صنعت گردشگری آلمان تقریبا به سطوح قبل از کرونا برگشته است

نشانه هایی مبنی بر این وجود دارد که صنعت گردشگری آلمان، میراث پاندمی کرونا را دارد پشت سر می گذارد که احیای مسافرت های داخلی یکی از آن هاست.

صنعت گردشگری آلمان تقریبا به سطوح قبل از کرونا برگشته است

بر اساس داده های رسمی منتشرشده توسط «اداره فدرال آمار آلمان» (Destatis) در 13 جون 2023، اقامت های یک شبه در آپریل امسال در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته 12/4 درصد افزایش داشتند. اقامت های مهمانان داخلی با 36 میلیون، 2/6 درصد بیشتر از آپریل 2019 بودند، در حالیکه اقامت های گردشگران خارجی با 6/3 میلیون، کمتر از مدت مشابه در سال 2019 بودند. این موضوع به این معناست که اقامت های کلی تنها 0/2 درصد از سطح قبل از پاندمی کمتر بودند.

بازگشت گردشگری آلمان به سطوح قبل از کرونا 2

گردشگری یکی از اجزای کلیدی بزرگترین اقتصاد اروپا، آلمان، است و 3 میلیون نفر مستقیما در این بخش کار می کنند. بر اساس لابی گردشکری «انجمن فدرال صنعت گردشگری آلمان» (BTW)، قبل از اینکه همه گیری کرونا مسافرت های جهانی را متوقف کند، بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در سال 2019 حدود 300 میلیارد یورو را خرج کالاها و خدمات در این کشور کردند. با فروکش کردن پاندمی، محدودیت های مسافرتی لغو شده اند و با وجود تورم بالا، سوخت و برق گران قیمت و تداخل های متناوب در کار شرکت های هواپیمایی و قطارها، نشانه هایی از ادامه بهبود تدریجی این صنعت وجود دارد.

 

منبع: وبسایت Bloomberg

به "صنعت گردشگری آلمان تقریبا به سطوح قبل از کرونا برگشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت گردشگری آلمان تقریبا به سطوح قبل از کرونا برگشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021