نوروزتان پیروز
شرکت از امروز تا پنجم فروردین 1403 تعطیل است
جهت موارد اضطراری و پیگیری قرارداد تور خود از طریق Telegram و یا WhatsApp با ما در تماس باشید.
خانم ثانی: 09906102077 ، خانم طاهری: 09928607817 ، خانم رضایی: 09961490882 ، آقای پارسا: 09121255526

تورهای انتخابی کشتی کروز در برگن (نروژ)

برگن یکی از تاریخی‌ترین شهرهای نروژ است. غیر از جاذبه‌های تاریخی و شهری بسیار، این منطقه از نروژ با طبیعت خارق‌العاده احاطه شده است. از آبدره‌ها و جزیره‌های کوچک گرفته تا جنگل‌ها و مناطق کوهستانی سرسبز، برگن مکانی رویایی برای شما به حساب خواهد آمد. تورهای انتخابی کشتی کروز MSC به شما این امکان را می‌دهند که با جنبه‌های مختلف این شهر زیبا آشنا شوید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در برگن (نروژ)

نگاهی مختصر به نروژ (BER04)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، شامل ناهار یا شام

در این تور انتخابی کشتی کروز، شما قبل از رفتن به دهکده Voss از میان بخش تاریخی Bryggen گذر خواهید کرد. Voss دهکده‌ای محبوب برای تعطیلات زمستانی بوده و در کنار یک دریاچه فیروزه‌ای زیبا قرار گرفته است. یک قطار شما را از میان مناطق زیبا و کارت پستالی روستایی هدایت کرده و به سمت Myrdal در کوهستان‌ها می‌برد. در آن جا شما سوار یکی از تماشایی‌ترین خطوط راه‌آهن اروپا یعنی Flam Line خواهید شد. در هنگام رسیدن به Flam و قبل از ادامه مسیر در جاده زیگزاگی Stalheimskleivene شما مختصری در مورد این دهکده زیبا خواهید آموخت. Flam در طولانی‌ترین آبدره نروژ (204 کیلومتر) یعنی Sognafjord قرار گرفته است. بعد از آن از ناهاری که در یک هتل نزدیک سرو می‌شود لذت خواهید برد. گشت بعد از ظهری شما شامل یک سواری با اتوبوس به سمت آبشارهای Tvinde خواهد بود. توقف شما کوتاه خواهد بود ولی موقعیتی خیلی عالی برای عکس گرفتن خواهید داشت. بعد از آن از مسیر Voss به Bergen برخواهید گشت.

توجه: این تور شامل یک سواری طولانی مدت با قطار از میان چندین تونل و مسیرهای پیچ در پیچ متعدد (قبل از رسیدن به رستوران) خواهد بود. این تور برای مهمانانی که به تنگناهراسی مبتلا هستند یا مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

کوهپیمایی در فلوین (BER02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 45 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

این تور، یک گشت و گذار کوچک و مفرح را با یک فعالیت نیم‌روزه برای تندرستی ترکیب کرده است: یک تور کاملا پیاده که شما را به دیدن برگن و مناطق اطراف می‌برد. این تور با یک پیاده‌روی کوتاه یا سواری با اتوبوس از میان منطقه قدیمی برگن شروع می‌شود (بسته به جایی که کشتی کروز لنگر می‌اندازد). در بارانداز Bryggen شما می‌توانید از دیدن ساختمان‌های سنتی چوبی سه گوش که رو به بندرگاه قرار گرفته‌اند لذت ببرید. بعد از آن به وسیله قطارهای کابلی به بالای کوه Fløien می‌روید تا یک کوهنوردی 2.5 ساعته داشته باشید. قبل از برگشتن به شهر به وسیله تله کابین، می‌توانید از مناظر تماشایی و خارق‌العاده برگن و مناطق اطراف لذت ببرید. برگشتن شما به بندر نیز ممکن است پیاده یا با اتوبوس‌های گردشگری باشد.

توجه: در کوه Fløien شما برای حدود 2.5 ساعت در مسیرهای راهپیمایی کوهستانی پیاده‌روی خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های کوهنوردی بپوشید و آب همراه داشته باشید. مسیر کوهنوردی ممکن است به صلاح‌دید راهنما و بر اساس سطح آمادگی جسمانی شرکت‌کنندگان تغییر کند. این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. ممکن است صف‌های سوار شدن به تله‌کابین طولانی باشند. راهنمای تور به انگلیسی و آلمانی خواهد بود. در مورد راهنمایی به زبان‌های دیگر در هنگام سوار شدن به کشتی کروز پرس و جو کنید.

بازدید از برگن (BER01)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

برگن در سال 1070 تاسیس شد و تا حدود 1830 بزرگترین شهر نروژ و مرکز تجارت و حمل و نقل کشور بود. این گشت با پیاده‌روی در بخش تاریخی برگن شروع می‌شود. در این بخش می‌توانید ساختمان‌های چوبی سه گوش معمول در این منطقه را که رو به بندرگاه ساخته شده‌اند را ببینید. این تور شامل یک سواری خاطره‌انگیز با قطار کابلی Fløibanen که به سمت بالای کوه Fløien می‌رود نیز می‌شود. در آن بالا می‌توانید مناظر شگفت‌انگیز شبه جزیره برگن و بخش‌های مرکزی شهر را ببینید.

توجه: ممکن است برای سوار شدن به قطار کابلی نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی باشد. اگر مسیر بین بندر و مرکز شهر با اتوبوس طی شود، به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و و جمع‌شدنی باشد. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند و مایل به شرکت در این تورها هستند، توصیه می‌شود به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با خدمه کشتی انجام دهند.

تور گشت و گذار در Hardangerfjord و دیدن آبشارهای زیبا (BER09)

  • مدت زمان تور: 6.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 99 یورو (بزرگسالان)، 72 یورو (کودکان)

در ابتدا در یک گشت کوتاه همراه با راهنما از بازار ماهی‌فروش‌ها، قلعه Bergenhus و برج Rosenkrantz دیدن خواهید کرد. بعد از آن به بیرون شهر رفته و در مسیر سفرتان، از میان مناطق طبیعی و دیدنی گذر خواهید کرد. در امتداد Sørfjord و از میان شهرهای بازاری عجیب و جالب عبور کرده و به Nordheimsund خواهید رسید. در آبشارهای زیبای Steindalsfossen زمان عکس گرفتن خواهد بود. شما می‌توانید از پشت این آبشارها عبور کنید بدون این که خیس شوید. با گذر از فلات کوهستانی Kvamskogen به سمت پایین و دره Tokagjelet خواهید رفت. با تعداد زیاد کلبه‌های ییلاقی و خانه‌های تابستانی، Kvamskogen مکانی محبوب بین مردم محلی برگن برای گذراندن روزهای تعطیل و اوقات فراغت است. این تور با گذر از مناطق خوش‌منظره و دیدنی بیشتری ادامه پیدا می‌کند. شما از کنار جنگل‌های کوچک عبور کرده و در امتداد ساحل Hardangerfjord به Granvin و آبشار Skjervefossen خواهید رفت. منظره‌های این بخش از مسیر در غرب نروژ بسیار معمول هستند: مزارع کوچکی که جای جای دامنه‌های شیب‌دار کوهستان دیده می‌شوند. بعد از یک سواری 1.5 ساعته، برای نوشیدن قهوه و خوردن کیک‌های نروژی در Voss توقف خواهید داشت. برگشت شما به برگن از مسیر دریاچه‌های کوهستانی و چندین دهکده بیرون شهری خواهد بود. وقتی به برگن برگشتید می‌توانید انتخاب کنید که در شهر بمانید یا به کشتی کروز برگردید.

توجه: از آنجا که این تور شامل سواری طولانی با اتوبوس است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از یک باغ میوه (BER11)

  • مدت زمان تور: 6.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 109 یورو (بزرگسالان)، 75 یورو (کودکان)

در این تور به‌یادماندنی شما فرصت پیدا می‌کنید از مناظر باشکوه کشور نروژ دیدن کنید. این تور با یک سواری با اتوبوس از میان زمین‌های سرسبز برگن شروع می‌شود. در این مسیر شما از دیدن مناظر تماشایی Samnangerfjorden و فلات کوهستانی Kvamskogen لذت خواهید برد. این دو منطقه بین مردم محلی و برای گذراندن آخر هفته‌ها بسیار محبوب هستند. در مسیر یک توقف کوتاه در آبشار Steinsdalsfossen خواهید داشت. گفته می‌شود می‌توانید بدون این که خیس شوید از پشت این آبشار عبور کنید. بعد از آن به سمت دهکده Steinstø و باغ‌های میوه‌اش خواهید رفت. این دهکده در سواحل Hardangerfjord قرار گرفته است. غیر از میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، آلو و گیلاس، توت‌فرنگی و تمشک نیز در این منطقه کشت می‌شوند. در ابتدا شما به یک تور همراه با راهنما برده خواهید شد و در باغ‌ها گردش خواهید کرد. بعد از آن فرصت این را دارید که میوه‍‌های تازه خریداری کنید. در آخر نیز یک استراحت آرامش‌بخش خواهید داشت و از یک تکه پای سیب خانگی و یک فنجان چای یا قهوه لذت خواهید برد. دوباره به برگن برخواهید گشت و با اتوبوس از چند تا از مکان‌های دیدنی این شهر مانند بازار ماهی‌فروش‌ها و Bryggen دیدن خواهید کرد. قبل از برگشتن به کشتی کروز فرصت دارید تا زمانی آزاد را به دلخواه خودتان در این منطقه سپری کنید.

Steinsdalsfossen

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی جاده‌های خاکی است، در نتیجه برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. این تور همچنین شامل عبور از چندین تونل طولانی می‌شود، بنابراین برای مهمانانی که مشکل تنگناهراسی دارند مناسب نیست.

بازدید از برگن از دریا و از خشکی (BER08)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

این تور همه جانبه، شهر برگن را به شما معرفی می‌کند؛ شهری دوست‌داشتنی که بین دریا و کوهستان جای گرفته است. این شهر در سال 1100 و به خاطر تجارت پر رونق ماهی کاد خشک شده، به اوج شکوفایی تجاریش رسید. از آن پس برگن به عنوان مرکزی تجاری و مهم در نروژ به رشدش ادامه داد. گذشته پر از ماجرای این شهر را می‌توان در اسکله آلمانی و در Bryggen دید. Bryggen منطقه‌ای سنتی است که نمونه‌هایی عالی از ساختمان‌های هانزایی و خانه‌های چوبی سه‌گوش را در خود جای داده است. روزهای تجارت ماهی کاد به پایان رسیده و امروزه برگن به عنوان شهری مد روز با کلی رستوران شیک، مغازه‌های هیجان‌آور فروش سوغات و کافه‌های سرزنده و باحال، جان تازه‌ای پیدا کرده است. با این حال هنوز هم می‌توان در منطقه قدیمی شهر قدم زد و فهمید که زندگی در قرون وسطی در این شهر چگونه بوده است. در این تور با یک سواری یک ساعته با اتوبوس از میان برگن و مناطق روستایی سرسبز نروژ، از مناظر فوق‌العاده زیبا لذت برده و به جزیره Lyse خواهید رفت تا سوار یک قایق مسافربری شوید. در مدت سواری بر قایق زمان دارید تا کمی استراحت کرده و از مناظر باشکوه Lysefjord کوچک (با آبدره‌ای به همین نام در نزدیکی Stavanger اشتباه گرفته نشود) و شبه جزیره برگن قبل از برگشت به شهر لذت ببرید. در مدت قایق سواری شما می‌توانید برگن را از زاویه دید متفاوتی نظاره‌گر بوده و جاذبه‌های این شهر جذاب و خوش‌منظره را به طور کامل تجربه کنید.

توجه: ترتیب بازدید ممکن است متفاوت باشد. بعضی گروه‌ها ممکن است گشت خود را با قایق شروع کرده و سپس با اتوبوس به اسکله برگردند. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تور بازدید از جاذبه‌های گردشگری برگن (BER07)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 39 یورو (بزرگسالان)، 29 یورو (کودکان)

در این تور سواری با اتوبوس، روی صندلی خود نشسته و در آسایش کامل از میان برگن گذشته و از جاذبه‌های گردشگری شهر دیدن می‌کنید. برگن تا سال 1830 بزرگترین شهر نروژ بود. شما در این تور از کنار مهم‌ترین دیدنی‌های برگن عبور خواهید کرد. در این تور شما از منطقه تاریخی Bryggen با خانه‌های چوبی سه‌گوشش که از دوران هانزایی به یادگار مانده و سالن Haakon که در دوره حکمرانی پادشاه Haakon Haakonsson (سال‌های 1247 تا 1261) ساخته شده و مهمترین ساختمان در میان اقامتگاه‌های سلطنتی قرن سیزدهم بوده دیدن خواهید کرد. از کنار برج Rosenkratz عبور خواهید کرد که در قرن سیزدهم ساخته شده و در سال 1560 به عنوان یک دژ و مجموعه اقامتی بازسازی شده است. شما همچنین کلیسای سینت مری را خواهید دید که تاریخ ساختش به قرن دوازده می‌رسد. شما همچنین سالن کنسرت Grieg Hall، خانه ارکستر فیلارمونیک برگن را خواهید دید.

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از Hardangerfjord و کلیسای چوبی فنتوفت (BER05)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذا
  • قیمت برای هر نفر: 129 یورو (بزرگسالان)، 92 یورو (کودکان)

سفر به نروژ بدون یک بازدید کامل و همه جانبه از یکی از آبدره‌های نفس‌گیر و تماشایی این کشور تکمیل نمی‌شود. در این تور شما یک روز را بیرون از کشتی کروز سپری می‌کنید، سوار اتوبوس شده و به سمت Hardangerfjord دومین آبدره بزرگ نروژ حرکت خواهید کرد. در طول مسیر اولین نقطه توقف‌تان آبشارهای Steindalsfossen خواهد بود. این مقصد محبوب بین مسافران تور نروژ، به شما این فرصت منحصر به فرد را می‌دهد تا پشت یک آبشار راه بروید بدون این که خیس شوید. دوباره سوار اتوبوس خواهید شد و برای خوردن ناهار در یک رستوران به Øystese یا Norheimsund خواهید رفت. بعد از آن به اتوبوس برگشته و از میان مناطق جنگلی عبور کرده و تا به قایق رسیده و به Hatvik بروید. توقف بعدی شما کلیسای چوبی شگفت‌انگیز قرون وسطایی قرار گرفته در Fantoft خواهد بود. تاریخ پر فراز و نشیب این کلیسای زیبا، نقاط عطف بسیاری داشته است. این کلیسا در اصل در حدود سال 1150 در دهکده Fortun ساخته شد. زمانی که در سال 1883 تهدید به ویرانی شد، آجر به آجر به Fantoft انتقال داده شد و در این روستا بازسازی شد. یک آتش‌سوزی عمدی در ژوئن سال 1992 ساختمان را تخریب کرد و بازسازی خیلی دقیق و وسواسی این کلیسا در سال 1997 به اتمام رسید. دوربین خود را همراه داشته باشید تا تمام مناظر شگفت‌آور این تور را ثبت کنید. این تور با برگشت شما به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تماشای مناظر برگن به وسیله هلیکوپتر (BER14)

  • مدت زمان تور: 1 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 319 یورو (بزرگسالان)، 319 یورو (کودکان)

با این تور، به تجربه‌ی تا همان لحظه منحصر به فرد تور کشتی کروز خود، یک ویژگی خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی دیگر نیز اضافه خواهید کرد. خود را آماده کنید تا مناظر خارق‌العاده و پانورامیک طبیعت نروژ را به وسیله یک پرواز 30 دقیقه‌ای با هلیکوپتر بر فراز برگن و مناطق اطرافش ببینید. در ابتدا با مینی‌ون به سکوی پرواز هلیکوپتر منتقل شده و یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت. بعد از سوار شدن و قرار دادن هدفون‌ها در گوشتان به آسمان خواهید رفت. در آن بالا و همزمانی که از روی مرکز شهر عبور می‌کنید، می‌توانید ببینید که چگونه برگن خود را بین تپه‌ها، کوه‌ها و دریای شمال جای داده است. بعد از آن به دیدن کوهستان‌ها و آبدره‌های اطراف خواهید رفت. اگر آب و هوا اجازه دهد شاید بتوانید یک یخچال قطبی را هم در دور دست ببینید. دوربین خود را آماده به خدمت نگه دارید تا لحظه‌ای از این سفر هیجان‌انگیز را از دست ندهید؛ تصاویری که با خود به خانه می‌برید و لذت آن را با دیگر افراد شریک خواهید شد. وقتی به زمین برگشتید مینی‌ون آماده است تا شما را به کشتی کروز برگرداند.

Bergen

توجه: خلبان تنها به انگلیسی به شما اطلاعات خواهد داد. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، کسانی که بیش از 120 کیلوگرم وزن دارند و یا از تنگنا هراسی، سرگیجه یا مشکلات کمر رنج می‌برند مناسب نیست. هر پرواز حداکثر ظرفیت 3 مهمان را دارد. شرکت‌کنندگان در این تور حداقل باید 6 ساله باشند. این تور ممکن است به خاطر شرایط نامساعد آب و هوایی در روز برگزاری لغو شود.

ماجراجویی در برگن با قایق تندرو (BER15)

  • مدت زمان تور: 1.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 115 یورو (بزرگسالان)، 115 یورو (کودکان)

دوست دارید در مدت سفرتان به نروژ، شهری مانند برگن را از زاویه‌ای متفاوت و مهیج ببینید؟ پس به این گشت لذت‌بخش ملحق شده و سوار یک قایق بادی با تنه سخت (RIB) شوید. در این تور سوار بر قایق از بندرگاه برگن و آبدره‌های اطراف دیدن خواهید کرد. یک پیاده‌روی کوتاه از اسکله شما را به محوطه سوار شدن به RIB می‌رساند. در آن جا شما تجهیزات لازم را دریافت کرده و یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت. وقتی سوار قایق شدید دوربین خود را آماده نگه دارید تا مناظر حیرت‌آور مناطق مختلف را شکار کنید. در چندین نقطه توقف خواهید داشت و کاپیتان اطلاعات مختصری در مورد آن محل به شما می‌دهد. این بازدید به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی از زیبایی‌های طبیعت خارق‌العاده‌ی نروژ، با برگشت به برگن و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Bergen

توجه: تمام شرکت‌کنندگان در این گشت لباس‌های ضد باد و باران می‌پوشند. کاپیتان قایق تنها به انگلیسی در مورد بعضی از دیدنی‌های مسیر به شما اطلاعات می‌دهد. مهمانان برای شرکت در این تور باید حداقل 6 سال سن داشته باشند. این تور برای مهمانانی که مشکلات گردن و کمر دارند، از ویلچر استفاده می‌کنند و خانم‌های باردار مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در برگن (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در برگن (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021