پارک جنگلی پیلانزبرگ (در مجاورت سان سیتی)

«پارک جنگلی پیلانزبرگ» بسته به راه انتخابی در فاصله تقریبی 6 تا 9 کیلومتری سان سیتی قرار دارد که این مسافت را در حدود 15 دقیقه می توان طی کرد. شرکت «Mankwe» مسئولیت و کنترل تمام فعالیت های تفریحی در زمینه سافاری در سان سیتی و پیلانزبرگ را به عهده دارد.

پارک جنگلی پیلانزبرگ (در مجاورت سان سیتی)

در سال 1971، «عملیات پیدایش» (Operation Genesis) راه اندازی شد تا جمعیت حیوانات بومی افزایش یابد. به همین خاطر، 110 کیلومتر حصار و 188 کیلومتر برقرار شد. بخش دیگر برنامه، اضافه کردن 6 هزار حیوان به این منطقه بود. در سال های بعد از شروع برنامه، این عملیات گسترش پیدا کرد.

پارک جنگلی پیلانزبرگ 3

در منطقه «سَد Mankwe» می توانید بعضی از نماهای زیبای خاص کل پارک را ببینید. از آنجایی که این سد، پهنه آبی وسیعی است، حیوانات گوناگون زیادی در این مکان زندگی می کنند. «کل آب دوست» (water-buck)، «گاو یال دار» (wildebeest)، «گورخر» (zebra) و «ایمپالا» (impala) از جمله حیواناتی هستند که در سبزه زار نزدیک سد می توانید آن ها را ببینید.

پارک جنگلی پیلانزبرگ 4

در پارک جنگلی پیلانزبرگ، «5 حیوان بزرگ» (Big Five)، یعنی «شیر» (lion)، «پلنگ» (leopard)، «کرگدن سیاه» (black rhinoceros)، «فیل بیشه آفریقایی» (African bush elephant) و «بوفالوی آفریقایی» (African buffalo) به همراه بیش از 7 هزار حیوان و 360 گونه پرنده با هم زندگی می کنند. این جاذبه طبیعی آفریقای جنوبی، حیات وحشی متفاوت از هرچه تاکنون دیده اید را به شما نشان خواهد داد.

به "پارک جنگلی پیلانزبرگ (در مجاورت سان سیتی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک جنگلی پیلانزبرگ (در مجاورت سان سیتی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021