تورهای انتخابی کشتی کروز در مارسی (فرانسه)

مارسی شهری بندری در فرانسه و یکی از مقاصد اصلی مسافران تور اروپا است. کشتی های کروز MSC نیز در حرکت‌های خود در اروپا در این شهر توقف دارند. این کشتی ها تورهای متنوعی را برای بازدید مسافران خود از جاذبه‌های شهر فراهم می‌کنند. در این جا این تورها را به شما معرفی می‌کنیم.

تورهای انتخابی کشتی کروز در مارسی (فرانسه)

بازدید از شهر اکس (MRS02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

در این تور شما بندر مارسی را ترک کرده و با یک سفر 40 دقیقه‌ای به شهر دوست‌داشتنی Aix-en-Provence یا اکس خواهید رسید. این گشت با بازدید از کلیسای جامع مشهور قرن دوازدهمی St. Saviours و باغ‌هایش شروع می‌شود. این کلیسای جامع در محل معبدی رومی ساخته شده و تاریخ ساختش به قرن‌های یازدهم و دوازدهم بر می‌گردد. دروازه ورودی این محل نمایی غنی و پر جزئیات به سبک گوتیک و درب‌هایی حکاکی شده و زیبا دارد. این کلیسای جامع در کنار یک برج ناتمام قرار گرفته است. قبل از رسیدن به منطقه مشهور Mazarino از یک پیاده‌روی 1.5 ساعته در میان مرکز تاریخی شهر لذت خواهید برد. منطقه Mazarino یک منطقه مسکونی است که توسط برادر کاردینال مازارین در نیمه آخر قرن هفدهم ساخته شده است. در این جا فرصت دارید تا برای برگشت از تور فرانسه خرید کنید.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی طولانی بر روی زمین‌های ناهموار است و مناسب مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند نیست. داشتن لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود.

بازدید از شهر فریبنده آرلس (MRS19)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

در این تور سوار یک اتوبوس مدرن خواهید شد و یک سواری 1.5 ساعته لذتبخش به مقصد شهر تاریخی آرلس در منطقه Camargue در جنوب فرانسه خواهید داشت. این شهر زمانی منطقه‌ی مستعمره‌نشین رومی در استان باستانی Gallia Narbonensis بوده است. یونسکو در سال 1981 جاذبه‌های رومی و وابسته به روم باستان این شهر را به عنوان میراث جهانی ثبت کرد. نقاش هلندی سبک پسا امپرسیونیسم، وینسنت ون گوک، بین سال‌های 1888 تا 1889 در آرلس زندگی کرده است. در این دوره او 300 نقاشی و طراحی خلق کرد. این گشت پیاده‌روی در تور فرانسه شامل بازدید از جاذبه‌های اصلی این شهر شامل کلیسای St. Trophime که زمانی نقش کلیسای جامع را داشته است، Place du Forum که الهام‌بخش یکی از نقاشی‌های معروف ون گوک بوده و آمفی‌تئاتر رومی که تاریخش به قرن یکم بر می‌گردد، است. این آمفی‌تئاتر ظرفیت نشستن 20 هزار تماشاگر را داشته و ساخته شده بوده تا با برگزاری مسابقات ارابه‌رانی و مبارزات خونین گلادیاتورها برای مردم اسباب تفریح را فراهم کند. در این شهر زمان آزاد و کافی دارید تا قبل از برگشت به کشتی کروز منطقه را بگردید.

Arles

توجه: به این خاطر که این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و سخت است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. همراه داشتن کفش‌های راحتی و کلاه در تابستان توصیه می‌شود. همچنین برای بازدید از مکان‌های مهم مذهبی داشتن لباس‌های پوشیده نیاز است.

تور بازدید از مارسی (MRS06)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

در این گشت به ما پیوسته و در تور فرانسه از شهر مهم دریایی مارسی دیدن کنید. این تور با بازدید از باسیلیکای Notre-Dame de la Garde که به شکلی باشکوه در بالای تپه قرار گرفته شروع می‌شود. این کلیسای جامع از یک کلیسای بالایی و پایینی تشکیل شده و در محل قبلی یک کلیسای کوچک باستانی بنا شده است. در مسیر جاده ساحلی Corniche، تور شما ادامه پیدا خواهد کرد و در این مسیر شما می‌توانید از بازدید از قلعه Borely و باغش از بیرون لذت ببرید (بازدید از داخل مجموعه در این تور لحاظ نشده است). این گشت شامل بازدید از جاذبه‌های مرکز مارسی و قصر Longchamps نیز می‌شود. بعد از آن در بندر قدیمی Vieux زمان آزاد برای گشتن در اطراف را خواهید داشت.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که در اطراف باسیلیکا تعداد زیادی پله و مسیری شیب‌دار به سمت بالای تپه وجود دارد. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

بازدید از اَوینیون و مارسی (MRS07)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 82 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

نقطه شروع این گشت یک روزه در مارسی در تور فرانسه، با بازدید از باسیلیکای Notre Dame de la Garde شروع می‌شود. این کلیسای نئو بیزانسی در بالای یک تپه قرار گرفته و توسط معمار فرانسوی، Esperandiu، بین 1853 و 1864 طراحی شده است. این مکان سابق بر این محل یک کلیسای کوچک قرن سیزدهمی بوده است. این کلیسا به قدیس Notre Dame de la Garde اختصاص داده شده است و چندین پیشکش (نذر) از دریانوردانی که سالم از سفر برگشته‌اند را در خود جای داده است. در این جا از داخل مجموعه نیز دیدن خواهید کرد. بعد از آن یک سواری 1.5 ساعته به شهر قرون وسطایی اَوینیون (Avignon) خواهید داشت. در این شهر شما قصر پاپ‌ها را خواهید دید. این قلعه باستانی پر است از گالری‌ها و عبادتگاه‌های کوچک. نقاشی‌های دیواری و پرده‌های با دست نقاشی شده در اتاق‌های خواب پاپ‌ها و اتاق‌های خصوصی، شاهدی بر رفاه موجود در این اقامتگاه بوده است. از وقت آزاد خود در این جا بیشترین بهره را برده و اطراف را بگردید. می‌توانید در یکی از رستوران‌های سنتی فرانسوی این شهر ناهار میل کنید (ناهار در تور لحاظ نشده است). بعد از آن به مارسی برگشته و سوار کشتی کروز خواهید شد.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و عبور از پله‌ها است. در نتیجه این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

کاسی (MRS03)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود

کاسی (Cassis) زمانی یک دهکده آرام ماهیگیری در ساحل جنوبی فرانسه و نزدیک مارسی بود. کاسی حالا به شهری کوچک و جذاب و به مقصدی محبوب در میان گردشگران تور کشتی کروز تبدیل شده است. این شهر خصوصا برای صخره‌هایش و نوشیدنی‌های خاص محلیش مشهور است. بعد از ترک بندر مارسی، یک سواری یک ساعته با اتوبوس و بعد از آن یک سواری کوتاه با قطار توریستی، شما را به این شهر می‌رساند. وقتی به کاسی رسیدید، زمان زیادی دارید تا در خیابان‌های افسون‌کننده شهر که با خانه‌های رنگارنگ مردم محلی پر شده قدم زده و از بندر زیبای شهر دیدن کنید. در اسکله مناظری شگفت‌انگیز پیش رویتان قرار دارد. تور شما با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: محل سوار شدن بر قطار محلی توریستی، ممکن است شلوغ باشد و احتمالا صف وجود دارد. در تعطیلات رسمی مغازه‌ها ممکن است بسته باشند. اگر قطار توریستی در دسترس نباشد مهمانان از محل پارکینگ اتوبوس‌ها تا مرکز شهر پیاده‌روی خواهند کرد (حدود 500 متر). این تور تنها تا نیمه‌های سپتامبر در دسترس است.

تور مونته کریستو (MRS08)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا

یک سواری با قایق شما را به جزیره Château d'If می‌برد. در آنجا همراه با راهنما از زندان قلعه‌ای شکل که بین سال‌های 1524 تا 1528 ساخته شده دیدن می‌کنید . این قلعه در قرن هفدهم به زندان ایالتی تبدیل شده بود. نویسنده قرن نوزدهمی فرانسه، الکساندر دوما، وقتی این قلعه را به عنوان محل وقوع رمان زیبایش یعنی کونت مونت کریستو در نظر گرفت شهرتی عالم‌گیر به آن داد. در ادامه گشت‌تان به جزیره Frioul می‌روید. در آنجا می‌توانید از زمان آزادتان در ساحل لذت ببرید. بعد از آن به کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: این تور از نیمه‌های ژوئن تا نیمه‌های سپتامبر در دسترس است. برگزاری این تور وابسته به شرایط آب و هوایی در آن روز است. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در مارسی (فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در مارسی (فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021