تورهای انتخابی کشتی کروز در تالین (استونی)

تالین پایتخت پر جنب و جوش و جمع و جور استونی است. مرکز این شهر جذاب، با دیوارهای قرون وسطایی احاطه شده و بافت شهری تماشایی آن در طول سال‌ها تغیرات کمی را به خود دیده است. در تور کشتی کروز در استونی شما به دیدن جاذبه‌های این شهر تاریخی رفته و با افسون آن آشنا می‌شوید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در تالین (استونی)

دیدن بهترین‌های تالین با دوچرخه (TAL13)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

این تور مفرح و لذت‌بخش دوچرخه‌سواری، به شما فرصت می‌دهد بخش قدیمی شهر تالین را به روشی کاملا متفاوت کشف کنید. راهنمای خود را در اسکله ملاقات می‌کنید و بعد از یک جلسه توجیهی کوتاه، کلاه ایمنی‌تان را سرتان می‌کنید و سوار بر دوچرخه ماجراجویی خود را شروع می‌کنید. در ابتدا به سمت پارک Kadriorg می‌روید؛ این پارک بسیار وسیع، اقامتگاه تابستانی سابق تزارها (Kadriorg Palace) را درخود جای داده است. این پارک، محلی محبوب برای قدم زدن در میان برکه‌ها و باغچه‌های پر از گل است. بعد از آن به شهر قدیمی می‌روید. در برنامه گشت‌تان، بازدید از برخی از جاذبه‌های اصلی تالین لحاظ شده است: برج Paks Margareeta، هتل سه خواهر، میدان برج‌ها و سالن شهر. در ادامه زمان آزاد خواهید داشت تا برای برگشت از تور کشتی کروز خرید کنید. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

Kadriorg

توجه: راهنمایی این تور تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. از آنجا که این تور شامل دوچرخه‌سواری در مسیری حدودا 14 تا 15 کیلومتری است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی یا سلامتی دارند مناسب نیست. کودکان برای شرکت در این تور باید بیشتر از 10 سال سن داشته باشند.

جاذبه های اصلی تالین (TAL02)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

این تور با یک سواری از میان مرکز فرهنگی تالین شروع شده و در امتداد دیوارهای قرون وسطایی شهر که بخش قدیمی تالین را احاطه کرده‌اند ادامه پیدا می‌کند. به کلیسای جامع Nevsky می‌روید تا از نمایی پانورامیک از برج Kiek in de Kök لذت ببرید. بعد از آن به مرکز شهر می‌روید؛ در آنجا زمان آزاد دارید تا سوغات بخرید و در میدان سالن شهر استراحت کنید. مجددا سوار اتوبوس شده و در امتداد شاهراه اصلی شهر حرکت می‌کنید و به پارک مرکزی Kadriog می‌روید. توقف می‌کنید تا ازSong Festival Grounds عکس بگیرید. سواری خود را در میان یک منطقه مسکونی زیبا ادامه می‌دهید تا به تفرجگاه ساحلی Pirita برسید. این تفرجگاه هر سال میزبان مسابقات قایق‌رانی بوده و محلی است که المپیک قایق‌سواری در آن برگزار شده است. قبل از برگشت به بندر، از بیرون از صومعه St. Birgit دیدن می‌کنید.

Pirita

توجه: برای بازدید از مکان‌های مذهبی مهم لباس‌های پوشیده نیاز است. ویلچرسواران می‌توانند در این تور شرکت کنند، چرا که تمامی مکان‌ها به جز کلیسای جامع Nevsky با ویلچر قابل دسترس هستند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تالین و موزه فضای باز (TAL01)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 102 دلار (بزرگسالان)، 72 دلار (کودکان)

در این تور با پای پیاده و با اتوبوس از جاذبه‌های تالین دیدن می‌کنید. گشت‌تان با پیاده‌روی در شهر قدیمی تالین شروع می‌شود. در شهر بالایی می‌توانید از قلعه باشکوه Toompea (محل استقرار پارلمان)، کلیسای ارتودوکس روسی Alexander Nevsky و کلیسای سنت مری دیدن کنید. از آنجا می‌توانید منظره اعجاب‌انگیز سقف‌های سه گوش شهر پایینی را ببینید. به سمت شهر پایینی حرکت کرده و در مسیرتان از جاذبه‌هایی مانند سالن شهر، داروخانه‌ی قرن پانزدهمی، منطقه Great Guild، خانه برادران کله سیاه و خانه‌های تاجران قرون وسطایی دیدن می‌کنید. بعد از خوردن یک ناهار خوشمزه استونیایی، زمان آزاد دارید تا در یک مغازه فروش کارهای هنری و صنایع دستی استونی، برای برگشت از سفر سوغات بخرید. به منطقه Rocca al Mare می‌روید و در جنگل پیاده‌روی کرده و از نمونه‌هایی اصیل از معماری روستایی مربوط به قرن‌های هجده و نوزده دیدن می‌کنید. در انتها به کشتی کروز بر می‌گردید.

Tallinn

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. همراه با ناهار تنها یک نوشیدنی ارائه می‌شود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. در داخل کلیسای Dome، اجازه استفاده از فلش دوربین را ندارید.

هنر و معماری تالین (TAL03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و یک سواری در منطقه فرهنگی تالین خواهید داشت. به شهر قدیمی می‌روید و از تپه کلیسای جامع دیدن می‌کنید. بعد از آن پیاده به سمت میدان قصر رفته تا از قلعه Toompea (محل استقرار پارلمان استونی) دیدن کنید. در این جا از کلیسای جامع Alexander Nevsky نیز بازدید می‌کنید. این کلیسا در دهه 1900 بازگشایی شد و خانه تعداد زیادی نمادهای بی‌نظیر مذهبی است. از تماشاگه این منطقه می‌توانید نمایی پانورامیک از شهر پایینی تالین را ببینید. پایین آمده و سوار اتوبوس شده و به سمت قصر باشکوه و پر جزئیات Kadriog می‌روید. در ادامه از Song Festival Grounds دیدن کرده و به تفرجگاه ساحلی Pirita می‌روید. این اسکله، محل برگزاری مسابقات بین‌المللی سالانه قایق‌سواری است. در مسیر برگشت به سمت بندر، از کنار مجمسه پری دریایی استونی (Russalka) و اقامتگاه تابستانی کونت اورلو عبور می‌کنید.

Nevsky

توجه: لباس پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. تمامی مکان‌ها به جز کلیسای جامع Nevsky و طبقه سوم قصر Kadriog، با ویلچر قابل دسترس هستند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بندرگاه هواپیماهای آبی و جاذبه‌های شهر تالین (TAL08)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

یک سواری کوتاه با اتوبوس از بندر شما را به Seaplane Harbour می‌رساند. این موزه‌ی شگفت‌انگیز، نمونه‌هایی نادر از تاریخ دریانوردی استونی مانند زیردریایی Lembit را درخود جای داده است. این زیردریایی در سال 1937 ساخته شده بود و تا سال 2011 (آخرین سال فعالیتش)، قدیمی‌ترین زیردریایی شناور در دنیا بود. در این موزه می‌توانید یخ‌شکن Suur Tõll که در سال 1914 ساخته شده و لاشه کشتی Maasilinn که تاریخش به قرن شانزدهم بر می‌گردد را ببینید. بعد از یک سواری دیگر با اتوبوس به سمت شهر بالایی، یک پیاده‌روی کوتاه شما را به کلیسای جامع Nevsky می‌رساند. در آنجا از داخل برج قرن پانزدهمی Kiek in de Kök دیدن می‌کنید. بعد از آن به سمت شهر پایینی حرکت کرده و در مسیرتان از جاذبه‌هایی مانند سالن شهر، داروخانه قرن پانزدهمی، ساختمان‌های باشکوه Great Guild، خانه برادران کله سیاه که به سبک رنسانس ساخته شده و خانه‌های قرون وسطایی تاجران دیدن می‌کنید. زمان آزاد خواهید داشت تا در مرکز صنایع دستی و هنر سینت کاترین بگردید. بعد از آن به کشتی کروز بر می‌گردید.

Seaplane Harbour

توجه: لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی در این تور اروپا لازم است. تمامی مکان‌ها به جز کلیسای جامع Nevsky، برای رفت و آمد ویلچرسوارها مناسب هستند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی لذت ببرید.

  • شناسه TAL33PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت (329 دلار)
  • شناسه TAL34PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (462 دلار)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در تالین (استونی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در تالین (استونی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021