تورهای انتخابی کشتی کروز در آنکونا (ایتالیا)

شهر تاریخی آنکونا (Ancona) یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایتالیا است. با لنگر انداختن کشتی های کروز شرکت MSC در این بندر، شما دنیایی تماشایی در برابرتان خواهید داشت. البته این تجربه‌ی فراموش‌نشدنی به همین جا ختم نمی‌شود. با تورهای انتخابی کشتی کروز، شما علاوه بر بازدید از آنکونا فرصت می‌کنید از مناطق دیدنی و دهکده‌های شگفت‌انگیز اطراف این شهر نیز دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در آنکونا (ایتالیا)

گشت شهر تاریخی جسی (ANC09)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

با فاصله کوتاهی از آنکونا یکی از جواهرهای معماری ایتالیایی قرار گرفته است. شهر جسی (Jesi) مقصد شما در این تور مفرح و خاطره‌انگیز خواهد بود. در این گشت شانس این را خواهید داشت که با میراث غنی فرهنگی شهر آشنا شوید. گشت شما با یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس به مقصد جسی شروع می‌شود. اولین توقف شما در Palazzo Pianetti خواهد بود. این قصر باشکوه و مجلل، با نمای بیرونی خیره‌کننده‌اش، در قرن هجدهم و با سبک روکوکو ساخته شده و در مرکز شهر قرار دارد. این قصر هم اکنون به یک موزه شهری و مرکز نمایشگاهی تبدیل شده است. Palazzo همچنین محل قرارگیری Pinacoteca Civica، ارزشمندترین گالری هنری جسی است. مجموعه‌ای از کارهای هنری شامل نقاشی بسیار هنرمندانه‌ی محراب اثر Lorenzo Lotto (یک نقاش ایتالیایی برجسته و مهم در اواخر قرن پانزدهم و اوایل قرن شانزدهم) به ستاره‌های این گالری تبدیل شده‌اند. گشت شما ادامه پیدا کرده و در یک پیاده‌روی آرام و بی‌عجله که به شما اجازه می‌دهد از شکوه و زیبایی شهر لذت کامل را ببرید، از کنار تئاتر قرن هجدهمی Pergolesi در Piazza della Repubblica عبور خواهید کرد و در مسیرتان به Antiche Cantine del Porticello خواهید رفت. در این جا فرصت می‌کنید مزه انواع نوشیدنی‌های محلی این منطقه از ایتالیا را بچشید. بعد از آن و قبل از برگشت به آنکونا و کشتی کروز، زمان آزاد دارید تا اطراف را به سلیقه خودتان بگردید.

Jesi

توجه: کفش‌های پیاده‌روی راحت برای این تور لازم است. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از Loreto و باسیلیکای این شهر (ANC10)

  • مدت زمان تور: 4.15 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

یک سواری 45 دقیقه‌ای از میان مناطق حومه شهری خوش‌منظره در استان آنکونا شما را به شهر دوست‌داشتنی لورتو می‌رساند. این شهر خانه یکی از مهم‌ترین زیارتگاه‌های کاتولیک یعنی Basilica della Santa Casa است. نمای بیرونی باسیلیکا به دستور پاپ Sixtus پنجم در قرن شانزدهم ساخته شده و برج ناقوس کلیسا نیز توسط معمار ایتالیایی، Vanvitelli، در قرن هجدهم به این باسیلیکا اضافه شده است. برجسته‌ترین ویژگی این باسیلیکا Santa Casa di Loreto است؛ خانه مقدسی که گفته می‌شود مریم مقدس در آنجا زندگی کرده است. این بخش از باسیلیکا یکی از مهمترین مکان‌ها برای مسیحیان است. بازدید شما از این شهر همچنین شامل بازدید از خیابان‌های زیبای Loreto و زمان آزاد برای خوردن یک خوراکی نیز می‌شود. بعد از آن به بندر و کشتی کروز برخواهید گشت.

Loreto

توجه: برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس پوشیده لازم است. از آنجایی که این تور شامل پیاده‌روی بر رو سطوح ناهموار می‌شود، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور پیاده‌روی آنکونا (ANC06)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 45 دلار (بزرگسالان)، 32 دلار (کودکان)

این گشت با یک پیاده‌روی از بندر به سمت مرکز شهر آغاز می‌شود. در آنجا تور 1 ساعته گشت و گذار در آنکونا همراه با راهنما شروع می‌شود. راهنما شما را به مرکز تاریخی شهر آنکونا خواهد برد. مرکز تاریخی شهر بر روی سه تپه گسترده شده و بر بندر احاطه دارد. شما در شهر قدم زده و از دیدن قصرها و کلیساهای باستانی لذت خواهید برد؛ بناهایی که هر کدام تاریخ جالب توجه خودشان را دارند و با مجموعه‌ای متنوع از سبک‌های معماری تاریخی ساخته شده‌اند. بعد از آن یک ساعت زمان آزاد خواهید داشت تا مستقلا در مرکز شهر بگردید و خرید کنید. بعد از آن سوار اتوبوس شده و به کلیسای جامع San Ciriaco می‌روید. این کلیسا در بالای تپه Guasco قرار گرفته و از آن بالا بر شهر آنکونا احاطه دارد. بعد از این بازدید شما به شهر برگردانده می‌شوید. در آنجا می‌توانید انتخاب کنید که در شهر و در نزدیکی اسکله بمانید و از زمان آزادتان استفاه کنید یا به کشتی کروز برگردید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

غارهای فراساسی (ANC03)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

یک سواری حدودا 45 دقیقه‌ای از میان مناطق روستایی ایتالیا، شما را به Genga و غارهای بسیار دیدنی Frasassi می‌رساند. راهنمای تور شما را در این ماجراجویی زیرزمینی همراهی کرده و شما را از میان گلفهشنگ‌های دیدنی عبور می‌دهد. این غارهای مشهور بین سال‌های 1948 و 1971 کشف و کاوش شدند. مسیرهای امن پیاده‌روی در غارها با نورپردازی‌های خیره‌کننده، این تجربه را برای تمامی اعضای خانواده، به‌یادماندنی و لذت‌بخش می‌کنند. این غارها همچنین بزرگترین حفره زیرزمینی اروپا (Grotta Grande Del Vento) را در خود جای داده‌اند؛ آن قدر بزرگ که کلیسای جامع میلان به راحتی در داخلش جای می‌گیرد. بعد از بازدید از غارها دوباره سوار اتوبوس شده و به محل فروش سوغاتی می‌روید. در آنجا زمان آزاد خواهید داشت تا برای برگشت از تور ایتالیا خرید کنید. مقصد بعدی شما بازدید از کارگاه تولید نوشیدنی محلی است. در آنجا می‌توانید مزه محصولات محلی را امتحان کنید.

توجه: توصیه می‌کنیم کفش‌های راحت و ژاکت همراه داشته باشید. دمای داخل غارها حدود 14 درجه سانتیگراد است. این تور مناسب مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

بازدید از Riviera del Conero و مناطق اطراف (ANC04)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی، گشت خرید، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و تور شما با بازدید از کلیسای جامع San Ciriaco در آنکونا شروع می‌شود. بعد از آن سفرتان به سمت مناطق ییلاقی دیدنی و سرسبز منطقه Marche ایتالیا شروع می‌شود. این تور مفرح بازدید از جاذبه‌های گردشگری همراه با اتوبوس، با بازدید از Sirolo آغاز می‌شود. این دهکده دوست‌داشتنی یک مرکز قرون وسطایی به خوبی بازسازی‌شده دارد. میدان جذاب وسط دهکده، Piazza Belvedere، مناظری فوق‌العاده زیبا از دریا و کوه Conero را برای شما کنار گذاشته است. کوه 572 متری Conero در جنوب آنکونا قرار گرفته و نامش را از واژه‌ای یونانی و به خاطر بوته‌های توت‌فرنگی که در دامنه‌هایش رشد می‌کنند گرفته است. شما زمان آزاد خواهید داشت تا دهکده و کلیسایش را در آرامش و به سلیقه خودتان ببینید. بعد از آن به Portonovo یک دهکده ساحلی و زیبای دیگر در منطقه Marche  خواهید رفت. در آنجا توقفی کوتاه برای عکس گرفتن خواهید داشت. این تور همچنین به شما فرصت این را می‌دهد که محصولات محلی را مزه کرده و در وقت آزاد خود خرید کنید. بعد از آن با یک سواری از میان مناطق دیدنی و خوش‌منظره‌ی این بخش از ایتالیا، به آنکونا بر می‌گردید. از میان شهر عبور خواهید کرد و در آنجا نیز زمان آزاد برای خرید دارید.

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

ساحل نومانا (ANC07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی، همراه با خوراکی، امکان حضور مهمانان ویلچر سوار، امکان شنا، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 45 دلار (بزرگسالان)، 32 دلار (کودکان)

زمان آن رسیده که هیچ کاری نکنید و در تور کشتی کروز خود چند ساعتی را به معنای واقعی کلمه استراحت کنید. روی شن‌های طلایی لم داده و به این موضوع فکر کنید که معنای واقعی زندگی تماما در تعطیلات خلاصه می‌شود. در این تور چند ساعتی را در بیرون کشتی کروز سپری خواهید کرد. این بار را بی‌خیال دیدن جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی شوید و خود را در این لحظه‌های مخصوص غرق کنید؛ لحظه‌هایی که به شما فرصت می‌دهند، در مکانی مفرح و آرامش‌بخش مانند Numana، روح خود را آرام کرده و با خودِ خودتان دوباره آشتی کنید. یک سواری کوتاه با اتوبوس از آنکونا شما را از میان مناطق حومه شهری و زیبای Marche عبور داده و به Numana می‌رساند. این شهر کوچک، نزدیک پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده طبیعی کوهستان Conero قرار دارد. مناطق اصلی این شهر قدیمی و جذاب، بخش تاریخی Numana Alta و منطقه Numana bassa هستند. نومانا تعداد زیادی ساحل دوست‌داشتنی دارد؛ یکی از این ساحل‌ها مقصد این تور خواهد بود. این گشت به‌یادماندنی به شما فرصتی ایده‌آل می‌دهد تا هر کاری که دوست دارید را انجام دهید: در آب‌های لاجوردی دریا شنا کنید، دراز بکشید و از آفتاب لذت ببرید، یک برش پیتزا نوش جان کنید (در تور لحاظ شده است) یا شاید فقط بنشینید و گذر عمر ببینید و اجازه دهید جادوی زمان شما را به دوردست‌های ذهنتان ببرد. این تور با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان خواهد گرفت.

Numana

توجه: این تور از ژوئن تا پایان سپتامبر اجرا می‌شود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در آنکونا (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در آنکونا (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021