نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

تورهای انتخابی کشتی کروز در ایبیزا (اسپانیا)

ایبیزا یکی از زیباترین جزیره‌های بالئاری است. سواحل بی‌نظیر و حال و هوای آرام روزها و شور و هیجان شب‌ها، این جزیره را به مقصدی محبوب در میان مسافران تور اسپانیا تبدیل کرده‌اند. در تورهای انتخابی کشتی کروز در ایبیزا شما می‌توانید بهترین‌های این جزیره را به بهترین شکل تجربه کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در ایبیزا (اسپانیا)

گشت در مناطق کمتر دیده شده ایبیزا با خودروی چهارچرخ‌محرک (IBI22)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 119 دلار (بزرگسالان)، 85 دلار (کودکان)

در این تور نیم روزه، مناطق کمتر شناخته شده ایبیزا را با یک سواری لذت‌بخش با خودروی چهارچرخ‌محرک جستجو می‌کنید. دوربین خود را بردارید و آماده باشید تا از یک سواری عالی لذت ببرید. در این گشت شما به سمت جنوب جزیره و اولین نقطه توقف‌تان یعنی باقیمانده‌های تمدن فنیقی‌ها در Sa Caleta می‌روید. فراموش نکنید از این خرابه‌های باستانی که قدمت‌شان به حدود 650 قبل از میلاد برمی‌گردد چند عکس عالی بگیرید. در همین زمان راهنمای تور اطلاعات ارزشمندی از این محوطه ثبت شده در میراث جهانی یونسکو به شما می‌دهد. گشت‌تان در امتداد خلیج‌های صخره‌ای Cala Porroig و Cala Jondal ادامه پیدا می‌کند و به مقصد بعدیتان برای عکس گرفتن می‌رسید. در آن محل می‌توانید از مناظر تماشایی جزیره Es Vedrà دیدن کنید. همان‌طور که در مسیر پر پیچ و خم جاده به سمت ساحل غربی می‌روید، از خلیج‌های Cala Vadella و Cala Tarida عبور می‌کنید تا به ساحل معروف Cala Comte برسید. در این مکان زمان آزاد دارید تا از آفتاب، دریا و ساحل لذت ببرید. بعد از حرکت به سمت پایین و به طرف Sa Talaia، به جاده اصلی برگشته و به کشتی کروز بر می‌گردید.

Cala Porroig

توجه: مهمانان برای حضور در این تور باید حداقل 5 سال سن داشته باشند تا بتوانند به خوبی روی صندلی نشسته و کمربند ایمنی خود را ببندند. سرپرست گشت به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی به شما اطلاعات می‌دهد. لباس و کفش‌های راحت برای این تور نیاز است. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تجربه جوهره اصیل ایبیزا (IBI21)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

این واقعیت که ایبیزا غیر از سواحل عالی و زندگی شبانه پر هیجان، جاذبه‌های خیلی بیشتری برای ارائه به مسافران تور اسپانیا دارد در این گشت به شما نمایش داده می‌شود. کشتی کروز را ترک می‌کنید و سوار بر اتوبوس برخی از فریبنده‌ترین نقاط ایبیزا را می‌بینید. اولین توقف‌تان San Carlos خواهد بود، این دهکده کوچک در شمال ایبیزا قرار دارد و شما را با حال و هوای قدیمی و سنتیش مجذوب می‌کند. پیاده‌روی همراه با راهنما در San Carlos شما را از کنار فواره Peralta عبور داده و به دیدن کلیسای سفید قرن هجدهمی این دهکده می‌برد. این کلیسا مانند یک قلعه ساخته شده بود تا از کشاورزان محلی در برابر دزدان دریایی محافظت کند. پیاده‌روی‌تان در این دهکده شما را در نهایت به Finca Can Andreu می‌رساند. این ویلای قرن هفدهمی، معماری ایبیزایی و ریشه‌های مدیترانه‌ای را با المان‌های عربی و فنیقی ترکیب کرده است. همراه با راهنما از این کلبه روستایی دیدن کرده و وسایل منزل و ابزارهای هر روزه‌ای که یک خانواده در دوران قدیم برای زندگی به آن‌ها احتیاج داشتند را می‌بینید. در این جا با یک نوشیدنی محلی پذیرایی می‌شوید. بعد از آن به گشت‌تان ادامه داده و به شهر ساحلی Santa Eulalia می‌روید. این شهر در جنوب San Carlos و در ساحل تنها رودخانه ایبیزا قرار گرفته است. زمان آزاد خواهید داشت تا شهر را بگردید و برای برگشت از تور اروپا سوغات بخرید. برگشت به اسکله و کشتی کروز پایان‌بخش گشت‌تان خواهد بود.

San Carlos

توجه: از آنجا که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی است، برای مهمانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور جزیره (IBI01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و با اتوبوس به Las Salinas منتقل می‌شوید. در این مکان، زمانی دریاچه‌ای عریض وجود داشت اما امروزه مجموعه‌ای از تالاب‌ها و استخرهای کوچک باقی مانده است. این منطقه برای رومیان باستان اهمیت فراوانی داشت، چرا که آن‌ها ارزش نمک را به عنوان یک کالای تجاری مهم درک کرده بودند. در ادامه به سمت دهکده کوهستانی San José می‌روید تا از کلیسای قرن هجدهمی (بازدید از بیرون کلیسا) دیدن کنید. بعد از آن به دهکده قدیمی ماهیگیری San Antonio می‌روید. در این مقصد گردشگری محبوب می‌توانید خرید کنید. یک گشت مفرح در دهکده خواهید داشت و بعد از آن به ایبیزا بر می‌گردید. در ایبیزا از شهر قدیمی ایبیزا (Dalt Vila) که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و خانه‌های سفیدپوش شده و کوچه‌های باریکش دیدن می‌کنید. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور ناشناخته‌های ایبیزا (IBI03)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 39 دلار (بزرگسالان)، 29 دلار (کودکان)

با این تور بازدید از دیدنی‌ترین جاذبه‌های ایبیزا، عکاسان می‌توانند بهترین عکس‌های عمرشان را بگیرند. این تور با یک سواری با اتوبوس به سمت Es Cubells، یک خلیج آرام و دوست‌داشتنی در بخش جنوبی جزیره شروع می‌شود. از آنجا می‌توانید مناظری زیبا از اطراف، و در دوردست جزیره Formentera را ببینید. توقف بعدیتان برای دیدن مناظر پانورامای جزیره Es Vedrá خواهد بود. بعد از آن به خلیج خوش‌منظره Cala Conta می‌روید. در انتهای گشت به ایبیزا بر می‌گردید تا سوار کشتی کروز شوید.

Es Cubells

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

سفر به فورمنترا (IBI11)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 102 دلار (بزرگسالان)، 72 دلار (کودکان)

جزیره کوچکتر Formentera به فاصله یک سواری 30 دقیقه‌ای با قایق از ایبیزا قرار گرفته و برای سواحل زیبا با شن‌های سفیدش مشهور است. این جزیره مقصدی ایده‌آل برای یک روز بیرون بودن از کشتی کروز است. یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به پایانه قایق‌ها می‌برد. در مدت حرکت‌تان می‌توانید از مناظر شگفت‌انگیز جزایر بالئاری لذت ببرید. وقتی به Formentera رسیدید، یک اتوبوس شما را در اطراف جزیره می‌گرداند. اولین توقف‌تان شهر زیبای ساحلی Es Pujols خواهد بود. زمان آزاد خواهید داشت تا شهر را بگردید، از ساحل دیدن کنید و اگر خواستید در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های منطقه ناهار میل کنید (هزینه ناهار به عهده خودتان است). بعد از آن یک سفر نیم ساعته به سمت ساحل Migjorn خواهید داشت. در این ساحل 1.5 ساعت زمان آزاد دارید تا شنا کرده یا بر روی شن‌های طلایی دراز کشیده و آفتاب بگیرید. در وقت مقرر خود را به اتوبوس رسانده تا به سمت پایانه قایقرانی Puerto la Sabina بروید. از آنجا به ایبیزا و کشتی کروز بر می‌گردید.

Formentera

توجه: این تور مناسب مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند نیست. این تور از ژوئن تا اواخر سپتامبر برگزار می‌شود.

تور قایق دو بدنه (IBI15)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

این تور به شما شانس این را می‌دهد که در تور کشتی کروز نگاهی نزدیکتر به خط ساحلی دو تا از زیباترین جزیره‌های بالئاری بیاندازید. بعد از یک سواری کوتاه با اتوبوس، سوار یک قایق دو بدنه مدرن (catamaran) می‌شوید تا یک سواری لذت‌بخش از ساحل Platja d'en Bossa به سمت جزیره زیبای Formentera داشته باشید. قایق در نزدیکی ساحل Illetas لنگر می‌اندازد. در آنجا کلی زمان خواهید داشت تا در آفتاب استراحت کرده یا در آب‌های شفاف دریا شنا کنید. سوار بر کاتامِرَن یک ناهار کبابی خوشمزه نوش جان خواهید کرد. برگشت‌تان به سمت ایبیزا فرصتی می‌دهد تا از دیدن مناظر زیبای جزایر بالئاری لذت ببرید.

Platja d

توجه: برای این تور به کفش‌های راحت، حوله، لباس شنا و کرم ضد آفتاب نیاز دارید. اجرا شدن این تور به وضعیت آب و هوا بستگی دارد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در ایبیزا (اسپانیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در ایبیزا (اسپانیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021