جشنواره اکتبرفست

«اکتبرفست» (Oktoberfest) جشنواره ای آلمانی است که تبدیل به یک پدیده جهانی شده و فرهنگ باواریایی را با عیش و نوش جشن می گیرد. همه چیزهایی که درباره این جشن باید بدانید را می توانید در ادامه این مقاله مطالعه کنید.

جشنواره اکتبرفست

این جشنواره در چه زمانی برگزار می شود؟

اکتبرفست در سال 2023 از 16 سپتامبر تا 3 اکتبر برگزار می شود. این جشنواره معمولا 16 روز به طول می انجامد که آخرین روز آن، اولین یکشنبه اکتبر است. اما اگر این 16 روز قبل از 3 اکتبر به پایان برسند، این جشنواره 17 یا 18 روز طول می کشد.

 

چرا اکتبرفست جشن گرفته می شود؟

جشنواره اکتبرفرست در ابتدا یک مراسم عروسی در بیش از 200 سال پیش بود که در آن «ولیعهد لودویگ» باواریا با «شاهزاده تریس» Saxony-Hildburghausen در تاریخ 12 اکتبر 1810 ازدواج کرد. این عروسی شامل چندین روز عیش و نوش و مسابقات اسب سواری بود. سپس این جشن به رویدادی سالانه تبدیل شد.

 

اکتبرفست 2

 

جشنواره اکتبرفست در چه مکانی جشن گرفته می شود؟

جشن های اکتبرفست را می توان در سراسر جهان یافت، اما رویداد اصلی در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود؛ همان جایی که اولین اکتبرفست در آن برگزار شده بود.

 

این جشنواره چطور جشن گرفته می شود؟

اکتبرفست اغلب به مصرف نوشیدنی پیوند زده می شود، اما سنت های این جشنواره فراتر از آن هستند. با اینکه چادرهای نوشیدنی به فراهم کردن آن مشغول هستند، اما آن ها فقط موسیقی سنتی باواریایی پخش می کنند. شش کارخانه تولید نوشیدنی اصلی مونیخ همچنان آن را فراهم می کنند. در اکتبرفست می توانید افرادی را ببینید که لباس های سنتی باواریایی، «دیرندل» (dirndl) و «لدرهوسن» (lederhosen) پوشیده اند.

 

منبع: وبسایت مجله Time

به "جشنواره اکتبرفست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره اکتبرفست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021