تورهای انتخابی کشتی کروز در باری (ایتالیا)

برای دیدن باری نیازی نیست وسواس به خرج دهید. قدم زدن و گشتن در خیابان‌های پر پیچ و خم و پر از دیدنی شهر قدیمی باری، خودش به تنهایی یکی از بهترین تجربه‌هایتان در تور کشتی کروز مدیترانه خواهد بود. تورهای انتخابی کشتی کروز در باری علاوه بر این شهر دوست‌داشتنی، فرصت بازدید از شهرهای اعجاب‌انگیز اطراف این منطقه زیبا و تاریخی از ایتالیا را نیز به شما می‌دهند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در باری (ایتالیا)

تور گشت شهری (BAR01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

این تور هیجان‌انگیز باری به شما شانس این را می‌دهد که یک پیاده‌روی آرام و بی‌دغدغه در اطراف بخش تاریخی Bari Vecchia و معماری قرون وسطایی‌اش داشته باشید. در این تور شما از باسیلیکای St. Nicholas که به افتخار قدیس محافظ باری ساخته شده نیز دیدن می‌کنید. این باسیلیکا که در سال‌های منتهی به اواخر قرن یازدهم ساخته شده، برای نزدیک به یک هزاره زیارتگاهی مهم برای مسیحیان بوده است. بازدید از نمای بیرونی قلعه نورمنی باری نیز در برنامه این تور وجود دارد. شما همچنین زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را به دلخواه خودتان بگردید. در انتهای تور یک گردش کوتاه در بخش مدرن شهر خواهید داشت. این تور با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

آلبروبلو (BAR02)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در این تور بندر باری را ترک می‌کنید و بعد از یک سواری یک ساعته از میان مناطق روستایی ایتالیا به Alberobello در منطقه Apulia می‌رسید. منطقه Apulia بخش بالای پاشنه چکمه ایتالیا را تشکیل می‌دهد. به خاطر وجود خانه‌های استوانه‌ای شکل سنگی با سقف‌های مخروطی شکل که با نام ترولی شناخته می‌شوند، این شهر کوچک در سال 1996 به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. تور شما شامل یک پیاده‌روی همراه با راهنما از میان خیابان‌های دوست‌داشتنی این دهکده‌ی غیر معمولی است. شما همچنین از کلیسای St. Antonio (تنها کلیسای ترولی دنیا) بازدید می‌کنید. بالای سر تمام خانه‌های این شهر، یک Pinnacolo قرار گرفته و علامت‌های عجیب و غریب که به احتمال زیاد طلسم‌های خوش‌شانسی هستند، بر روی سقف تمام خانه‌ها نقاشی شده است. اگر زمان باقی بود، قبل از برگشت به بندر و کشتی کروز، یک تور کوتاه از جاذبه‌های گردشگری باری همراه با اتوبوس خواهید داشت.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از غارهای Castellana و پولینیانو آماره (BAR07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور بندر را ترک می‌کنید و بعد از یک سواری 1 ساعته به غارهای Castellana می‌رسید؛ این جایی است که راهنمای تور را ملاقات کرده و یک سفر زیرزمینی شگفت‌انگیز در میان غارها را شروع می‌کنید. این غارها اولین بار در سال 1938 کاوش شدند؛ البته وجود این غارها در این مکان از قرن هجدهم شناخته شده بوده است. با 60 متر عمق و تعداد بی‌شماری گلفهشنگ‌های اعجاب‌انگیز، بازدید از این غار یک تجربه فراموش‌نشدنی در تور کشتی کروز برایتان خواهد بود. بعد از برگشت به روی زمین به سمت دهکده‌ی زیبای پولینیانو آماره (Polignano a Mare) خواهید رفت. این شهر دوست‌داشتنی بر روی یک صخره شکل گرفته و مناظری شگفت‌انگیز از دریا دارد. شما می‌توانید تور همراه با راهنمای این دهکده را انتخاب کنید یا این که خیابان‌های سفیدپوش شده و دیدنی آن را خودتان بگردید.

توجه: این تور برای مهمانانی که تنگناهراسی یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. مسیرهای حرکت در داخل غارها نامسطح و لغزنده هستند.

بازدید از Sassi در ماترا (BAR04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در این تور با یک سواری 1 ساعته و لذت‌بخش به شهر ماترا (Matera) می‌رسید. این شهر خانه مجموعه‌ی عجیب و شگفت‌انگیز غارهای Sassi است. شهر باستانی Sassi، اولین شهر در جهان است که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. غارهای این مجموعه باستانی، از دوران نوسنگی تا همین اواخر و تا سال 1952 سکونتگاه انسان‌ها بوده‌اند. به خاطر تاریخ منحصربه‌فرد و قابل لمس این محل، جو حاکم بر آن جوی خارق‌العاده است، به شکلی که می‌توان هوای اسرارآمیزش را استشمام کرد. شما در این تور از یک موزه غار شکل Sassi و یک کلیسای صخره‌ای که نمادهای فرهنگ محلی هستند دیدن می‌کنید. کارگردانان بسیاری Matera را به عنوان محل فیلمبرداری فیلم‌هایشان انتخاب کرده‌اند؛ چرا که این شهر حال و هوایی قدیمی و خاطره‌انگیز دارد. فیلم بحث‌برانگیز مصائب مسیح، ساخته مل گیبسون، در این شهر فیلمبرداری شده است.

توجه: مهمانان، راهنمای تور را در Matera ملاقات خواهند کرد. سواری با اتوبوس بدون حضور راهنما خواهد بود. به خاطر پیاده‌روی‌های طولانی مدت، این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

بازدید از شهر بندری Trani و چشیدن روغن زیتون (BAR15)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

به فاصله حدودا یک ساعتی سواری با اتوبوس از بندر باری، شهری بندری و بسیار زیبای ترانی (Trani) قرار گرفته است. مقصد این تور لذت‌بخش این شهر خواهد بود. در این شهر شما هم از جاذبه‌های گردشگری دیدن می‌کنید هم فرصت این را پیدا می‌کنید تا روغن زیتون محلی و خوشمزه این شهر را امتحان کنید. تاریخ طولانی و غنی ترانی که به زمان شکل‌گیریش در قرن نهم بر می‌گردد را می‌توان همچنان در گوشه گوشه شهر مشاهده کرد. در مسیرتان برای یافتن ردپای تاریخ در این شهر، به عنوان اولین مقصدتان به قلعه Svevo می‌رسید. این دژ باشکوه قرن سیزدهمی در کنار دریا قرار گرفته است. در این جا زمان آزاد خواهید داشت تا به دلخواه خودتان اطراف را بگردید. بعد از آن به راه خود ادامه داده و از کلیسای جامع ترانی (Cattedrale di San Nicola Pellegrino) دیدن می‌کنید. این کلیسا به افتخار قدیس ترانی و در قرن یازده و دوازده ساخته شده است. این ساختمان باشکوه که به سبک رومی ساخته شده، یک گنجینه واقعی است. از دیدنی‌های اعجاب‌انگیز این بنا می‌توان به پنجره‌های رنگی، باقی‌مانده‌های کف موزائیکی قرن دوازدهمی و دخمه متقاطعی که وقف San Nicola شده اشاره کرد. بخش بازدید از جاذبه‌های گردشگری این تور با یک پیاده‌روی آرامش‌بخش در امتداد گردشگاه ساحلی شهر پایان می‌گیرد. بعد از آن سوار اتوبوس شده و به سمت یک آسیاب روغن حرکت می‌کنید. در این بازدیدِ پر از اطلاعات، شما فرصت این را پیدا می‌کنید تا مزه روغن زیتون محلی و بی‌نظیر ترانی و دیگر خوراکی‌های خوشمزه منطقه پولیای ایتالیا را امتحان کنید. برگشت به بندر و کشتی کروز پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Trani

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

گشت باری با دوچرخه (BAR19)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود

در این تور از کشتی کروز پیاده می‌شوید، راهنمای تور را ملاقات می‌کنید و بعد از یک جلسه توجیهی کوتاه در مورد سوار شدن بر دوچرخه، کلاه ایمنی خود را سر کرده و گردش ماجراجویانه خود برای کشف Bari Vecchia را شروع می‌کنید. این تور به شما فرصت می‌دهد در منطقه تاریخی باری گشته و بناهای خارق‌العاده قرون وسطایی آن را همزمانی که دوچرخه‌سواری می‌کنید ببینید. در این گشت از کنار قلعه قدیمی نورمنی باری عبور کرده و از بیرون از آن بازدید می‌کنید. در ادامه به باسیلیکای سینت نیکولاس می‌روید. این کلیسا به افتخار قدیس حافظ باری و در اواخر قرن یازدهم ساخته شده است. این باسیلیکا یک زیارتگاه مهم در دنیای مسیحیت است. بعد از یک توقف کوتاه برای بازدید از کلیسا به رکاب‌زنی خود ادامه داده و از میان Strada del Carmine و از کنار St. Sabino Cathedral عبور می‌کنید. در ادامه به قلعه Svevo می‌رسید. در پایان تور و قبل از برگشتن به کشتی کروز زمان آزاد برای گشت و گذار خواهید داشت.

Bari Night

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در باری (ایتالیا)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در باری (ایتالیا)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در باری (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021