تورهای انتخابی کشتی کروز در ترومسو (نروژ)

یکی از جذاب‌ترین شهرهای نروژ که در طول سفرتان با کشتی کروز از آن دیدن خواهید کرد، شهر دوست‌داشتنی Tromsø است. این شهر در یک جزیره شکل گرفته و به وسیله یک پل بلند و دیدنی به سرزمین اصلی نروژ وصل شده است. خود شهر جاذبه‌های متعددی دارد، البته تورهای انتخابی کشتی کروز به همین جا بسنده نکرده و شما را به دیدن طبیعت بی‌نظیر محیط اطراف نیز می‌برند. بعید است در سفر دیگری بتوانید شانس دیدن هاسکی‌های سورتمه‌کش معروف قطبی را داشته باشید. بنابراین این فرصت را از دست ندهید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در ترومسو (نروژ)

تور گشت شهری (TSO01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

شهر زیبا و پر جنب و جوش Tromsø در جزیره کوچک Tromsøya قرار گرفته است. Tromsø نروژ مکانی پر از هنر، تاریخ، غذاهای عالی و زندگی شبانه پر هیجان است. با این حال شهرت اصلی شهر ترومسو به خاطر موقعیت شمالیش است. این شهر در حدود 350 کیلومتری شمال مدار شمالگان قرار گرفته و یکی از بهترین نقطه‌های دنیا برای تماشای پدیده‌ی کنجکاوی برانگیز شفق قطبی است. تور گشت شهری شما با یک توقف در موزه Tromsø شروع می‌شود. در آن جا می‌توانید مجموعه آثار باقی مانده از مردم سامی، کشفیات باستان‌شناسی، نمایشگاه‌های هنر مذهبی و یک دستگاه جالب توجه که شفق قطبی را شبیه‌سازی می‌کند را ببینید. بعد از آن گشت‌تان ادامه پیدا کرده و شما به سمت کلیسای جامع قطبی خواهید رفت. این کلیسا در سال 1965 ساخته شده است. معماری متفاوت مثلثی شکلش با رنگ خالص سفیدش باعث شده به این بنا نام مستعار خانه اپرای نروژ را بدهند، چرا که شباهت‌های غیر قابل انکاری با خانه اپرای معروف سیدنی دارد. بازدید از دیگر جاذبه‌های مهم شهر، سوار بر اتوبوس، پایان‌بخش این گشت خواهد بود.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تور گشت شهری، موزه ترومسو و تله‌کابین (TSO04)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

شهر ترومسو دروازه قطب شمال است. این شهر زیبا در جزیره‌ای پوشیده شده با جنگل قرار گرفته و توسط یک پل بلند به سرزمین اصلی نروژ متصل شده است. تور شما با توقف در موزه Tromsø شروع می‌شود. علاوه بر نمایشگاه‌های هنری مذهبی و آثار باستان‌شناسی و مربوط به مردم سامی، این موزه همچنین یک دستگاه جالب توجه شبیه‌سازی شفق قطبی دارد. بعد از آن به سمت کلیسای جامع قطبی (Arctic Cathedral) می‌روید. این کلیسا در سال 1965 ساخته شده و به خاطر ظاهر متمایز و خاصش اغلب خانه اپرای نروژ خوانده می‌شود. در ادامه به دریاچه Prestvannet خواهید رفت. این حوضچه آبی کوچک در سال 1867 و در اصل به عنوان یک ذخیره‌گاه آب ساخته شد. این دریاچه در سال 1921 به حفاظتگاه طبیعی تبدیل شد. بعد از آن سوار بر تله کابین به کوهستان Storsteinen خواهید رفت. در آن بالا در ارتفاع 420 متری سطح دریا می‌توانید مناظری فوق‌العاده زیبا از Tromsø و جزیره‌های اطراف را ببینید. تور به یاد ماندنی شما با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. در محل تله کابین حدود 80 پله وجود دارد.

بازدید از مرکز Polaria و شهر ترومسو (TSO02)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

شهر پر جنب و جوش Tromsø یکی از بهترین مکان‌های روی زمین برای دیدن پدیده طبیعی خارق‌العاده شفق قطبی است. این شهر همچنین محل قرارگیری مرکز Polaria و یک دانشگاه است که شما در تور کشتی کروز فرصت دیدن آن‌ها را پیدا خواهید کرد. به خاطر موقعیت خاص جزیره Tromsøya، شهر Tromsø از تمام جهات با مناظر شگفت‌انگیز طبیعت وحشی و کوهستان‌های خشن و برف گرفته احاطه شده است. یک بازدید مفرح و لذتبخش از جاذبه‌های شهری Tromsø شروع این بیرون‌گردی خواهد بود. در ادامه شما به Polaria Centre خواهید رفت. در این مرکز قدم زده، از آکواریوم‌هایی که جانداران دریایی مناطق قطبی را نشان می‌دهند بازدید کرده و بر روی صفحه نمایشی بزرگ، فیلمی در مورد زندگی قطبی را تماشا کنید. در ادامه تورتان به Arctic Cathedral خواهید رفت که در اصل یک کلیسای محله‌ای است. این ساختمان دیدنی مثلثی شکل سفید رنگ، در سال 1965 ساخته شده و به خاطر ظاهر خاصش که بی‌شباهت به خانه اپرای معروف سیدنی نیست، اغلب با نام خانه اپرای نروژ خطاب می‌شود. این تور قطبی با برگشت به اسکله و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

طبیعت گردی همراه با هاسکی‌ها (TSO07)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 199 دلار (بزرگسالان)، 179 دلار (کودکان)

در این تور مناظر منحصر به فرد قطبیِ شمال نروژ را تجربه خواهید کرد. بندر را با اتوبوس ترک کرده و از جزیره پوشیده شده با جنگل Troms عبور خواهید کرد. جزیره‌ای که شهر Tromsø را در خود جای داده است. ترومسو در سال 1794 بنا شده است. از پل Sandnessund  عبور کرده تا به جزیره Kvaløya (جزیره وال) برسید. این جزیره کوهستانی قله‌هایی با ارتفاع بیشتر از 1000 متر دارد. مقصدتان Wilderness Center خواهد بود. ای مرکز جایی است که زوج Tove Sørensen و Tore Albrigtsen همراه با فرزندانشان، دستیارانشان و بیش از 300 هاسکی آلاسکایی زندگی می‌کنند. به محض ورود می‌بینید که سگ‌ها و توله‌سگ‌ها از دیدن شما هیجان‌زده شده‌اند. در این مرکز زمان کافی خواهید داشت تا با این موجودات دوست‌داشتنی آشنا شوید. یک راهنمای حرفه‌ای و سگ‌های هاسکی شما را به گشتی در میان تپه‌های برف گرفته قطبی خواهند برد. قبل از این که این منطقه را با پای پیاده بگردید این انتخاب را خواهید داشت که خودتان یک گشت با هاسکی‌ها داشته باشید. بعد از آن به Wilderness Center برگشته و با یک قهوه و کیک در یک Lavvo (ساختمانی چادر مانند به سبک چادرهای سامی) پذیرایی خواهید شد. تجربه شما از طبیعت شگفت‌انگیز نروژ با سواری با اتوبوس به سمت بندر پایان می‌گیرد.

Tromso Wilderness Centre

توجه: سگ‌ها در تابستان ریزش مو دارند و ممکن است کمی ژولیده به نظر بیایند. به یاد داشته باشید که این نشانه‌ی بی‌توجهی به این حیوانات نیست و یک فرآیند طبیعی در این زمان از سال است. سگ‌ها با دیدن مهمانان خوشحال می‌شوند و ممکن است بالا و پایین بپرند. مهمانان باید آماده باشند چرا که ممکن است کثیف شوند، مخصوصا اگر باران باریده باشد. اگر دوست ندارید از نزدیک با سگ‌ها ارتباط داشته باشید، می‌توانید آنها را از دور تماشا کنید. توصیه می‌کنیم با توجه به وضعیت هوای آن روز لباس مناسب و ترجیحا چند لایه و گرم بپوشید. کفش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی نیاز دارید، چرا که گشت شما در مسیرهای طبیعی خواهد بود. این مسیرها ناهموار بوده و اگر باران باریده باشد، گلی خواهند بود. این تور برای مهمانانی که ناراحتی قلبی یا محدودیت‌های فیزیکی دارند مناسب نیست. اطلاعات تنها به انگلیسی خواهد بود.

بازدید از مرکز Polaria و سرزمین رام‌نشده (TSO05)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

به خاطر موقعیت خاص Tromsø که در 350 کیلومتری شمال مدار شمالگان قرار گرفته، این شهر مکانی فوق‌العاده محبوب برای شروع بسیاری از سفرهای قطبی در اروپا بوده و دروازه‌ای به قطب شمال است. این تور مفرح و جذاب، بازدید از مرکز تحسین‌برانگیز Polaria را با یک سفر به مزرعه هاسکی‌ها و کمپ طبیعت وحشی ترکیب کرده است. ابتدا به مرکز Polaria می‌روید. در آنجا می‌توانید یک گردش قطبی داشته باشید، از آکواریوم‌های متعددی که با جانداران دریایی مناطق قطبی پر شده‌اند دیدن کرده و از تماشای فیلم بر پرده عریض در مورد زندگی قطبی لذت ببرید. بعد از آن به کمپ شگفت‌انگیز طبیعت وحشی می‌روید. این مرکز توسط زوج Tove Sorensen و Tore Albrightsen به همراه سه فرزندشان اداره می‌شود. این مرکز همچنین محل زندگی بیشتر از 300 هاسکی آلاسکایی است. این زوج از این جانداران زیبا در این منطقه بکر و دست‌نخورده مراقبت می‌کنند. برگشت به بندر این تور قطبی شما را به پایان می‌برد.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که در کمپ طبیعت وحشی مسیرهای ناهموار وجود دارد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در ترومسو (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در ترومسو (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021