تورهای انتخابی کشتی کروز در استکهلم (سوئد)

استکهلم بدون شک یکی از زیباترین شهرهای اروپا است؛ تور کشتی کروز در سوئد این را به شما ثابت می‌کند. شهر جزیره جزیره استکهلم، پر است از جاذبه‌های دیدنی. تورهای انتخابی کشتی کروز در استکهلم شما را با جنبه‌های کمتر دیده شهر آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در استکهلم (سوئد)

گشت شهر و بازدید از موزه واسا و قصر سلطنتی (SKT01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

در این تور چند ساعتی را بیرون از کشتی کروز بوده و از جاذبه‌های استکهلم، پایتخت سوئد و بزرگترین شهر این کشور، دیدن می‌کنید. به خاطر زیبایی شهری، معماری جذاب، آبراه‌های پهن و تمیز و همچنین تعداد زیادی پارک، این شهر دوست‌داشتنی گاهی با عنوان ونیز شمال شناخته می‌شود. در این تور شما از کنار ساختمان باشکوه موزه ملی، تئاتر سلطنتی و گرند هتل عبور خواهید کرد. در ادامه به قصر سلطنتی می‌روید و از اتاق‌های به زیبایی تزئین شده آن، دیدن می‌کنید. شما همچنین فرصت پیدا می‌کنید در خیابان‌های مرکز تاریخی و خوش‌منظره شهر مدت کوتاهی قدم زده و برای برگشت از تور سوئد عکس بگیرید. مهم‌ترین بخش تور، بازدید همراه با راهنما از موزه کشتی‌شکل و شگفت‌انگیز واسا است. جذاب‌ترین بخش این موزه بدون شک، لاشه کشتی واسا است. این کشتی جنگی در اولین سفر دریایی‌اش در سال 1628 غرق شد. تور بازدید از جاذبه‌های پایتخت سوئد با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Royal Palace

توجه: در زمان ملاقات‌های رسمی، بازدید از قصر سلطنتی ممکن است محدود به بعضی اتاق‌ها شود. این تور شامل پیاده‌روی در مسیرهای سنگ‌فرش‌شده است، با این حال ویلچرسواران می‌توانند در آن شرکت کنند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

یک روز در پایتخت سوئد (SKT05)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 112 دلار (بزرگسالان)، 85 دلار (کودکان)

گشت‌تان با بازدید از سالن شهر شروع می‌شود. این ساختمان باشکوه و قلعه شکل، به نوعی به نماد استکهلم تبدیل شده است. ضیافت سالانه‌ی مراسم اهدای جایزه نوبل در این مکان برگزار می‌شود. در میان اتاق‌های پر تزئینات و مجلل ساختمان می‌گردید و از سالن‌های شکوهمند و با عظمت آبی و طلایی دیدن می‌کنید. گشت یک روزه شما ادامه پیدا کرده و در ادامه از اتاق‌های تماشایی قصر سلطنتی بازدید می‌کنید. اینجا جایی است که پادشاه سوئد وظایف سلطنتی خود را انجام می‌دهد. مجموعه عظیم ساختمان‌های قصر سلطنتی با سبک باروک ساخته شده‌اند و بر بالای تپه‌ای در شهر قدیمی استکهلم قرار گرفته‌اند. این قصر اعجاب‌انگیز 608 اتاق دارد. بعد از آن به شهر قدیمی رفته و در آنجا زمان آزاد دارید تا برای برگشت از تور کشتی کروز خرید کنید یا با هزینه خودتان ناهار میل کنید. این تور شامل بازدید از موزه واسا نیز می‌شود. این موزه در قرن هفدهم ساخته شده و لاشه یک کشتی جنگی سوئدی را در خود جای داده است. این کشتی در سال 1628 در اولین سفرش در خلیج استکهلم غرق شد. این کشتی در سال 1956 پیدا شد و در سال 1961 از بستر دریا بیرون کشیده شد.

Stockholm City Hall

توجه: در زمان ملاقات‌های رسمی، بازدید از قصر سلطنتی ممکن است محدود به بعضی اتاق‌ها شود. این تور شامل پیاده‌روی در مسیرهای سنگ‌فرش‌شده است، با این حال ویلچرسواران می‌توانند در آن شرکت کنند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از موزه واسا و موزه فضای باز اسکانسن (SKT07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

در این تور با یک سواری مفرح به شهر قدیمی می‌روید. بازدید از بخش قدیمی شهر استکهلم (Gamla Stan)، برایتان مانند سفری در زمان و سفر به صدها سال قبل خواهد بود. در این بخش شهر در کوچه‌های باریک و سنگ‌فرش‌شده که با تعداد زیادی فروشگاه‌های کوچک و خانه‌های قرن شانزدهمی پر شده‌اند، گشت و گذار می‌کنید. بعد از آن به موزه واسا می‌روید. این موزه در قرن هفدهم ساخته شده و محل نگهداری از لاشه یک کشتی جنگی سوئدی است که در سال 1628 و در اولین سفرش غرق شده است. این کشتی در سال 1956 کشف شد و در سال 1628 از آب بیرون آورده شد. گشت‌تان با یک بازدید کوتاه از موزه فضای باز و باغ وحش Skansen ادامه پیدا می‌کند. این موزه، قدیمی‌ترین موزه فضای باز در جهان است و برای نشان دادن زندگی سوئدی‌ها ساخته شده و در آن نمونه‌های خانه‌های سنتی سوئدی قرار دارد. بچه‌ها از دیدن حیوانات وحشی لذت برده و شما می‌توانید با رسوم قدیمی و سبک زندگی مردم این کشور آشنا شوید. در انتها به بندر بر می‌گردید.

Vasa Museum

توجه: این تور شامل پیاده‌روی در مسیرهای سنگ‌فرش‌شده است، با این حال ویلچرسواران می‌توانند در آن شرکت کنند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

قایق سواری در کانال‌های استکهلم (SKT02)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

پایتخت سوئد، در نقطه‌ای قرار دارد که دریاچه Mäleren به دریای بالتیک می‌رسد. مرکز شهر آن از 14 جزیره‌ای تشکیل شده که بخشی از مجمع‌الجزایر استکهلم را تشکیل می‌دهند. استکهلم شهری فوق‌العاده سرسبز است و یک سوم مساحت شهری آن را پارک‌ها، زمین‌های جنگلی و آبراه‌ها تشکیل داده‌اند. بعد از سوار شدن بر یک قایق موتوری مدرن و راحت، گشت خود را در میان آبراه‌ها و کانال‌های زیبای شهر استکهلم شروع می‌کنید. در این گشت منحصربه‌فرد و لذت‌بخش از معماری باشکوه ساختمان‌ها، پارک‌های سرسبز و بلوارهای پهن و پر از درخت استکهلم از زاویه‌ای متفاوت دیدن می‌کنید. در مسیر فرصت برای گرفتن عکس‌های عالی کم ندارید، بنابراین دوربین خود را حتما همراه داشته باشید. بازگشت‌تان به بندر و کشتی کروز پایان‌بخش تورخواهد بود.

Stockholm

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از قایق کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که قایق‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تور بازدید از قصر Drottningholm و گشت پانورامای استکهلم (SKT03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

این تور بازدید از جاذبه‌های پایتخت سوئد، در بخش قدیمی استکهلم (Gamla Stan) شروع می‌شود. در آنجا همراه با راهنما در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و زیبای شهر گردش می‌کنید. بعد از آن یک سواری 1 ساعته شما را به قصر Drottningholm می‌رساند. این قصر اقامتگاه خصوصی خانواده سلطنتی سوئد بوده و در اصل در قرن شانزدهم ساخته شده است. این قصر زیبا در سال 1661 در یک آتش‌سوزی نابود شد و بعد از آن به سبک باروک بازسازی شد. ساخت مجدد قصر حدود 20 سال زمان برد. بعد از بازدید از این قصر اتوبوس شما را به استکهلم بر می‌گرداند و در مسیر برگشت‌تان از جلوی سالن شهر، جایی که مهمانی مراسم اهدای جایزه نوبل در آن برگزار می‌شود عبور می‌کنید.

Drottningholm

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

بازدید کوتاه از استکهلم (SKT13)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

این تور بازدید از جاذبه‌ها همراه با اتوبوس، به شما این شانس را می‌دهد که تمامی دیدنی‌های استکهلم را ببینید و همزمان پاهایتان را خسته نکنید. گشت آشنایی شما با پایتخت سوئد، با بازدید از محله مسکونی و شیک Södermalm شروع می‌شود. این محله در جنوبی‌ترین جزیره‌های استکهلم قرار دارد و برای خانه‌های قدیمی و مجلل و حال و هوای خاص و غیر متعارفش معروف است. بعد از آن به سالن شهر سر زده و از بیرون از این ساختمان باشکوه آجری دیدن می‌کنید. سالن شهر بین سال‌های 1911 تا 1923 ساخته شده و محل برگزاری جشن بعد از اهدای جوایز نوبل است. در این بازدید همراه با اتوبوس، شما علاوه بر دیدن مجموعه قصر سلطنتی و موزه کشتی‌شکل واسا، از پارک تفریحی Gröna Lund و موزه فضای باز و باغ‌وحش Skansen نیز دیدن می‌کنید. موزه Skansen در قرن نوزدهم به روی عموم باز شده و هدفش نمایش نحوه زندگی مردم در بخش‌های مختلف سوئد قبل از صنعتی شدن بوده است. در بخش انتهایی تور و قبل از برگشت به کشتی کروز از ساختمان تئاتر نمایشی سلطنتی، خانه اپرای سلطنتی و مرکز شهر استکهلم دیدن می‌کنید.

Stockholm

توجه: شما در این تور تنها از بیرون این جاذبه‌ها دیدن می‌کنید. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از استکهلم و تجربه کافه یخی (SKT06)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

منطقه Gamla Stan، بخش تاریخی شهر استکهلم، نقطه شروع این تور بازدید از جاذبه‌های شهر خواهد بود. در این منطقه از یک پیاده‌روی مفرح همراه با راهنما در میان کوچه‌ها و خیابان‌های باریک سنگ‌فرش‌شده لذت خواهید برد. این خیابان‌های تاریخی، حال و هوای قدیمی خود را حفظ کرده‌اند و می‌توان نحوه زندگی در قرون وسطی را در آن‌ها تصور کرد. راهنما به شما جاذبه‌های اصلی و میدان‌ها را نشان می‌دهد. در ادامه مسیرتان، در قلب شهر به هتل دریای شمالی می‌رسید. به کافه یخی این هتل می‌روید و یک تجربه منحصربه‌فرد از نوشیدن با یک لیوان یخی خواهید داشت. فضای داخلی این کافه‌ی شیک، از شیشه درست شده و دمایش از 0 درجه سانتیگراد بالاتر نمی‌رود. این گشت همچنین شامل یک گردش 30 دقیقه‌ای برای بازدید از جاذبه‌های شهر نیز می‌شود.

Icebar

توجه: این تور برای کودکان زیر 6 سال مناسب نیست، چرا که دمای کافه یخی همواره زیر صفر نگه داشته می‌شود. این تور شامل پیاده‌روی در مسیرهای سنگ‌فرش‌شده است، با این حال ویلچرسواران می‌توانند در آن شرکت کنند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. مهمانان زیر 18 سال باید همراه با یک بزرگسال باشند. تمامی مهمانان در هنگام ورود به کافه یک پانچوی گرم و دستکش دریافت می‌کنند.

تور Millennium و سالن شهر (SKT22)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

شرکت در این تور برای طرفداران سه گانه Millennium نوشته Stieg Larsson از واجبات است. اگر کتاب دختری با خالکوبی اژدها را خوانده‌اید یا فیلمش را دیده‌اید خود را آماده کنید، چرا که در این تور از مکان‌های اصلی داستان دیدن می‌کنید. بندر را ترک می‌کنید و از جاذبه‌های شهر استکهلم که با نام ونیز شمال شناخته می‌شود دیدن می‌کنید. در ادامه با یک سواری لذت‌بخش با اتوبوس به Södermalm، جنوبی‌ترین جزیره شهر، جایی که داستان‌های استیگ لارسن در آنجا اتفاق می‌افتد می‌روید. یک تور پیاده‌روی در اطراف Södermalm خواهید داشت و از مکان‌هایی که داستان کتاب در آنها رخ می‌دهد دیدن می‌کنید. در مسیرتان به سالن شهر می‌رسید. این ساختمان باشکوه و قلعه‌شکل، به سمبل استکهلم تبدیل شده و محل برگزاری جشن و گردهمایی بعد از اهدای جوایز نوبل است. در اتاق‌های تماشایی این ساختمان قدم زده و از شکوه و عظمت سالن‌های آبی و طلایی شگفت‌زده خواهید شد. در ادامه تور از کنار قصر سلطنتی، ساختمان پارلمان و خانه اپرا عبور می‌کنید و در انتها به کشتی کروز بر می‌گردید.

Södermalm

توجه: این تور شامل پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده است، با این حال ویلچرسواران می‌توانند در آن شرکت کنند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

دیدن جاذبه‌های استکهلم به وسیله هلیکوپتر (SKT19)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 389 دلار (بزرگسالان)، 389 دلار (کودکان)

چرا به تور کشتی کروز خود یک تجربه خاص اضافه نکرده و خودتان و یا عشقتان را مهمان یک گشت خاص در تور سوئد نکنید؟ این تور استثنائی شامل یک پرواز 30 دقیقه‌ای با هلیکوپتر بر فراز شهر استکهلم خواهد بود. یک سواری کوتاه با اتومبیل شما را به هلیکوپتر می‌رساند. در آنجا یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت و بعد از آن هدست‌تان را روی گوشتان قرار داده و از یک پرواز عالی بر فراز شهر و بازدید از جاذبه‌ها لذت خواهید برد. خلبان همان‌طور که پرواز می‌کنید آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. اگر مکان خاصی مد نظرتان باشد، می‌توانید از خلبان درخواست کنید تا شما را به آنجا ببرد. دوربین خود را در همه حال آماده نگه دارید تا هیچ صحنه‌ای را از دست ندهید. بعد از این تجربه فراموش‌نشدنی، اتومبیل شما را به بندر و کشتی کروز بر می‌گرداند.

Stockholm

توجه: خلبان اطلاعاتی پایه‌ای به شما می‌دهد. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا بیشتر از 120 کیلوگرم وزن دارند مناسب نیست. هر پرواز ظرفیت حداکثر 3 مهمان را دارد.

استکهلم و دنیای جادویی پیپی جوراب بلند (SKT12)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور چند ساعت را به بازدید از پایتخت زیبای سوئد اختصاص می‌دهید و به دنیای جادویی شخصیت‌های آسترید لیندگرن (Astrid Lindgren) وارد می‌شوید. بعد از ترک بندر همراه با اتوبوس یک تور پانورامیک خواهید داشت و از زیبایی‌های استکهلم دیدن می‌کنید. در این گشت از سالن شهر و قصر سلطنتی دیدن می‌کنید. در ادامه در خیابان‌های باریک و سنگ‌فرش‌شده شهر قدیمی قدم زده و از خانه‌ها، مغازه‌ها و کلیساهای قدیمی دیدن می‌کنید. یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به جزیره Djurgården و بعد از آن به Junibacken می‌برد. خانه بسیاری از کاراکترهای دوست‌داشتنی نویسنده معروف، آسترید لیندگرن، مانند پیپی جوراب بلند، آقای نیلسون و ماردی در اینجا قرار دارد.

Astrid Lindgren

توجه: با این که این تور آپشنال کشتی کروز اروپا شامل پیاده‌روی در مسیرهای سنگ‌فرش‌شده است، با این حال ویلچرسواران می‌توانند شرکت کنند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در استکهلم (سوئد)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در استکهلم (سوئد)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در استکهلم (سوئد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021