تورهای انتخابی کشتی کروز در اولدن (نروژ)

اولدن بندری کوچک اما بسیار تماشایی در نروژ است. در تور کشتی کروز در اولدن شما می‌توانید گنجینه طبیعی این منطقه خارق‌العاده از نروژ را دیده، در مغازه‌های فروش سوغاتی شهر خرید کرده و از محیط دوست‌داشتنی این شهر کوچک لذت ببرید. تورهای انتخابی کشتی کروز در اولدن هر کدام تنها می‌توانند گوشه‌ای از زیبایی بی‌نهایت این منطقه را به شما نشان دهند. این تورهای انتخابی آن قدر هیجان‌انگیزند که به خاطر تجربه تک تکشان هم که شده دوست خواهید داشت این سفر را چند بار دیگر تکرار کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در اولدن (نروژ)

قایق سواری در آبدره نورد و امتحان مزه خارچنگ (ODN11)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 139 دلار (بزرگسالان)، 139 دلار (کودکان)

در این تور چند ساعتی را در بیرون کشتی کروز سپری کرده و سوار یک قایق سخت بادی (RIB) می‌شوید. در زمان سواری با این قایق پر سرعت، از دیدن مناظر ششمین آبدره بزرگ نروژ یعنی Nordfjorden لذت خواهید برد. در این تور فرصت امتحان مزه عالی خارچنگ را نیز پیدا می‌کنید. یک جلسه توجیهی ایمنی، قبل از سوار شدن به قایق خواهید داشت و بعد از آن در طول آبدره‌ها حرکت می‌کنید تا به محل صید خارچنگ برسید. اگر دوست دارید یک تجربه همه جانبه داشته باشید، می‌توانید یکی از تورها را خودتان از آب بیرون بکشید. با رسیدن به ساحل آماده می‌شوید تا صید خود را آماده خوردن کنید. شما خارچنگ خود را روی آتش در یک چادر سنتی سامی با نام lavvu طبخ خواهید کرد. از یک خارچنگ تازه و خوشمزه همراه با نان و مایونز لذت ببرید. این تور با برگشت به اولدن پایان می‌گیرد.

Nordfjord

توجه: تمام مسافران برای این تور لباس ضد باران و ضد باد دریافت خواهند کرد. کاپیتان قایق در طول مسیر تنها به زبان انگلیسی شما را راهنمایی می‌کند. بچه‌ها برای شرکت در این تور باید حداقل 6 سال سن داشته باشند. این تور برای کسانی که مشکلات سلامتی یا کمر و گردن دارند و همچنین خانم‌های باردار مناسب نیست.

یخچال طبیعی بریکسدال (ODN01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

دهکده بسیار زیبای اولدن در ساحل Innvikfjorden (بخشی از آبدره Nordfjorden) و در دهانه رود Oldeelva قرار گرفته است. آب این رودخانه‌ی پر از ماهی سالمون، از دریاچه Oldevatnet جاری می‌شود. اولدن نقطه شروع این بیرون‌گردی نیم روزه شما خواهد بود. در ابتدای سفر شما به دره Briksdal و یک اقامتگاه کوهستانی می‌روید. در آنجا به دیدن یخچال طبیعی Briksdal (بخشی از یخچال Jostedal، بزرگترین یخچال اروپا) می‌روید. با رسیدن به اقامتگاه از اتوبوس پیاده شده و مسیر کنار رودخانه را در پیش گرفته و تا یخچال پیاده‌روی خواهید کرد. مناظر بی‌همتای آبشارهای خروشان که از کوه‌های شیب‌دار به زمین می‌ریزند، زینت‌بخش این پیاده‌روی به یاد ماندنی برایتان خواهند بود. در آخرین بخش پیاده‌روی، از روی یک یخ‌رُفت عبور خواهید کرد؛ مجموعه‌ای از سنگ‌ها، تخته سنگ‌ها و دیگر خرد و ریزها که در اثر حرکت یخچال به جای مانده‌اند. در انتها به دریاچه‌ای کوچک که با یخ‌های شناور پر شده می‌رسید. موقعیت برای گرفتن عکس‌های شاهکار در تور کشتی کروز در این مسیر بی‌نهایت‌اند؛ بنابراین دوربین خود را به هیچ عنوان در کشتی کروز جا نگذارید. در برگشت به اقامتگاه کوهستانی، با یک قهوه یا چای و کیک خانگی پذیرایی خواهید شد. بعد از آن به Olden و کشتی کروز برخواهید گشت.

Briksdal

توجه: این گشت شامل یک پیاده‌روی 1 ساعته هم در مسیر رفت به یخچال و هم برگشت از آن در جاده‌ای خاکی می‌شود، بنابراین برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

یخچال Kjenndal و دره لوئن (ODN03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 105 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

این تور نیم روزه با خروج از بندر اولدن و با یک سواری مهیج در امتداد ساحل Innvikfjorden شروع می‌شود. در ادامه شما به دهکده Loen که بین آبدره بزرگتر و دریاچه کوچکتر Lovatnet قرار گرفته می‌رسید. با رسیدن به کنار دریاچه سوار یک قایق شده و در یک مسیر 45 دقیقه‌ای از دریاچه‌ای کوهستانی و فیروزه‌ای عبور کرده و از مناظر طبیعی بسیار زیبایی که آن را احاطه کرده‌اند لذت خواهید برد. این تور همچنین شامل یک فرجه برای قهوه یا چای که با وافل داغ همراه با مربا سرو می‌شود نیز می‌شود. شما همچنین یک پیاده‌روی به سمت شاخه پایین‌تر یخچال Kjenndal خواهید داشت. این بخش از گشت نیز فرصتی عالی برای گرفتن چند عکس عالی به شما می‌دهد. برگشت شما به کشتی کروز پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Kjenndal

توجه: پیاده‌روی این تور روی مسیری باریک و احتمالا لغزنده خواهد بود.

مناظر پانورامیک نوردفیورد (ODN09)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 105 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

به ندرت پیش می‌آید جایی در دنیا، طبیعت روی زیبا و مسحورکننده‌اش را بهتر از مناظر آبدره‌های شگفت‌انگیز نروژ به نمایش بگذارد. این تور به شما شانس این را می‌دهد که این مناظر دیدنی و فراموش‌نشدنی را با راحتی سواری بر یک اتوبوس مدرن تجربه کنید. این بیرون‌گردی نیم روزه با حرکت در امتداد خط ساحلی شمالی Innvikfjorden شروع شده که به Nordfjorden متصل می‌شود. در مسیر حرکت به سمت Nos شما از دهکده‌های زیبای Blaskæter و Fjelli و Hopland عبور خواهید کرد. در مسیر توقف خواهید داشت تا از مناظر نفس‌گیر و پانورامای این آبدره و کوهستان‌های نزدیک به آن عکس‌برداری کنید. بعد از آن به بالای تپه Kvalen می‌روید تا بتوانید مناظر شگفت‌انگیز بیشتری از مناطق اطراف ببینید. بعد از برگشت به شهر Hennebygda به هتلی در Nordfjordeid خواهید رفت و در آنجا قهوه و یک svele تازه تهیه شده نوش جان خواهید کرد. Svele یک نوع پنکیک کوچک و شیرین نروژی است. مسیر برگشت‌تان در امتداد ساحل Hornindalsvatnet، عمیق‌ترین دریاچه شمال اروپا خواهد بود. دیدن آب زلال این دریاچه، جزیره‌های کوچک زیبا و قله‌های سر به فلک کشیده در پس‌زمینه، پایان‌بخش این تجربه به یاد ماندنی شما در تور نروژ خواهند بود.

Nordfjord

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

دهکده Geiranger و تماشاگه دالس‌نیبا (ODN10)

  • مدت زمان تور: 7.30 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 182 دلار (بزرگسالان)، 132 دلار (کودکان)

یک روز به یاد ماندنی و پر از منظره‌های فوق‌العاده زیبا در این تور منتظر شما خواهد بود. این تور که بیشتر زمان آن را در اتوبوس به تماشای منظره‌ها می‌نشینید، با یک سواری از میان دهکده‌های دوست‌داشتنی Stryn و Loen شروع می‌شود. این دهکده‌ها خانه برخی از قدیمی‌ترین مزرعه‌های نروژ هستند. در ادامه مسیر به Hornindalsvatnet، عمیق‌ترین دریاچه اروپا خواهید رفت. در هنگام حرکت به مقصد دهکده کوهستانی Hellesylt، از مناظر زیبای این دریاچه لذت خواهید برد. در ادامه سفر به ترمینال قایق‌ها در Geirangerfjorden خواهید رفت. یک عبور کوتاه از آب شما را به دهکده Geiranger می‌رساند. مناظر این شهر آن چنان زیبا هستند که باعث شده‌اند کل منطقه در میراث جهانی یونسکو ثبت شود. بعد از میل کردن یک غذای خوشمزه و لذیذ نروژی، گشت خود را به مقصد تماشاگه Flydalsjuvet ادامه خواهید داد. بعد از گذشتن از جاده‌ای با چندین پیچ بسیار تند، به قله Dalsnibba می‌رسید. ارتفاع 1500 متری این قله به شما این شانس را می‌دهد که از مناظر کوهستان‌ها، یخچال‌های طبیعی و آبدره در زیر پایتان لذت ببرید. سفر در امتداد ساحل Djupvatnet شما را به جاده جدید Strynefjell می‌رساند. با گذر از چندین تونل بلند شما به تقاطع Videseter می‌رسید. یک توقف کوتاه در دره Hjelle برای عکسبرداری خواهید داشت و از آنجا از طریق Hornindalsvatnet و Stryn به کشتی کروز برخواهید گشت.

Dalsnibba

توجه: از آنجا که این تور شامل گذر از درون چندین تونل بلند است، برای مسافرانی که از تنگناهراسی رنج می‌برند مناسب نیست.

بازدید از مرکز پارک ملی یخچال جوستدال (ODN12)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

در این تور 3 ساعته مفرح شما دهکده زیبای اولدن را ترک کرده، از شهر Stryn گذشته و در امتداد رودخانه Stryn حرکت می‌کنید تا به آب‌های فیروزه‌ای و شفاف دریاچه Stryn برسید. مرکز پارک ملی یخچال Jostedal، مقصد شما خواهد بود. نمایشگاه‌های متعدد این مرکز، این منطقه و به خصوص یخچال طبیعی آن را به خوبی به شما معرفی می‌کنند. بعد از تماشای یک فیلم از طبیعت، شما زمان خواهید داشت تا مرکز را گشته و از باغ آن دیدن کنید. در این مرکز شما با یک نوع خاص از پنکیک نروژی با نام svele همراه با یک فنجان چای یا قهوه پذیرایی می‌شوید. بعد از آن از همان مسیر به کشتی کروز بر می‌گردید.

Jostedal

توجه: این تور آپشنال کشتی کروز اروپا برای مسافرانی که تنگناهراسی دارند مناسب نیست، چرا که شامل عبور از دو تونل است. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در اولدن (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در اولدن (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021