مصاحبه با آقای امید رحمتی، مدیر فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه آموزش کارشناسان فروش

وقتی یک گردشگر احتمالی با آژانس آوای بورالان تماس می گیرد، نکته ای که توجه اش را جلب می کند، شیوه برخورد گرم و اطلاعات بالای کارشناسان فروش در حوزه های مختلف گردشگری است. چیزی که گردشگران شاید کمتر به آن توجه کنند این است که برنامه ای دقیق برای آموزش کارشناسان فروش تدوین شده که در این مصاحبه آقای امید رحمتی، مدیر فروش آوای بورالان و طراح بسیاری از این آموزش ها، توضیحات جامعی را درباره آن ها داده است.

مصاحبه با آقای امید رحمتی، مدیر فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه آموزش کارشناسان فروش

آقای رحمتی آموزش کارشناسان فروش را به دو بخش فروش و عملیاتی تقسیم می کند. در بخش فروش، کارشناسان آموزش می بینند تا در قالب مشاور عمل کنند. در آوای بورالان تورهای مختلف بین کارشناسان متفاوت تقسیم نشده، بلکه هر کارشناس به گونه ای آموزش دیده تا بر روی هر مقصد گردشگری سایت اشراف کامل داشته باشد. آموزش های کانترهای فروش مستمر است و آن ها با توجه به علاقه مندی های گردشگران و مدارک شان، مناسب ترین تورها را به آن ها پیشنهاد می دهند. قبل از هر گونه اعلام قیمتی، خواسته ها و شرایط مشتری تحلیل شده و هر گردشگر، خدمات مشتری منحصر به خود را دریافت می کند.

در بخش عملیاتی، کارشناسان فروش هر فرایند را با جزئیات بالا یاد گرفته و میزان اهمیت هر بخش برای آن ها شفاف می شود. مدیر فروش آوای بورالان، تور اروپا را نمونه خوبی از شیوه کارکرد این بخش می داند. فرایند اخذ ویزای شینگن و ارائه تورهای اروپا بسیار پیچیده است، اما با برنامه ریزی مناسب، این فریند به بخش های کوچک تر و ساده تری تقسیم بندی شده. هر کانتر فروش از این فرایند آگاهی کامل دارد و فارق از اینکه به چه کارشناسی مراجعه می کنید، کارهای طبق روال از قبل معینی پیش می روند؛ امری که درصد خطا را به صفر نزدیک می کند. البته فرایند اخذ ویزا توسط افردا مختلف در آژانس به صورت مرحله به مرحله بررسی می شود تا احتمال موفقیت در این مرحله به بالاترین حد ممکن خود برسد.

تا اینجا درباره عملکرد این آموزش ها صحبت کردیم، اما خود این آموزش ها چطور تهیه و فراهم می شوند؟ آقای رحمتی در پاسخ به این سوال می گوید که دانش و مطالعات آکادمیک در بخش هایی چون روانشناسی، گردشگری و فروش در کنار بیش از دو دهه تجربه فعالیت در صنعت گردشگری، ترکیب لازم و مثمر ثمری برای تدوین چنین برنامه ای است که مدیران این شرکت از آن بهره مند هستند. وفاداری مشتری در راس اهداف آموزشی شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان قرار دارد و برای کسب آن، آژانس نهایت تلاش خود را می کند تا نیروهای آموزش دیده و متخصص شرکت، دغدغه ذهنی مازاد بر فکر لذت بردن از سفر برای گردشگران در قبل، حین و بعد از فرایند سفر باقی نگذارند.

به "مصاحبه با آقای امید رحمتی، مدیر فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه آموزش کارشناسان فروش" امتیاز دهید

1 کاربر به "مصاحبه با آقای امید رحمتی، مدیر فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه آموزش کارشناسان فروش" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با آقای امید رحمتی، مدیر فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه آموزش کارشناسان فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021