بارسلونا تصمیم گیری برای خرید جانشین اومتیتی را به تعویق انداخت

باشگاه بارسلونا قصد ندارد برای خرید یک مدافع جدید برای پر کردن جالی خالی اومتیتی عجله کند.

بارسلونا تصمیم گیری برای خرید جانشین اومتیتی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه بارسلونا تا ماه ژانویه صبر خواهد نمود و پس از آن درباره اینکه آیا احتیاج است برای تقویت خط دفاعی اش بازیکن بخرد یا نه، تصمیم گیری می نماید.

ساموئل اومتیتی، مدافع میانی فرانسوی کاتالان ها گفته است که با وجود مصدومیت زانویش فعلاً قصد رفتن زیر تیغ جراحان را ندارد و به ریکاوری اش ادامه می دهد. این موضوع سبب گردیده است که باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکن جانشین او دست نگه دارد.

مدیران باشگاه در پشت صحنه فعالیت های خود را برای خرید یک مدافع جدید شروع نموده اند تا در صورتی که تعیین گردد اومتیتی تا سرانجام فصل نمی تواند بازی کند، آن مدافع را جایگزین او نمایند. این باشگاه از مدتی قبل گزینه های موجود را زیر نظر گرفته است تا در صورت رفع نشدن مشکل اومتیتی، به صورت اورژانسی با او قرارداد ببندند.

گزینه اصلی کاتالان ها، ماتیس دی لیخت، مدافع تیم فوتبال آژاکس است هرچند با وجود تمایل آنها به خرید این بازیکن هلندی، بعید است که بتوانند او را در ماه ژانویه به نوکمپ ببرند. باشگاه هلندی برای فروش دی لیخت در تابستان آماده مذاکره خواهد بود اما تأکید نموده که به هیچ عنوان بازیکنش را در ماه ژانویه نخواهد فروخت. آژاکس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود نموده است و به همین دلیل قصد ندارد یکی از بهترین بازیکنان این فصل خود را از دست بدهد.

به "بارسلونا تصمیم گیری برای خرید جانشین اومتیتی را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا تصمیم گیری برای خرید جانشین اومتیتی را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021