مترو استکهلم سوئد، طولانی ترین گالری هنری دنیا

ایستگاه‌های مترو استکهلم به طور غیر رسمی به عنوان طولانی‌ترین گالری هنری دنیا شناخته می‌شوند. ایستگاه‌های مترو استکهلم، نقاشی‌های جذاب و دیدنی دارند. اولین نقاشی‌ها در این ایستگاه‌ها در دهه 1970 کشیده شدند. سطح خشن و و رنگارنگ دیوارها و سقف‌ها، فضایی سورئال به وجود آورده‌اند.

مترو استکهلم سوئد، طولانی ترین گالری هنری دنیا

90 تا از 100 ایستگاه مترو استکهلم، با جای دادن نقاشی‌هایی از 150 هنرمند در خودشان، نمایشگاهی بزرگ ایجاد کرده‌اند. هدف اصلی این کار آوردن هنر به میان مردم با استفاده از فضاهای عمومی بوده است. این ایده به بهترین نحو جواب داده و امروزه این ایستگاه‌ها به محبوب‌ترین ایستگاه‌های مترو در جهان تبدیل شده‌اند. و نکته مهم‌تر و جذاب‌تر این است که این نقاشی‌های بی‌نظیر، محیط مترو را به محیطی صمیمی و دوست‌داشتنی تبدیل کرده‌اند.

مترو راحت‌ترین راه برای گشتن در استکهلم در مدت تور سوئد است. غیر از آن شما می‌توانید آثار هنری را دیده و ببینید که چگونه یک فضای معمول عمومی می‌تواند به چنین محیط فریبنده و جذابی تبدیل شود. هر زمانی برای دیدن این آثار هنری مناسب است. شما در هر کجای استکهلم که باشید می‌توانید به راحتی به مترو این شهر دسترسی داشته باشید.

به "مترو استکهلم سوئد، طولانی ترین گالری هنری دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مترو استکهلم سوئد، طولانی ترین گالری هنری دنیا" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو استکهلم سوئد، طولانی ترین گالری هنری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021