بازدید از شهر زیبای السوند در تور نروژ

السوند (Alesund) یک شهر بندری در شمال اروپا و در کشور نروژ است. این شهر زیبا به خاطر معماری سبک هنر نو (Art Nouveau) معروف است. خانه‌های رنگارنگی که در امتداد ساحل ساخته شده‌اند و با آبدره‌ها (fjord) احاطه شده‌اند، همان مناظری زیبایی را شکل می‌دهند که شما انتظار دارید در منطقه اسکاندیناوی اروپا ببینید.

بازدید از شهر زیبای السوند در تور نروژ

السوند که از هفت جزیره تشکیل شده، طبیعت دلپذیر و فریبنده‌ای دارد. نروژ برای آبدره‌هایش معروف است و زیباترین آن‌ها را می‌توانید در این شهر ببینید. آبدره Geiranger در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بسیاری از مسافران تور نروژ که به کوهنوردی علاقه دارند، آبدره Hjørund را بسیار دوست دارند. مسیرهای متنوع با سختی‌های متفاوت، برای همه افراد از مبتدی‌ها گرفته تا کوهنوردان حرفه‌ای مناسب است.

السوند با این که شهر کوچکی است، اما تجربه‌ای فوق‌العاده عالی برای مسافران تور نروژ به یادگار می‌گذارد. جزیره همسایه Runde نیز دوستداران تماشای پرنده‌ها را به خود جذب می‌کند؛ بیش از 500 هزار پرنده در این مکان جمع می‌شوند. ماهیگیری یکی از مهمترین منابع اقتصادی نروژ است، اما توریست‌ها نیز می‌توانند در این فعالیت مفرح شرکت کنند.

اگر به هنر و سبک‌های هنری علاقه دارید در مرکز شهر السوند می‌توانید در مورد سبک هنری Art Nouveau اطلاعات بیشتری کسب کنید. درست است که طبیعت زیبا، خود شهر و حومه‌اش را در بر گرفته، ولی اشتباه نکنید؛ شما در السوند با یک منطقه روستایی طرف نیستید. السوند یک شهر تجاری است و تعداد زیادی مجتمع‌های خرید در این شهر وجود دارند. زمستان‌های السوند خیلی سرد نیستند و در نتیجه مسافران تور نروژ در تمام طول سال به این شهر می‌آیند.

به "بازدید از شهر زیبای السوند در تور نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از شهر زیبای السوند در تور نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021