تورهای انتخابی کشتی کروز در بوزیوس (برزیل)

شبه جزیره زیبای بوزیوس یکی از محبوب‌ترین بندرهای تور کشتی کروز در برزیل است. سواحل سرسبز و دیدنی و خیابان‌های پر شده با رستوران‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌های شیک، تنها بخشی از جذابیت‌های این شهر هستند. تورهای انتخابی کشتی کروز در این شهر شما را با گوشه گوشه این دنیای رنگارنگ آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در بوزیوس (برزیل)

بازدید از بوزیوس و جاذبه‌هایش به وسیله ون (BUZ02)

  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

در این گشت شما متوجه خواهید شد چرا برژیت باردو (Brigitte Bardot) در دهه 60 عاشق بوزیوس شده بوده است. این گشت به شما این شانس را می‌دهد که بوزیوس و سواحل زیبایش را کشف کنید. سوار بر یک ون دارای تهویه مطبوع، از جاذبه‌های اصلی بوزیوس دیدن می‌کنید تا از این بهشت طبیعی لذت برده و عکس‌های عالی برای برگشت از سفرتان بگیرید.

Buzios

توجه: اگر راهنمای تور راننده هم باشد، راهنمایی تور تنها به زبان پرتغالی خواهد بود. در تور کشتی کروز بین قاره‌ای، از دفتر تورهای آپشنال در مورد در دسترس بودن راهنمای تور به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی سوال کنید. ظرفیت این تور محدود است، در نتیجه از قبل آن را رزرو کنید. در پایان تور شما این انتخاب را دارید که در مرکز شهر (Rua das Pedras) که تنها 700 متر با اسکله فاصله دارد بمانید یا به کشتی کروز برگردید. اولین حرکت این تور در هنگام ورود کشتی کروز به بندر است، بعد از آن هر دو ساعت یک بار تور برگزار می‌شود. مدت زمان این تور ممکن است به خاطر ترافیک متغیر باشد.

تور بوزیوس با اتوبوس توریستی (BUZ03)

  • قیمت برای هر نفر: 39 دلار (بزرگسالان)، 29 دلار (کودکان)

در این گشت، سوار بر اتوبوس‌های گردشگری، یک ماجراجویی واقعی در این شبه جزیره خواهید داشت. این وسیله بهترین راه برای شناخت بوزیوس در بهترین مکان‌هایش است. نسیم خنک، هوای خالص و رایحه اقیانوس را حس خواهید کرد و از زیباترین مناطق بوزیوس که معمولا توسط مسافران تور برزیل نادیده گرفته می‌شوند دیدن می‌کنید. در این تور حدودا 2 ساعته‌ی همراه با راهنمای با تجربه، با آبمیوه، آب معدنی، میوه‌های استوایی و بیسکوئیت پذیرایی می‌شوید. در مسیرتان 5 توقف خواهید داشت. یکی از توقف‌هایتان ساحل Fornos، یک از زیباترین سواحل شهر خواهد بود. در برزیل چنین گشتی با چنین وسیله‌ی نقلیه‌ای وجود ندارد و شرکت در آن تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما خواهد بود.

Trolley

توجه: راهنمایی این تور تنها به زبان پرتغالی خواهد بود. در تور کشتی کروز بین قاره‌ای، از دفتر تورهای آپشنال در مورد در دسترس بودن راهنمای تور به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی اطلاع کسب کنید. ظرفیت این تور محدود است، بنابراین از قبل آن را رزرو کنید. در پایان تور، شما این انتخاب را دارید که در مرکز شهر (Rua das Pedras) که تنها 700 متر با اسکله فاصله دارد بمانید یا به کشتی کروز برگردید. اتوبوس ویژه‌ی این تور سقف دارد، اما در کناره‌ها باز است، بنابراین اگر باران ببارد مهمانان ممکن است خیس شوند. در صورت بارش باران، این تور همچنان برگزار می‌شود. مهمانان حدود 300 متر از محل اسکله تا خیابان اصلی پیاده می‌روند، آنجا سوار مینی‌بوس شده و با یک سواری 10 دقیقه‌ای به مرکز شهر می‌روند. در آنجا آن‌ها سوار اتوبوس توریستی می‌شوند.

تور قایق‌سواری (BUZ01)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

تجربه تور قایق سنتی (schooner) در یکی از زیباترین مناطق برزیل، فرصتی نیست که هر روز در اختیار داشته باشید. در این گشت، سوار یک قایق سنتی از سواحل و جزیره‌هایی مانند Armação، اوسوس، آزدا، Azedinha، جزیره Branca، جزیره Feia و João Fernandes دیدن می‌کنید. بر روی قایق می‌توانید آب و نوشیدنی بخرید. در این گشت همچنین فرصت این را دارید تا شنا کرده و در آفتاب استراحت کنید. بدون شک این تور یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن زیباترین خط ساحلی این شبه جزیره‌ی شگفت‌انگیز است.

Schooner

توجه: راهنمایی این تور تنها به زبان پرتغالی خواهد بود. در تور کشتی کروز بین قاره‌ای، از دفتر تورهای آپشنال در مورد در دسترس بودن راهنمای تور به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی اطلاع کسب کنید. ظرفیت این تور محدود است، بنابراین از قبل آن را رزرو کنید. در پایان تور، شما این انتخاب را دارید که در مرکز شهر (Rua das Pedras) که تنها 700 متر با اسکله فاصله دارد بمانید یا به کشتی کروز برگردید. وسایل بادی و ماسک در روی قایق در دسترس هستند. به مهمانان توصیه می‌شود برای خرید نوشیدنی بر روی قایق، پول نقد و ترجیحا ارز برزیلی همراه داشته باشند. نوشیدنی‌ها در هزینه تور لحاظ نشده‌اند. در زمان بارش باران، این تور همچنان برگزار می‌گردد.

انتقال به ساحل جریبا (BUZ14)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

ساحل جریبا یکی از معروف‌ترین سواحل شبه جزیره بوزیوس است. نام این ساحل از درخت نخل Jerivá که بومی جنگل آتلانتیک است گرفته شده است. با دو کیلومتر طول، این ساحل محبوب‌ترین ساحل در بوزیوس است. در کناره‌ی این ساحل، اقامتگاه‌های تابستانی زیبا، هتل‌ها و کافه‌های بسیاری را می‌بینید. این ساحل مکانی عالی برای موج‌سواری، تخته‌سواری خوابیده، فوتبال ساحلی، بادسواری، والیبال ساحلی، قایق‌رانی بادبانی، پیاده‌روی و Wakeboarding بوده و به مکانی محبوب برای جمع شدن جوانان تبدیل شده است. در پایان تور می‌توانید انتخاب کنید که در Rua das Pedras بمانید یا به بندر برگردید.

Buzios

توجه: ظرفیت این تور محدود است. مرکز شهر (Rua das Pedras) تنها 700 متر با اسکله فاصله دارد. زمان آزادی که در ساحل در اختیار دارید حدود سه و نیم ساعت خواهد بود. این تور در زمان بارش باران هم برگزار می‌شود. در ساحل، تورهای آپشنالی که توسط شرکت‌های مستقل ارائه می‌شوند و همچنین اجاره تجهیزات، در هزینه تور لحاظ نشده‌اند. توصیه می‌شود برای دریافت این خدمات ارز برزیلی همراه داشته باشید. شرکت MSC مسئول هیچ کدام از تورهایی که مسافران در زمان آزادشان در ساحل تهیه می‌کنند نیست. راهنمایی این تور به زبان پرتغالی خواهد بود.

تور قایق سنتی و گشت با اتوبوس توریستی (BUZ10)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا، گشت خرید، همراه با خوراکی، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 75 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

در این گشت شما این شانس بی‌نظیر را خواهید داشت که در یکی زیباترین مناطق برزیل قایق‌سواری کنید. سوار یک قایق سنتی شده و از جزیره‌ها و سواحلی مانند Armação، اوسوس، آزدا، Azedinha، جزیره Branca، جزیره Feia و João Fernandes دیدن می‌کنید. بر روی قایق شما می‌توانید آب و نوشیدنی‌های مختلف بخرید. این گشت به شما این شانس را می‌دهد تا شنا کرده و در آفتاب استراحت کنید. بعد از این گشت فراموش‌نشدنی، شما حدود 2 ساعت زمان آزاد در منطقه معروف Rua das Pedras خواهید داشت. در آن‌جا می‌توانید کالاهای متنوعی، از صنایع دستی گرفته تا برندهای بین‌المللی، را بخرید و در رستوران‌های عالی این بخش شهر غذاهای خوشمزه میل کنید. راهنمای تور زمان مشخصی را برای حضور در ایستگاه اتوبوس توریستی به شما اعلام می‌کند. در آنجا سوار اتوبوس شده و در این وسیله روباز از سواحل زیبای این منطقه دیدن می‌کنید. اتوبوس شما را به مکان‌های اعجاب ‌انگیزی می‌برد که مسافران عادی تور برزیل معمولا آن‌ها را از قلم می‌اندازند. این بخش گشت حدود 2 ساعت به طول می‌انجامد و شما در 5 نقطه از جمله ساحل Fornos، زیباترین ساحل بوزیوس، توقف خواهید داشت.

Buzios

توجه: راهنمایی این تور تنها به زبان پرتغالی خواهد بود. ظرفیت تور محدود است و برای این که بتوانید در آن شرکت کنید بهتر است از قبل رزرو خود را انجام دهید. در تور کشتی کروز بین قاره‌ای، از دفتر تورهای آپشنال در مورد در دسترس بودن راهنمای تور به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی اطلاع کسب کنید. وسایل بادی و ماسک بر روی قایق در دسترس هستند. به مهمانان توصیه می‌شود برای خرید نوشیدنی روی قایق پول نقد و ترجیحا ارز برزیلی همراه داشته باشند. نوشیدنی‌ها در هزینه تور لحاظ نشده‌اند. در پایان تور شما این انتخاب را دارید که در مرکز شهر (Rua das Pedras) بمانید یا به کشتی کروز برگردید. اتوبوس ویژه‌ی این تور سقف دارد اما در کناره‌ها باز است، بنابراین اگر باران ببارد مهمانان ممکن است خیس شوند. این تور در صورت بارش باران لغو نمی‌شود. مهمانان فاصله بین اسکله و محل سوار شدن بر قایق را با ون طی می‌کنند. بعد از گشت شهر کمی پیاده حرکت می‌کنید تا سوار قایق شده و به کشتی برگردید.

ساحل تارتاروگا (BUZ08)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

در این تور متوجه خواهید شد که چرا سواحل بوزیوس را زیباترین سواحل برزیل می‌دانند. سوار بر یک ون دارای تهویه مطبوع، از یکی از معروف‌ترین سواحل بوزیوس دیدن می‌کنید. در ساحل زیبای Tartaruga فرصت دارید از این بهشت طبیعی شگفت‌انگیز عکس بگیرید، شنا کنید و استراحت کنید. در پایان تور شما می‌توانید از راهنمای تور بخواهید تا شما را در مرکز شهر پیاده کند.

Tartaruga

توجه: ظرفیت این تور محدود است. در پایان تور شما این انتخاب را دارید که در مرکز شهر (Rua das Pedras) که تنها 700 متر با اسکله فاصله دارد بمانید یا به کشتی کروز برگردید. زمان آزاد در ساحل، بسته به میزان ترافیک، حدود 3 ساعت خواهد بود. در زمان بارش باران نیز این تور برگزار می‌شود. اگر راننده راهنمای تور باشد، راهنمایی به زبان پرتغالی خواهد بود. برای تورهای کشتی کروز بین قاره‌ای از سمت اروپا، در مورد در دسترس بودن راهنمایی تور به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی از دفتر تورهای آپشنال سوال کنید.

ون اختصاصی به مقصد ساحل آریال دو کابو (BUZ07)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت: 732 دلار (برای ون)

این تور یک ون اختصاصی با 14 صندلی به مقصد Arraial do Cabo در اختیارتان قرار می‌دهد. ساحل این شهر به خاطر آب‌های فوق‌العاده شفافش مشهور است. در Arraial do Cabo شما به طبیعت، ورزش‌های مختلف و سواحل شگفت‌انگیز به صورت یکجا دسترسی دارید. در Praia Grande حدود 2.5 ساعت زمان آزاد دارید تا آفتاب بگیرید، از ساحل لذت ببرید و از رستوران‌ها و کافه‌های بی‌شمار آنجا استفاده کنید.

Arraial do Cabo

توجه: مبلغ این تور برای یک ون با 14 صندلی است. زمان انتقال از بوزیوس به ساحل Arraial do Cabo ممکن است بسته به میزان ترافیک حدود 90 دقیقه طول بکشد. زمان آزاد در ساحل حدود 2.5 ساعت خواهد بود. ممکن است برای استفاده از امکانات کافه‌ها و رستوران‌های موجود در ساحل نیاز باشد هزینه اضافی پرداخت کنید. به مسافران توصیه می‌کنیم پول نقد برزیلی همراه داشته باشید، چرا که بعضی از فروشنده‌ها ممکن است کارت اعتباری قبول نکنند. در زمان بارش باران این تور لغو نمی‌شود. اگر راننده راهنمای تور باشد، راهنمایی تور به زبان پرتغالی خواهد بود. برای تورهای کشتی کروز بین قاره‌ای از سمت اروپا، در مورد در دسترس بودن راهنمایی تور به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی از دفتر تورهای آپشنال سوال کنید.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در بوزیوس (برزیل)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در بوزیوس (برزیل)" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در بوزیوس (برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021