نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

تورهای انتخابی کشتی کروز در بریندیزی/لچه (ایتالیا)

بریندیزی (Brindisi) از آن شهرهایی است که نباید دیدن آن را در منطقه مدیترانه به هیچ عنوان از دست بدهید. تورهای انتخابی (Optional) کشتی کروز در بریندیزی، شما را به یک تجربه فراموش‌نشدنی دعوت می‌کنند. در این تورها علاوه بر بریندیزی، شما می‌توانید از شهرهای دیدنی لچه، آلبروبلو و اوستونی که در نزدیکی این شهر قرار دارند نیز بازدید کنید. هر کدام از این شهرها و دهکده‌ها، دنیایی از شگفتی هستند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در بریندیزی/لچه (ایتالیا)

بازدید از جاذبه‌های گردشگری بریندیزی (BDS02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

در این تور از کشتی کروز بیرون می‌آیید، سوار یک اتوبوس مدرن می‌شوید و یک نیم روز را به جستجوی بهترین جاذبه‌های گردشگری بریندیزی سپری خواهید کرد. تاریخ این شهر زیبا به قرن شانزدهم قبل از میلاد می‌رسد. یک سواری کوتاه از شهر، شما را به اولین مقصدتان یعنی کلیسای قرن سیزدهمی Santa Maria del Casale می‌رساند. نمای بیرونی زرد و خاکستری و با ابهت این کلیسا به اندازه نقاشی‌های دیواری قرن چهاردهمی در داخل، خیره‌کننده و جذاب است. بعد از بازدید از این کلیسا به بریندیزی بر می‌گردید. در قسمت قدیمی شهر و در محل ستون رومی جاده آپیا (Appian Way) پیاده خواهید شد. از اینجا راه خود را پیاده ادامه می‌دهید. شما در ادامه تورتان از کلیسای جامع قرن دوازدهمی شهر و بعد از آن از کلیسای قرن دوازدهمی San Giovanni al Sepolcro که به خاطر نقشه دایره‌ای شکلش مشهور است دیدن می‌کنید. مقصد بعدی شما San Pietro degli Schiavoni خواهد بود. در این محوطه باستان‌شناسی می‌توانید مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بقایای بناهای رومی را ببینید. در کنار این مجموعه باستانی، ساختمان مدرن Teatro Verdi که در سال 2006 افتتاح شده قرار گرفته است. شما همچنین زمان آزاد خواهید داشت تا مدتی را در بخش جدید شهر بگردید. بعد از آن تور شما با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Brindisi

توجه: مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، می‌توانند در این تور شرکت کنند؛ اما توجه داشته باشند که در محل ورودی کلیسا چندین پله وجود دارد. یک کمک‌کننده باید این مهمانان را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس همراهی کند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده باشد، چرا که اتوبوس سکو و یا بالابر ندارد. این مسافران می‌بایست در هنگام سوار شدن به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم در این زمینه را با Excursions Desk انجام دهند. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

تور بازدید از جاذبه‌های لچه (BDS03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

یک سواری 40 دقیقه‌ای به سمت جنوب بریندیزی شما را به جایی می‌رساند که اغلب با نام فلورانس جنوب ایتالیا شناخته می‌شود. شهر دوست‌داشتنی و قدیمی لچه (Lecce) شهری است که در دوره‌های مختلف تاریخی از حکمرانی رومی‌ها، یونانی‌ها، اوستروگوت‌ها و نورمن‌ها تاثیر گرفته و به واسطه آن‌ها شکل گرفته است. با داشتن تاریخی 2000 ساله و گنجینه‌ای ارزشمند از ساختمان‌های ساخته شده به سبک باروک، لچه مکانی عالی برای دیدن در تور ایتالیا است. این تور لذت‌بخش و هیجان‌انگیز به شما امکان این را می‌دهد که به بهترین شکل ممکن از جاذبه‌های این شهر دیدن کنید: با پای پیاده. گشت شما از میدان زیبای Sant'Oronzo (در قلب شهر) شروع شده و در ادامه از آمفی‌تئاتر مجلل و باشکوه رومی دیدن می‌کنید. در این تور شما از کنار کلیسای صلیب مقدس نیز می‌گذرید. ساخت این کلیسا 345 سال به طول انجامید و سرانجام در سال 1695 به اتمام رسید. در ادامه‌ی لیست به سراغ قلعه قرن شانزدهمی چارلز پنجم خواهید رفت. از صومعه‌ای سلستینی ساخته شده به سبک باروک و کلیسای جامع شهر که در مرکز شهر قرار دارد نیز دیدن می‌کنید. لچه با داشتن مناظر دیدنی و بناهای باشکوه هیچ گردشگری را ناامید بر نمی‌گرداند. دوربین خود را همراه داشته باشید و خاطرات به‌یادماندنی‌تان در این شهر را به خانواده و دوستانتان در خانه نشان دهید. بعد از این تور همراه با راهنما، همچنان زمان آزاد خواهید داشت تا در شهر قدم زده و خرید کنید. بعد از آن سفر برگشت‌تان به سمت بندر از میان مناطق خوش‌منظره روستایی شروع می‌شود.

Lecce

توجه: مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، می‌توانند در این تور شرکت کنند؛ اما توجه داشته باشند که در محل ورودی کلیسا چندین پله وجود دارد. یک کمک‌کننده باید این مهمانان را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس همراهی کند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده باشد، چرا که اتوبوس سکو و یا بالابر ندارد. این مسافران می‌بایست در هنگام سوار شدن به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم در این زمینه را با Excursions Desk انجام دهند. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

اوستونی: شهری سفید در کنار دریا (BDS04)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

در این تور بندر را همراه با یک راهنمای محلی ترک می‌کنید و در طول بزرگراه به اوستونی (Ostuni) می‌روید. این شهر سفیدپوش بر روی سه تپه در منطقه Murge ایتالیا قرار گرفته است. این شهر رومی و یونانی در قرن اول بعد از میلاد شهری مهم بوده است. این دهکده‌ی قرون وسطایی خوش‌منظره با خانه‌های سفید رنگش، خیابان‌های پیچ در پیچش و کوچه‌های سنگ‌فرش‌شده‌اش یکی از بهترین تجربه‌های شما در تور کشتی کروز را برایتان کنار گذاشته است. روشنایی خانه‌های سفید رنگ این شهر کوچک در کنار جاذبه‌های تاریخی قهوه‌ای رنگ منظره‌ای خارق‌العاده خلق کرده است. بناهای زیبای سبک باروک در مکان‌های دور از انتظار در شهر پیدا می‌شوند؛ یکی از آنها ستون هرمی شکل سنگی است که با ارتفاع 21 متر در Sant'Oronzo خودنمایی می‌کند. کلیسای جامع شهر، فصیح‌ترین بیان از اهمیت این شهر زیبا است. نمای بیرونی تماشایی آن به سبک اواخر دوره گوتیک ساخته شده و متعلق به قرن پانزدهم بعد از میلاد است. شنیدن داستان Delia مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. دلیا زنی بوده که 25 هزار سال قبل مرده است. او در زمان مرگش باردار بوده و اسکلت او همراه با جنینش در سال 1991 در اوستونی کشف شد. ترکیب خاص خصوصیات معماری، اوستونی را به مشخص‌ترین نمونه از معماری شهرهای منطقه پولیای ایتالیا تبدیل کرده است. این تور شامل بازدید از یک آسیاب روغن نیز می‌شود. در آنجا می‌توانید مزه روغن زیتون‌های محلی را بچشید.

Ostuni

توجه: لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. یک کمک‌کننده باید مسافران ویلچرسوار را در سوار شدن به اتوبوس و پیاده شدن از آن یاری کند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده باشد، چرا که اتوبوس سکو و یا بالابر ندارد. این مسافران می‌بایست در هنگام سوار شدن به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم در این زمینه را با Excursions Desk انجام دهند.

آلبروبلو (BDS01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور بریندیزی را ترک می‌کنید و بعد از یک سواری یک ساعته از میان مناطق ییلاقی بسیار زیبای ایتالیا به Alberobello در منطقه Apulia می‌رسید. منطقه پولیا بخش بالای پاشنه چکمه ایتالیا را تشکیل می‌دهد. به خاطر وجود خانه‌های استوانه‌ای شکل سنگی با سقف‌های مخروطی شکل که با نام ترولی شناخته می‌شوند، این شهر کوچک در سال 1996 به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. تور شما شامل یک پیاده‌روی همراه با راهنما از میان خیابان‌های دوست‌داشتنی این دهکده‌ی غیر معمولی و بازدید از کلیسای St. Antonio (تنها کلیسای ترولی دنیا) می‌شود. بالای سر تمام خانه‌های این شهر، یک Pinnacolo قرار گرفته و سقف تمامشان با علامت‌های عجیب و غریب که به احتمال زیاد طلسم‌های خوش‌شانسی هستند، نشان شده‌اند. بعد از یک بازدید حسابی از این دهکده‌ی مشهور، به بندر و کشتی کروز بر خواهید گشت.

Alberobello

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در بریندیزی/لچه (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در بریندیزی/لچه (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021