تورهای انتخابی کشتی کروز در بارسلون (اسپانیا)

کشتی های کروز MSC راهی ساده برای مسافران خود برای بازدید از جاذبه‌های شهرهایی که در مسیر سفر هستند را فراهم کرده‌اند. در سفر با کشتی کروز، در هر توقفتان در یک شهر، شما مجموعه‌ای از تورهای انتخابی را در پیش رو دارید که با حضور در آن‌ها می‌توانید به ساده‌ترین شکل از آن شهر دیدن کنید. بارسلون یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا و مقصدی مهم برای کشتی های کروز است. این تورها توسط کشتی های کروز شرکت MSC که در این شهر توقف می‌کنند به مسافرانشان ارائه می‌شود. در بارسلون نیز تعداد زیادی تور انتخابی در اختیار شما قرار دارد. این تورها جاذبه‌های مختلف شهر بارسلون و مناطق اطراف شهر را در برگرفته و می‌تواند تجربه سفر با کشتی کروز را برای شما لذت‌بخش‌تر کند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در بارسلون (اسپانیا)

پیاده‌روی در بخش گوتیک بارسلون (BCN40)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 22 یورو (بزرگسالان)، 19 یورو (کودکان)

این تور دعوتی برای گشتن در قلب گوتیک (سبکی از معماری) شهر بارسلون با یک پیاده‌روی فرح‌بخش در خیابان‌ها و میدان شهر است. بعد از یک سواری کوتاه با اتوبوس، تور پیاده‌روی همراه با راهنمای شما به سمت اولین جاذبه این گشت شروع می‌شود: مجسمه کولومبوس. این مجسمه برای بزرگداشت اولین سفر دریایی کریستف کلمب به آمریکا ساخته شده بوده است. بعد از آن شما در امتداد خیابان سر زنده La Rambla پیاده‌روی کرده و در نهایت به بخش گوتیک بارسلون می‌رسید. در این جا در میدان Sant Jaumes می‌توانید نگاهی گذرا به تالار شهر بیاندازید. راهنمای تور همچنین شما را به کلیسای جامع بارسلون خواهد برد. در این جا راهنما به شما توضیحات کامل در مورد اهمیت این مکان داده و شما می‌توانید از بیرون از زیبایی و شکوه این کلیسا لذت ببرید. آخرین توقف شما در این تور پیاده‌روی Plaça de Catalunya خواهد بود. این میدان بزرگ در مرکز بارسلون قرار داشته و مکانی عالی برای خرید در تور اسپانیا خواهد بود. در این جا شما می‌توانید انتخاب کنید که در شهر بمانید و خودتان به طور مستقل به کشتی کروز برگردید یا پیاده همراه با راهنمای تور به انتهای خیابان La Rambla برگشته و سوار به اتوبوس به بندر برگردید.

Sant Jaume

توجه: این تور برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست؛ چرا که شامل پیاده‌روی‌های طولانی است.

تور شهر بارسلون (BCN01)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، گشت پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

در این تور مفرح بازدید از جاذبه‌های گردشگری بارسلون در تور کشتی کروز فرصت این را دارید که این شهر زیبا را کشف کنید. تجربه شما از بارسلون با بازدید از کلیسای جامع فوق‌العاده تماشایی صلیب مقدس و سینت اویلالیا شروع می‌شود. ساخت این بنا در پایان قرن سیزدهم آغاز شد و تا قرن پانزدهم ادامه پیدا کرد. این کلیسا در بخش گوتیک بارسلون قرار گرفته است. این بخش بارسلون منطقه‌ای قرون وسطایی است که بدون تغییر به همان شکل باقی‌مانده است. اتوبوس تور شما همچنین از کنار دو تا از مشهورترین کارهای طراح و معمار معروف گائودی (Gaudí) عبور خواهد کرد. شما می‌توانید نمای بیرونی ساختمان‌های Sagrada Família و Casa Batlló را ببینید. تور شما با قدم زدن در اطراف منطقه آرام Poble Espanyol به پایان می‌رسد. این منطقه ساخته شده تا سبک‌های زیاد و  متنوع معماری اسپانیا را به بازدیدکنندگان نشان دهد. یک توقف کوتاه در تپه Montjuich خواهید داشت؛ از آنجا می‌توانید مناظر شگفت‌آور شهر را از سکوی تماشای منظره Mirador De L'Alcalde ببینید. تور شما شامل برگشت به کشتی کروز نیز می‌شود.

توجه: بازدید از کلیسای جامع شهر ممکن است در زمان تعطیلات عمومی لغو شود یا اگر رویدادهای خاصی در زمان تور در آنجا در حال برگزاری باشد. همراه داشتن لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های با اهمیت مذهبی توصیه می‌شود.

بازدید از جاذبه‌های اصلی بارسلون، کوهستان مونتسیرات و چشیدن نوشیدنی‌های محلی (BCN21)

  • مدت زمان تور: 7.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

بارسلون که برای معماری‌های باشکوهش در تمام دنیا مشهور است، در این تور در اختیار شما است تا از دیدن آن لذت ببرید. در این تور یک روزه‌ی تجربه کاتالان، اتوبوس شما را به دیدن جاذبه‌های اصلی گردشگری شهر می‌برد. در این مسیر شما به Passeig de Gràcia می‌روید. این بلوار یکی از اصلی‌ترین بلوارهای بارسلون است. در این مسیر از کنار شاهکار ناتمام گائودی یعنی ساختمان باشکوه Sagrada Família عبور خواهید کرد. بعد از پشت سر گذاشتن این باسیلیکای فوق‌العاده زیبا، مقصد بعدی مکانی است که به همان اندازه تاثیر گذار است: ستون‌های ماسه سنگی دندانه‌دار کوهستان‌های Montserrat و صومعه Santa Maria de Montserrat. این صومعه مجموعه‌ای از ساختمان‌های باشکوه است و نماهایی خارق‌العاده از مناطق اطراف را در اختیار گردشگران تور اسپانیا قرار می‌دهد. این صومعه که مکانی مهم برای زیارت‌کنندگان کاتولیک و مکانی پر طرفدار برای گوشه‌نشینی‌های مذهبی است، میزبان مجسمه‌ای از باکره مونتسیرات (مجسمه حضرت مریم) است. این مجسمه با نام مدونای سیاه نیز شناخته می‌شود. این صومعه همچنین یک باسیلیکا با فضای داخلی تزئین شده و فوق‌العاده زیبا دارد. در این جا فرصت دارید تا در اطراف گشته و ناهار میل کنید (قیمت ناهار در هزینه تور لحاظ نشده و به عهده خودتان است). بعد از آن، گشت شما از طریق اتوبوس ادامه پیدا کرده و به سمت دهکده Sant Sadurni خواهید رفت. شما در این مکان می‌توانید نحوه تولید نوشیدنی‌های محلی را دیده و تجربه نوشیدن و امتحان مزه‌های آنها را نیز داشته باشید. بعد از آن به کشتی کروز بازگشته و گردش کاتالانی شما به پایان می‌رسد.

Barcelona

توجه: راهنما در بیرون صومعه به شما اطلاعات می‌دهد. مهمانان می‌توانند به صورت شخصی از داخل صومعه دیدن کنند. داشتن لباس‌های پوشیده برای دیدن مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود. این گشت برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از مونتسیرات (BCN08)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 یورو (بزرگسالان)، 45 یورو (کودکان)

مونتسیرات در فاصله یک ساعتی با اتوبوس از بندر بارسلون قرار داشته و صومعه وابسته به قدیس Benedict در بالای این کوهستان است. نام رسمی این صومعه سانتا ماریا ده مونتسیرات بوده و مکانی مهم برای زیارت‌کنندگان کاتولیک و مقصدی محبوب برای گوشه‌نشینی‌های مذهبی است. جدا از این که این صومعه محل قرارگیری مجسمه مریم مقدس (که مدونای سیاه نیز نامیده می‌شود) است، همچنین یک باسیلیکا با فضای داخلی درخشان و پر تلالو نیز دارد که در تضادی کامل با نمای بیرونی تیره و بی‌روحش است. این صومعه همچنین یک چاپخانه دارد که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین انتشاراتی‌های دنیا شناخته می‌شود که همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. اولین کتاب این چاپخانه در سال 1499 چاپ شده است. شما در تور اسپانیا در این جا فرصت این را دارید که قبل از برگشتن به بارسلون اطراف را بگردید.

Montserrat

توجه: راهنمای تور بیرون از صومعه به شما اطلاعات می‌دهد برای بازدید از داخل صومعه شما می‌توانید به صورت شخصی اقدام کنید. بعضی زمان‌ها این مکان خیلی شلوغ می‌شود؛ انتظار صف‌های طولانی برای ورود به صومعه را داشته باشید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است. کسانی که با ویلچر به این گشت می‌آیند باید کمک‌کننده همراه داشته باشند. ویلچرها باید تاشونده باشند چرا که اتوبوس، بالابر یا سکویی برای پایین آوردن ویلچر ندارد.

بازدید از جاذبه‌های بارسلون (پایان گشت در فرودگاه) (BCN41D)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 یورو (بزرگسالان)، 35 یورو (کودکان)

اگر مقصد آخر سفر شما در تور اسپانیا بارسلون است و شما می‌خواهید قبل از رفتن به فرودگاه برای رفتن به خانه، جاذبه‌های بارسلون را ببینید، می‌توانید در این تور بازدید از جاذبه‌های شهر با اتوبوس شرکت کنید. در این تور شما فرصت این را دارید بهترین جاذبه‌های بارسلون را دیده و از بازدید از جاذبه‌هایی مانند بلوار Passeig de Gràcia، ساختمان‌های Sagrada Família و Plaça de Catalunya لذت ببرید. شما به تپه Montjuïc رسیده و در Mirador del Alcalde برای دیدن نمای خارق‌العاده شهر توقف خواهید داشت. بعد از پیاده شدن از اتوبوس، راهنما شما را به خیابان‌های منطقه گوتیک بارسلون خواهد برد. در آنجا می‌توانید از زمان‌های آزاد خود استفاده کرده و در این منطقه تاریخی بگردید. تور شما با یک سواری با اتوبوس به مقصد فرودگاه El Prat به پایان می‌رسد.

Barcelona

توجه: این تور تنها برای کسانی است که در بارسلون کشتی کروز را ترک می‌کنند. مقصد نهایی تور فرودگاه بوده و مناسب کسانی است که بعد از ساعت 17 در فرودگاه El Pra پرواز خواهند داشت. مدت زمان این تور همچنین شامل زمان طی مسیر به فرودگاه نیز هست. شما این تور را تنها می‌توانید در زمان حضور در کشتی کروز رزرو کنید. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

تور پانورامیک و خرید در بارسلون (BCN02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

شهر شگفت‌آور بارسلون ارزش بازدید در تور اروپا را دارد و این تور بازدید سریع، شما را به دیدن اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر در یک نیم روز لذت‌بخش بیرون از کشتی کروز خواهد برد. بعد از خروج از بندر، تور شما با یک سواری در میان خیابان‌های اصلی و میدان‌های بارسلون شروع می‌شود. یک توقف کوتاه در تپه Montjuich خواهید داشت و در آنجا می‌توانید نمایی عالی از شهر را ببینید. بعد از آن برای یک بازدید سریع و کوتاه از نمای بیرونی Sagrada Família به آن سمت خواهید رفت. این ساختمان شاهکاری نئوگوتیک و ناتمام از معمار معروف، گائودی است. در این تور شما از کنار کلیسای جامع فوق‌العاده تاثیرگذار بارسلون نیز گذر خواهید کرد. ساخت این باسیلیکا از اواخر قرن سیزدهم تا قرن پانزدهم طول کشیده است. بعد از آن در Plaça de Catalunya به خرید خواهید رفت. این مکان یک میدان بزرگ در مرکز بارسلون است و مکانی عالی برای خرید سوغاتی برای برگشت از تور اسپانیا است.

توجه: در تعطیلات رسمی و بعد از ظهرهای یکشنبه، توقف برای خرید در La Rambla خواهد بود. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را برای پیاده شدن و سوار شدن به اتوبوس کمک کنند.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری بارسلون، آکواریوم و خرید (BCN36)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، گشت خرید، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

این تور مناسب خانواده، به شما فرصت بازدید از بهترین جاذبه‌های شهر بارسلون را می‌دهد، با این تفاوت که به خاطر پیاده‌روی خسته نخواهید شد و بیشتر زمان تور را به شکلی راحت در اتوبوسی مدرن نشسته‌اید. این تور در مکان مجسمه کریستف کولومب که در انتهای خیابان La Rambla قرار گرفته است شروع می‌شود. بعد از آن به بلوار شگفت‌انگیز Passeig de Gràcia خواهید رفت. در این جا راهنمای تور جاذبه‌های اصلی این مکان مانند ساختمان‌های Sagrada Família و Casa Milà و Casa Batlló را به شما نشان می‌دهد. تمام این ساختمان‌ها توسط آنتونیو گائودی طراحی شده‌اند. بعد از عبور از پارک حلقه المپیک به تپه Montjuïc می‌رسید. شما در آنجا می‌توانید نمایی خارق‌العاده از شهر را ببینید. در Mirador del Alcalde شما فرصت کوتاهی دارید تا از مناظر اطراف عکس‌برداری کنید. بعد از آن به منطقه Port Vell خواهید رفت و از آکواریوم بارسلون دیدن می‌کنید. این آکواریوم مجموعه‌ای فوق‌العاده عظیم است که حدود 11 هزار حیوان از 450 گونه‌ی مختلف از حیوانات دریایی را در خود جای داده است. در تور اسپانیا وقتی به این مکان رفتید، فرامش نکنید که از تونل کوسه‌ها و دیگر جانداران بزرگ دریایی دیدن کنید. بازدید از این آکواریوم بدون راهنما خواهد بود. بعد از این بازدید شما فرصت کافی دارید تا در مجتمع خرید Maremàgnum که در همین مکان واقع شده خرید انجام دهید. این تور با برگشت به کشتی کروز به پایان می‌رسد.

Maremagnum

توجه: این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. بخشی از این تور همراه با راهنما خواهد بود. بلیت ورودی آکواریوم در داخل تور لحاظ شده است، ولی مهمانان این مکان را به صورت شخصی و بدون راهنما خواهند دید.

دیدن نمایش فلامنکو (BCN10)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

این تور به شما اجازه می‌دهد به سادگی در صندلی اتوبوس خود نشسته و در کمال آرامش از بازدید از جاذبه‌های اصلی بارسلون در حین سواری لذت ببرید. این جاذبه‌ها شامل بلوار شگفت‌انگیز Passeig de Gràcia و شاهکار ناتمام گائودی یعنی Sagrada Família نیز می‌شود. این ساختمان در سال 2010 توسط پاپ به عنوان یک باسیلیکای کوچک تقدیس شد. در ادامه به تپه Montjuich خواهید رفت و در آنجا می‌توانید از مناظر نفس‌گیر شهر در زیر پایتان لذت ببرید. بعد از عکاسی در این نقطه به سمت Poble Espanyol خواهید رفت. این مکان یک موزه معماری روباز منحصر به فرد است که در بالای تپه قرار گرفته است. این موزه در اصل برای نمایشگاه بین‌المللی بارسلون در سال 1929 ساخته شده و هدفش ساخت مکانی بوده که بازتاب‌دهنده معماری، سبک و فرهنگ مناطق مختلف اسپانیا در یک مکان باشد. یک نمایش 30 دقیقه‌ای فلامنکو پایان بخش تور شما خواهد بود.

Poble Espanyol

تور نشانه‌های کاتالونیا و نمایش رامبا (BCN32)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 95 یورو (بزرگسالان)، 69 یورو (کودکان)

با اختلاف زیادی از سنت‌های معمول اسپانیایی مانند گاوبازی و فلامنکو، منطقه خودمختار کاتالونیا به مجموعه‌ای از سنت‌های فرهنگی مختص خودش افتخار می‌کند. در میان پر جلوه‌ترین آن‌ها می‌توان به برج‌های انسانی یا Castell که توسط افرادی از منطقه Vilafranca del Penedès ایجاد می‌شوند، رژه Gigantes y cabezudos یا غول‌ها و کله‌گنده‌ها و جشن Correfocs اشاره کرد. در جشن Correfocs، افراد مانند شیاطین لباس پوشیده و آتش‌بازی می‌کنند. رقص سنتی رامبای کاتالانی نیز در این میان وجود دارد؛ نسخه‌ای از رقص اصلی که توسط جامعه کولی‌های شهر در دهه 1950 ایجاد شده و شما در این تور انتخابی فرصت این را دارید که از آن لذت ببرید. بعد از این که از منظره فوق‌العاده شهر و محیط زیبای پارک شکل تپه Montjuïc لذت بردید، در ادامه مسیرتان به سمت شهر، به La Rumbeta خواهید رفت. این مکان که محلی برای برگزاری مراسمات مرتبط به موسیقی است، در انتهای منطقه پیاده‌روی La Rambla در بخش قدیمی بارسلون قرار گرفته است. در این جا می‌توانید از غرق شدن در ریتم مسری رامبای سبک کاتالان لذت برده و در کنار آن نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه کاتالان را امتحان کنید. بعد از آن پیاده‌روی در شهر قدیمی بارسلون ادامه پیدا کرده و شامل یک توقف کوتاه نزدیک بازار Santa Catherina خواهد بود. این یکی از قدیمی‌ترین بازارهای شهر است و محلی عالی برای امتحان خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های محلی مانند پینچو است. در ادامه دوباره حرکت کرده و به سمت منطقه تاریخی La Ribera خواهید رفت و بعد از آن به سمت ساحل می‌روید. در آخر به کشتی کروز بر خواهید گشت.

Correfocs

توجه: این تور مناسب مهمانانی با مشکلات حرکتی و کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

بازدید پانورامیک بارسلون و استادیوم نئو کمپ (BCN05)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

به خاطر معماری خارق‌العاده‌اش، استادیوم نئو کمپ بارسلون یکی از مشهورترین استادیوم‌های فوتبال دنیا و با داشتن ظرفیتی در حدود 100 هزار نفر بزرگترین استادیوم اروپا است. چه طرفدار فوتبال باشید یا نه، بازدید از این استادیوم در تور اسپانیا تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما خواهد بود. جدا از این که این استادیوم محل برگزاری تعداد زیادی از مسابقات مهم یوفا در طول سال‌ها بوده است، این مکان همچنین محلی برای برگزاری رویدادهای مختلف شامل کنسرت‌های بزرگان موسیقی مانند استینگ، بروس اسپرینگستین، پیتر گبریل، تریسی چپمن و یوتو بوده است. در سال 1982 پاپ جان پاول دوم در این استادیوم میزبان خیل عظیم طرفدارنش بود. در آن زمان او شهروند افتخاری بارسلون شد. تور شما با یک تور سواری بازدید از جاذبه‌های گردشگری از کنار باسیلیکای کوچک Sagrada Família اثر گائودی شروع شده و به سمت تپه Montjuich خواهید رفت، قبل از این که به استادیوم نئو کمپ برسید.

توجه: امکان‌پذیری این تور بستگی به برنامه زمانی باشگاه فوتبال بارسلونا دارد و همچنین ممکن است استادیوم با اطلاع قبلی (که در زمانی کوتاه منتهی به بازدید صادر شده باشد) بسته باشد. به این دلایل این تور می‌تواند حتی یک روز قبل لغو شود و آن هم به دلایلی که تحت کنترل شرکت MSC نخواهد بود. بازدید از استادیوم نیازمند بالا و پایین رفتن از تعداد زیادی پله است و برای مهمانانی که مشکل حرکتی دارند و از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. این تور در بعد از ظهرهای یکشنبه در دسترس نخواهد بود.

تور دنیای گائودی و تجربه آشپزی تاپاس (BCN31)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، عکس‌برداری شامل هزینه، گشت پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 129 یورو (بزرگسالان)، 89 یورو (کودکان)

در حالی که بارسلونا بدون شک یکی از بهترین شهرهایی است که در آن می‌توانید آثار معمار استاد آنتونیو گائودی را ببینید با این حال این شهر تنها جایی نیست که مخلوقات خارق‌العاده او را در اختیار دارد. آن مکان منطقه Santa Coloma de Cervelló است که با فاصله کوتاهی از بارسلون قرار گرفته است. در این شهر شما می‌توانید کلیسای Colònia Güell گائودی را ببینید که بخشی از مجتمع بزرگتر Colònia Güell است. این مجتمع توسط کارخانه‌دار کاتالانی Eusebi Güell در پایان قرن نوزدهم ساخته شده است. این کلیسا به خاطر عظمتش و همچنین ویژگی‌های سازه‌ای مانند ستون‌های کجش و موادی که در ساخت کلیسا به کار رفته است، مانند موزائیک‌ها و سنگ‌های بازالت، خیلی معروف شده است. به عنوان یکی از شاهکارهای کم مخاطب گائودی، در این بازدید شما با جمعیت انبوه گردشگران تور اسپانیا مواجه نخواهید شد. بعد از آن شما به بارسلون بر خواهید گشت و به خیابان Avinguda Diagonal خواهید رفت. این خیابان شاهراه اصلی شهر بوده و شهر را به دو قسمت تقسیم کرده است. در این جا به شاهکار دیگری از گائودی یعنی Sagrada Família می‌رسید. با یک پیاده‌روی ده دقیقه‌ای از محل پارکینگ، راهنمای تور همانطور که در اطراف می‌گردید در مورد این پروژه جاه‌طلبانه به شما اطلاعات خواهد داد. بعد از صرف ناهار در رستورانی در Passeig de Gràcia، پیاده در این بلوار فوق‌العاده حرکت خواهید کرد و نگاهی به دیگر آثار گائودی مانند Casa Batlló و Casa Milà خواهید داشت. در نقطه آخر این گشت و قبل از برگشتن به کشتی کروز، شما وقت آزاد خواهید داشت تا در میدان اصلی بارسلون یعنی Plaça de Catalunya بگردید.

Sagrada Família

توجه: این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکل حرکتی دارند مناسب نیست.

گردش در بارسلون با دوچرخه الکتریکی (BCN27)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 89 دلار (کودکان)

آسان، مفرح و لذت‌بخش به خاطر سواری با یک وسیله الکتریکی هیجان‌انگیز: این‌ها ویژگی‌های این تور نیم روزه بی‌نظیر هستند. در این تور بهترین‌های بارسلون را از زوایایی متفاوت خواهید دید. دوچرخه الکتریکی مرسدس بنز خود را در بخش گوتیک بارسلون تحویل گرفته و بعد از آن سوار بر این وسیله از میان شهر عبور کرده و خود را به ایستگاه تله‌کابین در بالای تپه Montjuïc می‌رسانید. این نقطه از بارسلون بهترین تماشاگه برای دیدن مناظری عالی از شهر است. قبل از پایین آمدن از تپه می‌توانید از بیرون نگاهی به قلعه قرن هفدهمی Montjuïc بیاندازید. بعد از آن با تله کابین پایین آمده و به کنار آب می‌روید تا در یک رستوران محلی مزه تاپاس را همراه با یک نوشیدنی امتحان کنید. بعد از آن از پارک Ciutadella و طاق شکوهمند پیروزی گذشته تا به یکی از ستایش‌شده‌ترین کارهای معماری گائودی یعنی ساگرادا فامیلیا برسید. زمان آزاد برای گشتن در این منطقه دارید. بعد از آن به Passeig de Gràcia، یکی از مهم‌ترین بلوارهای بارسلون، می‌روید. وقتی به بخش گوتیک بارسلون (Barri Gòtic) برگشتید، یک پیاده‌روی کوتاه ده دقیقه‌ای به Plaça de Catalunya خواهید داشت. در آنجا اتوبوس منتظر شما است تا شما را به بندر و کشتی کروز برگرداند.

Passeig de Gràcia

تجربه گائودی (BCN45)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

شانس خود را برای غرق شدن در دنیای شگفت‌انگیز و کارهای معمار پیشرو بارسلون یعنی آنتونی گائودی معروف از دست ندهید. بعد از ترک بندر، به خیابان زیبای Passeig de Gràcia می‌روید. در آنجا از بیرون ساختمان Casa Batlló را مشاهده خواهید کرد. این ساختمان پر زرق و برق با هزاران کاشی رنگی پوشیده شده است. مقصد بعدی این تور Casa Milà است. شما از بیرون از این ساختمان که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده دیدن می‌کنید. بعد از آن به پارک Güell می‌روید. این باغ زیبا، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر بارسلون است. ساختمان‌های منحنی شکل و دیدنی، کاشی‌کاری‌های شگفت‌انگیز و نیمکت‌های پوشیده شده با سفال، ویژگی‌های بی‌مانند این پارک زیبا هستند. این تور شامل بازدید از شاهکار ناتمام گائودی به سبک نئوگوتیک یعنی Sagrada Família نیز می‌شود. گشت شما با برگشت به بندر پایان می‌گیرد.

Park Güell

توجه: این تور برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از ژیرونا، فیگرس و موزه دالی (BCN42)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 59 دلار (کودکان)

تور شما با یک سواری 1.5 ساعته با اتوبوس به سمت ژیرونا (Girona) شروع می‌شود. این شهر زیبا مجموعه‌ای غنی از گنجینه‌های تاریخی دارد. از بخش یهودی‌نشین شهر دیدن خواهید کرد؛ این منطقه بزرگترین و حفظ‌شده‌ترین در نوع خودش در کل اروپا است. شما از حمام‌های عربی دیدن می‌کنید. این مکان در قرن دوازدهم و به سبک رومی ساخته شده اما به خاطر ساختار و المان‌های معماری به کار رفته در آن، بیشتر با نام حمام‌های عربی شناخته می‌شود. بعد از به زادگاه سالوادور دالی یعنی شهر Figueres می‌روید. در آنجا می‌توانید به صورت مستقل ناهار میل کنید (با هزینه خودتان). در بعد از ظهر از موزه دالی بازدید خواهید کرد. ساختمان مرکز موزه، زمانی که دالی بچه بوده، تئاتر شهر را در خود جای داده بوده است. این جا همچنین همان جایی است که اولین نمایشگاه‌های عمومی از آثار هنری دالی جوان به نمایش گذاشته می‌شدند. در این بازدید شما می‌توانید از مجموعه‌ای عظیم از کارهای هنری شامل Rainy Taxi و مقبره‌ای که دالی در آنجا دفن شده دیدن کنید. شما در این تور می‌توانید Sala Mae West را نیز ببینید. این چیدمان عجیب اتاق پذیرایی، از زاویه‌ای خاص به شکل صورت Mae West دیده می‌شود. این تور با برگشت به بارسلون و کشتی کروز تمام می‌شود.

Girona

توجه: این تور برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور بارسلون مدرن و بازدید از موزه ژامبون (BCN43)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

در این تور برخی از بهترین شاهکارهای مدرن بارسلون به شما نشان داده می‌شوند. کشتی کروز را ترک می‌کنید، سوار اتوبوس می‌شوید و از بلوار Passeig de Gràcia گذشته و از دو تا از شاهکارهای معماری گائودی یعنی Casa Milà و Casa Batlló دیدن می‌کنید. مقصد بعدی شما در برنامه گشت، بازدید از بیمارستان Sant Pau خواهد بود. این ساختمان یکی از جواهرهای مدرنیست شهر بوده و در سال 2004 به روی عموم و گردشگران تور اسپانیا باز شد. در اینجا شما از مهم‌ترین اثر معمار معروف، Lluís Domènech i Montaner، دیدن کرده و سفری در سیر تکاملی یکی از قدیمی‌ترین موسسه‌های پزشکی اروپا خواهید داشت. این تور با بازدید از موزه ژامبون و امتحان مزه سه نوع ژامبون پایان می‌گیرد.

Sant Pau

توجه: این تور برای کسانی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در بارسلون (اسپانیا)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در بارسلون (اسپانیا)" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در بارسلون (اسپانیا)"

1 دیدگاه

پارسا ضامنی8 مرداد 1397

سلام من اگر بخوام در این تورها شرکت کنم باید چه مدراکی و اینکه چجور اقدام کنم و جزعیات بیشتر از سفر
سپاس

پاسخ به پارسا ضامنی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021