق مسافری شما به Piazza Caricamento خواهید رسید. در این جا شما با یک پیاده‌روی لذت‌بخش به داخل مرکز تاریخی جنوا وارد می‌شوید. در خیابان‌های باریک و فریبنده این منطقه که با نام کاروجی (Caruggi) شناخته می‌شوند، پیاده‌روی کرده و به میدان اصلی شهر جنوا Piazza de Ferrari خواهید رسید. این بخش قلب تجاری جنوا بوده و در این جا می‌توانید از بازدید از Palazzo Ducale لذت ببرید (بازدید از بیرون). شما به رستوران Cisterne del Ducale خواهید رفت؛ در این جا یک بوفه سبک شامل بروسکتا و نان Focaccia منتظر شما خواهد بود. تور شما با بازدید از بیرون کلیسای جامع San Lorenzo ادامه پیدا خواهد کرد. قبل از برگشت به کشتی کروز زمان آزاد برای گشتن در این منطقه را دارید.

توجه: این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. این تور شامل پیاده‌روی طولانی (حدود 2.5 ساعت) بوده و قایق نیز بالابر یا سکویی برای حرکت ویلچر ندارد. این تور تنها برای مسافران تور ایتالیا که در مسیر حرکت کشتی کروز به جنوا می‌رسند در دسترس است. 

بازدید از آکواریوم جنوا (GOA02T)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 42 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

در این گشت مفرح می‌توانید همراه با خانواده از آکواریوم محبوب جنوا دیدن کنید. یک سواری کوتاه با قایق مسافری شما را به یکی از بهترین آکواریوم‌های اروپا می‌رساند. این آکواریوم به خاطر اندازه‌اش و تنوع گسترده جانداران دریایی‌اش بین گردشگران تور ایتالیا بسیار مشهور است. به عنوان یکی از طبیعی‌ترین آکواریوم‌های جهان در این تور تمام اعضای خانواده از بازدید از ماهی‌های رنگارنگ استوایی، کوسه‌ها، مرجان‌های طبیعی، پنگوئن‌ها و دلفین‌ها لذت خواهند برد. بعد از بازدید از این آکواریوم با یک سواری کوتاه با قایق به کشتی کروز بر خواهید گشت.

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که در مسیر حرکت به جنوا می‌رسند در دسترس است. بازدید از داخل آکواریوم بدون راهنما خواهد بود. تنها اجازه همراه داشتن دوربین‌های بدون فلش را دارید. آکواریوم مناسب کسانی است که با ویلچر تردد می‌کنند، در نتیجه به این مهمانان توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را برای سوار و پیاده شدن از قایق کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که قایقها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از جاذبه‌های شهر با اتوبوس روباز و آکواریوم (GOA06T)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 42 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

در این تور شما جنوا را سوار بر یک اتوبوس روباز گشته و از میدان‌های اصلی و خیابان‌های این شهر سرزنده در تور ایتالیا دیدن خواهید کرد. در این تور شما منطقه قرن شانزدهمی Via Garibaldi، منطقه Piazza de Ferrari و قصر دوک‌ها را خواهید دید. شما همچنین از کنار تئاتر Carlo Felice، خانه کریستف کولومب و خیابان مد Via Roma با تعداد زیادی برندهای مشهور ایتالیایی گذر خواهید کرد. در مدت تور سوار بر اتوبوس، توضیحات به چند زبان ارائه می‌شود. مقصد بعدی شما آکواریوم خواهد بود که بازدید از آن در تور لحاظ شده است. در این جا فرصت این را خواهید داشت تا از گونه‌های مختلف دریایی شامل ماهی‌های رنگارنگ استوایی، مرجان‌ها، کوسه‌ها، پنگوئن‌ها و دلفین‌ها دیدن کنید. در پایان گردش، عجله‌ای برای برگشت به کشتی کروز وجود ندارد. مسافران زمان کافی خواهند داشت تا از وقت خود لذت برده و با اتوبوس‌های اختصاصی که هر 30 دقیقه یک بار از آکواریوم حرکت می‌کنند برگردند.

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که در مسیر حرکت به جنوا می‌رسند در دسترس است. بازدید از داخل آکواریوم بودن راهنما خواهد بود. در آکواریوم تنها باید بدون فلش عکس‌برداری کنید. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست. این تور تنها در زمان حضور در کشتی کروز قابل رزرو است.

جنوا و میدان پرینسیپه (GOA16T)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 45 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

تنها با چند ساعت وقت گذاشتن در تور ایتالیا می‌توانید از بهترین‌های جنوا دیدن کنید. این گشت با یک پیاده‌روی کوتاه از بندر به سمت اولین مقصدتان یعنی منطقه قرن شانزدهمی Palazzo del Principe شروع می‌شود. شانس این را خواهید داشت که این ساختمان تاریخی را دیده و همراه با راهنما از نقاشی‌های دیواری، پرده‌های نقش‌دار و کارهای هنری و دیگر گنجینه‌های مخفی این مکان دیدن کنید. بعد از آن سوار بر یک اتوبوس خصوصی شده و به یک گردش بدون توقف در اطراف جنوا خواهید رفت. در این گردش از بندر قدیمی شهر، آکواریوم مشهور جنوا و مجتمع نمایشگاهی Fiera del Mare دیدن خواهید کرد. بعد از گذر از منطقه Albaro که زمانی مورد علاقه طبقه اشراف بوده، به مرکز شهر خواهید رفت. در ادامه شما از جاذبه‌های میدان Victoria، خیابان Via XX Settembre، میدان Piazza De Ferrari و خانه کریستف کولومب دیدن کرده و به Piazza Caricamento خواهید رسید. یک پیاده‌روی کوتاه خواهید داشت و از بیرون از قصر دوج، کلیسای جامع St. Lawrences و قصر St. Georges دیدن خواهید کرد. بعد از گذراندن زمان آزاد در این منطقه با یک سواری کوتاه با قایق به سمت کشتی کروز، این گشت پایان می‌گیرد.

Via XX Settembre

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که در مسیر حرکت به جنوا می‌رسند در دسترس است و مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

تور پشت صحنه‌های آکواریوم جنوا (GOA19T)

  • مدت زمان تور: 3.5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، عکسبرداری با محدودیت

در این تور کشتی کروز را برای چند ساعت ترک می‌کنید و یک گشت ماجراجویانه، آموزشی و مناسب خانواده در بازدید از پشت صحنه‌های بزرگترین آکواریوم ایتالیا خواهید داشت. آکواریوم جنوا همزمان با Genoa Expo و در سال 1992 ساخته شد. این آکواریوم برای گرامیداشت پانصدمین سال کشف دنیای جدید توسط کریستف کولمب ساخته شد و خانه مجموعه‌ای بزرگ و متنوع از جانداران دریایی است. بعد از یک سواری کوتاه با قایق به سمت بخش قدیمی جنوا به آکواریوم می‌رسید. در ابتدا یک گشت بدون راهنما از استخرها و آکواریوم‌های مختلف این مجموعه‌ی علمی تفریحی خواهید داشت. می‌توانید از محل زندگی ماهی‌های مناطق گرمسیری، کوسه‌ها، مرجان‌های دریایی، پنگوئن‌ها و دلفین‌ها بازدید کنید. بعد از آن در یک وقت از قبل تعیین شده، شما همراه با یک راهنمای خبره به یک گشت بازدید از پشت صحنه این مجموعه دعوت خواهید شد. در این گشت شما می‌توانید از آزمایشگاه‌های داخل این آکواریوم، بخش نگهداری و بخش کشت پلانکتون و همچنین نحوه مراقبت و آموزش حیوانات دیدن کنید. بخش عالی این قسمت از تورتان، بازدید از محفظه دلفین‌ها و عروس دریایی‌ها است. در انتها کمی زمان خواهید داشت تا محوطه را به دلخواه‌تان بگردید. بعد از آن با اتوبوس به کشتی کروز بر می‌گردید.

آکواریوم جنوا

توجه: این تور تنها برای مهمانانی در دسترس است که بندر جنوا در میانه سفرشان قرار دارد. تنها برای بخش پشت صحنه، راهنما حضور خواهد داشت و باقی زمان‌ها شما بدون راهنما آکواریوم را می‌گردید. تنها اجازه استفاده از دوربین‌های بدون فلش را دارید. محیط آکواریوم مناسب کسانی است که با ویلچر تردد می‌کنند، در نتیجه به این مهمانان توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را برای سوار و پیاده شدن از قایق کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که قایق‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تور پانورامیک جنوا (GOA18T)

  • مدت زمان تور: 3.15 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود

به خاطر گذشته درخشان و مجموعه‌ای از ساختمان‌های زیبا و مجلل، بازدید از جنوا برایتان یک تجربه فراموش‌نشدنی در تور کشتی کروز خواهد بود. در این تور مفرح شما از جاذبه‌های این شهر زیبا دیدن می‌کنید. تور اتوبوس سواری همراه با راهنمای شما، در بندر شروع می‌شود. در ادامه گشت، از کنار ساختمان‌های تاریخی مانند محل تولد کلمب و ساختمان قرن سیزدهمی Palazzo San Giorgio عبور می‌کنید. در ادامه به اسکله Corso Italia می‌روید تا از آنجا به منطقه زیبا و خوش‌منظره‌ی Boccadasse برسید. زمان آزاد خواهید داشت تا از این بندر زیبا که با خانه‌های رنگارنگ ماهیگیران پر شده است دیدن کنید. وقتی دوباره به راه افتادید، از محله مسکونی Albaro عبور می‌کنید و می‌توانید نگاهی به Piazza Tommaseo و Piazza Vittoria داشته باشید. در ادامه به سمت میدان تاریخی Piazza de Ferrari، میدان اصلی شهر جنوا، می‌روید. در این جا هم زمان آزاد دارید تا اطراف را بگردید. این منطقه جاذبه‌های بسیاری مانند شهر قدیمی جنوا، کلیسای جامع San Lorenzo و Palazzo Ducale (قصر دوج) را در خود جای داده است. آخرین مقصد در این تور، سواری به سمت تپه Castelletto برای دیدن مناظر شگفت‌انگیز از سکوی تماشای منظره است. این جا مکانی عالی برای گرفتن چند عکس خواهد بود.

Genoa

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که جنوا در میانه سفرشان قرار دارد، در دسترس است. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

پورتوفینو (GOA01T)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود

این تور مفرح پر است از مناظر طبیعی زیبا و فرصتی استثنائی به شما می‌دهد تا از بخش سرسبز Italian Riviera دیدن کنید. این تور با یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس به مقصد Santa Margherita Ligure شروع می‌شود. بعد از آن با یک سواری 10 دقیقه‌ای با قایق به Portofino می‌رسید. در این دهکده زیبا زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را گشته، عکس بگیرید و در کافه‌های شیک آنجا استراحت کنید. گشت‌تان با قایق به سمت Santa Margherita ادامه پیدا خواهد کرد. از آنجا شما به جنوا و کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: این تور تنها در آوریل و اکتبر در دسترس است. این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که جنوا در میانه سفرشان قرار دارد. اجرا شدن این تور بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. در زمان حضور در کشتی کروز می‌توانید از این موضوع اطلاع کسب کنید. در شرایط بد آب و هوایی، انتقال از Santa Margherita به Portofino و بالعکس با مینی‌بوس صورت خواهد گرفت. این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در جنوا (ایتالیا)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در جنوا (ایتالیا)" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در جنوا (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021