تورهای انتخابی کشتی کروز در استاوانگر/لیسه فیورد (نروژ)

شهر دوست‌داشتنی و تماشایی Stavanger به مسافران کشتی کروز MSC، مجموعه‌ای کامل از فعالیت‌ها و دیدنی‌های جذاب را ارائه می‌دهد. در طول سفرتان به استاوانگر حتما باید از بخش قدیمی شهر دیدن کنید؛ خانه‌های چوبی قدیمی این محله شما را به زمان‌های دور می‌برد. تورهای انتخابی کشتی کروز غیر از نشان دادن جاذبه‌های دوست داشتنی شهر، بازدید از طبیعت خوش‌منظره و بی‌مانند اطراف را نیز برای گردشگران در نظر گرفته‌اند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در استاوانگر/لیسه فیورد (نروژ)

کوهنوردی به سمت صخره‌ی خطابه (STA07)

  • مدت زمان تور: 7.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 139 دلار (بزرگسالان)، برای کودکان در دسترس نیست

در این تور استثنائی فرصت این را خواهید داشت تا در مدت تور کشتی کروز، در یک روز کامل به مادر طبیعت نزدیک شده، از مناظر شگفت‌انگیز طبیعی لذت ببرید، کمی ورزش کرده و از تنفس هوای تازه کوهستان احساس سرزندگی کنید. این بیرون‌گردی مهیج با یک سواری با اتوبوس از بندرگاه Stavanger شروع می‌شود. شما از میان این شهر پر جنب و جوش و پویا گذشته و به نقطه شروع مسیر کوه‌پیمایی‌تان می‌رسید. قبل از آن و در طول این مسیر می‌توانید از مناظر خیره‌کننده اطراف لذت برده و خود را برای پیاده‌روی که در پیش رو دارید آماده کنید. در طول مسیر خانه‌های چوبی که در نقاط دور افتاده ساخته شده‌اند توجه‌تان را جلب خواهد کرد. بعد از ملاقات با راهنمای حرفه‌ای تور در ابتدای مسیر، 2 ساعت کوهنوردی شما از میان مناطق کوهستانی و دریاچه‌های بکر با مناظری فوق‌العاده زیبا شروع می‌شود؛ مناظری خیره‌کننده که هر کجا که سر بچرخانید آن‌ها را می‌بینید. سخت‌کوشی و تلاش شما برای طی این مسیر، در انتها با یک جایزه بی‌نظیر در آن بالا پاسخ داده خواهد شد: صخره‌ای خارق‌العاده با نام Pulpit Rock که در ارتفاع 600 متری بر روی Lysefjorden احاطه دارد. نمای پانورامیک این نقطه از گشت‌تان به معنای واقعی کلمه بی‌همتا است. در این جا زمان خواهید داشت تا از طبیعت شگفت‌انگیز اطرافتان کلی عکس بگیرید. بازگشت به کشتی کروز پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Pulpit Rock

توجه: به مهمانان توصیه می‌شود کفش یا چکمه‌های کوهپیمایی بپوشند. زمان کلی این پیاده‌روی 4.5 ساعت بر روی مسیرهای شیب‌دار و باریک کوهستانی خواهد بود. این مسیرها ممکن است در اثر بارش باران لغرنده باشند. برگزاری این تور به وضعیت هوای آن روز بستگی دارد. از آنجا که صخره Preikestolen هیچ گونه حفاظی ندارد از مهمانان تقاضا می‌شود که با احتیاط حرکت کنند، از لبه صخره دور بمانند و در تمام موقعیت‌ها به توصیه‌های راهنما گوش دهند. این تور به مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ناراحتی قلبی یا سرگیجه رنج می‌برند توصیه نمی‌شود. شرکت‌کنندکان برای شرکت در این تور باید حداقل 14 سال سن داشته باشند.

تور معرفی استاوانگر (STA05)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

این تور کوتاه مدت، برترین جاذبه‌های استاوانگر را پوشش می‌دهد. در این تور از کنار کلیسای جامع Stavanger که در سال 1125 ساخته شده عبور می‌کنید. این کلیسا تنها کلیسای جامع نروژ است که ویژگی‌های اصلی معماریش را حفظ کرده است. در روبه‌روی کلیسای جامع بازار رنگارنگ شهر قرار گرفته است. در این تور در طول جاده Eiganes که با ویلاهای شیک و مجلل پر شده حرکت کرده و از کنار Ledaal Manor، اقامتگاه پادشاه در زمان حضورش در شهر عبور خواهید کرد. گشت شما به سمت ساحل شنی Jæreb ادامه پیدا خواهد کرد. بعد از آن و از میان شهر قدیمی Stavanger به کشتی کروز بر خواهید گشت. این بخش قدیمی شهر خانه‌ی حفظ‌شده‌ترین دهکده اروپا است. تاریخ این دهکده به قرن‌های شانزدهم و هفدهم بر می‌گردد.

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تور گشت شهری استاوانگر (STA01)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

در این تور چند ساعت را به بازدید از جاذبه‌های اصلی Stavanger اختصاص خواهید داد. Stavanger چهارمین شهر بزرگ نروژ در ساحل جنوب غربی این کشور است. این تور شما را به بازدید از کلیسای جامع قرن دوازدهمی Stavanger که با سبک رومی ساخته شده و همچنین بازار شهر برده و از بخش مدرن شهر عبور می‌دهد. شما همچنین از Iron Age Farm دیدن خواهد کرد. این مجموعه حیرت‌آور، نحوه زندگی در نروژ در حدود 1500 سال پیش را نشان می‌دهد. شما در این تور در منطقه Ullandhaug شهر توقف کرده و شانس این را خواهید داشت که از مناظر تماشایی منطقه لذت ببرید. بعد از آن به شهر بر گشته و مرکز Stavanger را با پای پیاده می‌گردید. در ادامه به بخش قدیمی و خوش‌منظره شهر که با نام Gamle Stavanger شناخته می‌شود می‌روید. این منطقه در برگیرنده حفظ‌شده‌ترین مجموعه از خانه‌های چوبی در اروپا است. این تور با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده بوده و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

صومعه Utstein و گشت شهری (STA03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

این تور از Stavanger و با گذر از مسیرهای خوش منظره به سمت شمال و به سمت ساحل شروع می‌شود. در ادامه از طریق یک تونل زیر آبی شگفت‌انگیز، گشت خود را ادامه خواهید داد. این تونل سرزمین اصلی نروژ را به جزیره Mosterøy متصل می‌کند. به خاطر این تونل سفری که زمانی یک ساعت طول می‌کشید در کمتر از 30 دقیقه انجام می‌شود. در ادامه سفر از صومعه زیبای Utstein دیدن خواهید کرد. این صومعه به عنوان حفظ‌شده‌ترین صومعه نروژ شناخته شده و در حال حاضر نیز به شکل فعالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صومعه وقف St. Laurence شده و تاریخ ساختش به قرن سیزدهم بر می‌گردد. در راه برگشت به بندر از طریق جاده اصلی، یک تور پیاده‌روی در شهر قدیمی و خوش‌منظره Stavanger که مجموعه‌ای از حفظ‌شده‌ترین خانه‌های چوبی اروپا را در خود جای داده است، پایان‌بخش تور شما خواهد بود. تمامی مکان‌هایی که در این تور می‌بینید ارزش عکس گرفتن را دارند، بنابراین دوربین خود را حتما همراه داشته باشید.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی مسیرهای سنگ‌فرش شده و خاکی و عبور از روی پله‌ها است؛ در نتیجه برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. برای بازدید از مکان‌های مذهبی به لباس‌های پوشیده نیاز دارید.

قایق سواری در آبدره لیسه (STA02)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 112 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

مجمع‌الجزایر Stavanger گروهی از جزیره‌های کوچک و بزرگ هستند که در آب‌های ساحل شمالی نروژ و نزدیک شهر Stavanger پخش شده‌اند. همزمانی که انسانها در تعداد بسیار کمی از این جزیره‌ها سکنی گزیده‌اند، اما همگی خانه حیات‌وحش متنوع و مناظری تماشایی و فوق‌العاده زیبا هستند. در تور نروژ هیچ راه بهتری برای لذت بردن از مناظر سواحل دیدنی و مناظر دراماتیک این جزیره‌ها به جز قایق‌سواری وجود ندارد. شما در این تور، سوار بر یک قایق مدرن به سمت Lysefjord و صخره استثنائی Pulpit Rock (صخره خطابه) پیش خواهید رفت. وقتی ببینید این صخره چطور بر روی آبدره احاطه دارد متوجه خواهید شد چرا این نام را به آن داده‌اند. این صخره یکی از عجایب طبیعی نروژ بوده و بهترین راه برای لذت بردن از ساختار شگفت‌آورش از آبدره و از روی قایق است.

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

استاوانگر و طبیعت اطراف منطقه (STA15)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

استاوانگر چهارمین شهر بزرگ نروژ است. این شهر معجونی افسون‌کننده از مدرنیته و تاریخ است. در سال‌های پایانی قرن هجدهم، استاوانگر به شهری پیشرو در زمینه تجارت و صنعت تبدیل شده بود. ماهیگیری و پرورش ماهی اصلی‌ترین فعالیت‌های تجاری در این منطقه بودند و کارخانه‌های کنسروسازی و همچنین کشتی‌سازی دوران شکوفایی خود را سپری می‌کردند. امروزه صنایع مربوط به روغن اهمیت زیادی در این منطقه پیدا کرده‌اند. این گشت با یک سواری در امتداد رودخانه Dirdal به سمت Byrkjedalstunet شروع می‌شود. این مکان در دهه 20 یک کارخانه پنیرسازی بوده است. امروزه این کارخانه محل قرارگیری یک رستوران، کارگاه‌های شمع‌سازی و مغازه‌هایی است که سوغات و صنایع دستی محلی نروژ را به فروش می‌رسانند. شما در این جا با یک خوراکی پذیرایی می‌شوید و فرصت دارید اطراف را بگردید. به سواری با اتوبوس ادامه داده و به Gloppedalsura می‌روید. در این منطقه تخته سنگ‌های بزرگی به اندازه یک خانه وجود دارند. این منطقه بزرگترین این نوع زمین‌ها در کل نروژ است. بعد از آن از منطقه دهقانی Jaeren عبور کرده و از کنار سواحل Sola گذر می‌کنید. بعد از آن به Stavanger می‌روید و یک گشت کوتاه از جاذبه‌های این شهر خواهید داشت. بعد از آن به اسکله Stavanger می‌روید.

Gloppedalsura

توجه: در این تور کشتی کروز اروپا به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در استاوانگر/لیسه فیورد (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در استاوانگر/لیسه فیورد (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021