از اندونزی، همایون پور: مقابل تایلند بخت با ما یار نبود، هرآنچه در توان مان بود گذاشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان تأکید کرد، در مصاف با تیم تایلند در دیدار رده بندی بازی های پاراآسیایی 2018 بخت یار او و شاگردانش نبوده است.

از اندونزی، همایون پور: مقابل تایلند بخت با ما یار نبود، هرآنچه در توان مان بود گذاشتیم

به گزارش خبرنگاران از اندونزی، آذر همایون پور پس از شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برابر تایلند و کسب عنوان چهارمی بازی های پاراآسیایی گفت: بازی پایاپای و از همه نظر قشنگ و تماشایی بود، اما بخت با ما یار نبود. در لحظه های آخر توانستیم بازی را در دست بگیرم، اما متأسفانه در یک پوئن حساس نتیجه را واگذار کردیم.

وی اضافه کرد: ما حتی روی شوت های پنالتی لحظه آخر با بچه ها کار نموده بودیم و اینکه اگر ثانیه آخر توپی را عقب باشیم باید چه کاری انجام دهیم، اما متأسفانه بچه های ما این قدر تجربه ندارند و نمی توانند عملکردی که به آنها دیکته می گردد را در زمین انجام دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درباره دلایل شکست تیمش هم گفت: ما نتوانستیم در لحظه آخر امتیازات لازم را به دست آوریم، درحالی که فرصت های زیادی را در اختیار داشتیم و در نهایت با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم.

همایون پور در انتها توضیح داد: شاگردانم هر آنچه در توان شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند، اما متأسفانه بخت با ما یار نبود تا بتوانیم توپ هایی را که رها می کردیم وارد سبد نموده و امتیاز کسب کنیم.

به "از اندونزی، همایون پور: مقابل تایلند بخت با ما یار نبود، هرآنچه در توان مان بود گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، همایون پور: مقابل تایلند بخت با ما یار نبود، هرآنچه در توان مان بود گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021