لاین پارک (ژوهانسبورگ)

«لاین و سافاری پارک» (Lion & Safari Park) یکی از جاذبه های زیبای شهر ژوهانسبورگ است. این پارک حدود 50 کیلومتر با ژوهانسبورگ فاصله دارد که این مسافت را می توان طی تقریبا 50 دقیقه طی کرد. لاین و سافاری پارک در فاصله ۱۳ کیلومتری فرودگاه Lanseria است. در این پارک می توانید حیواناتی نظیر «شیر»، (Lion) «چیتا» (Cheetah)، «کفتار» (Hyena)، «پلنگ» (Leopard)، «سگ وحشی افریقایی» (Wild Dog)، «شاخ بلند شبدیز» (Sable Antelope)، «کودو» (Kudu) و «نیالا» (Nyala) را ببینید. در حال حاضر لاین و سافاری پارک امکان تماس و لمس توله شیرها را نمی دهد. با خرید یک بسته غذای مخصوص زرافه ۶۰ رند می توانید بصورت مجانی به این حیوان نزدیک شده و آن را لمس کنید.

لاین پارک (ژوهانسبورگ)


بازدید از پارک بصورت Self-drive دو ساعته:

Lion Park 3

در این صورت هزینه ای بابت راننده و راهنما پرداخت نمی کنید. شما امکان بازدید بصورت سلف درایو را هم دارید؛ یعنی اینکه با ماشین خود (با ماشین تور) از این مجموعه دیدن می کنید. قیمت برای هر نفر بزرگسال ۲۵۰ رند و به ازای هر نفر بزرگسال (درصورت پرداخت ورودیه)، هزینه یک بچه زیر ۱۲ سال مجانی خواهد بود.

 

بازدید یک ساعته با سافاری (Guided Safari):

Lion Park 4

در این صورت باید از تراک سافاری مجموعه بهمراه راهنمای پارک و مسافران دیگر به مدت یک ساعت استفاده کنید. هزینه هر نفر بزرگسال ۳۷۵ رند و به ازای هرنفر بزرگسال، هزینه یک بچه زیر ۱۲ سال مجانی خواهد بود. در این یک ساعت از قلمروی شیر، سگ وحشی و یوزپلنگ بازدید خواهید کرد و ممکن است حیوانات دیگری نیز به چشم شما بخورند. هزینه این فعالیت ۳۷۵ رند برای بزرگسالان است و به ازای هر بلیط خریداری شده بزرگسال، هزینه یک بچه زیر ۱۲ سال مجانی خواهد بود. ساعت های انجام سافاری در روزهای دوشنبه تا جمعه، ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۳۰ و ۱۵:۳۰ است. در روزهای شنبه و یکشنبه و روزهای تعطیل عمومی ساعات حرکت به همان شکل است، با این تفاوت که در ساعت ۱۱:۳۰ می توانید شاهد تغذیه شیرها نیز باشید و در این روزها آخرین سافاری ساعت ۱۶:۰۰ حرکت می کند.

 

بازدید دو ساعته با سافاری (Guided Safari):

Lion Park 2

در این صورت نیز از تراک سافاری و راهنمای مجموعه همراه با مسافران دیگر، به مدت ۲ ساعت استفاده خواهید کرد. هزینه هر نفر بزرگسال ۴۵۰ رند و به ازای هر نفر بزرگسال، هزینه یک بچه زیر ۱۲ سال مجانی است. در این یک ساعت از قلمروی شیر، کفتار، سگ وحشی، یوزپلنگ و پلنگ بازدید خواهید کرد و ممکن است حیوانات دیگری نیز به چشم شما بخورند.

 

ساعت های حرکت سافاری:

Lion Park 5

ساعت های حرکت از روز دوشنبه تا جمعه، ۹:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۴:۳۰ خواهد بود. روزهای شنبه و یکشنبه و روزهای تعطیل رسمی ساعت مانند روزهای دیگر است، با این تفاوت که در ساعت های ۱۱:۳۰ و ۱۴:۳۰ می توانید تغذیه شیرها را هم ببینید. البته برای استفاده از سافاری در این جاذبه آفریقای جنوبی باید نیم ساعت زودتر در مکان حضور داشته باشید.

به "لاین پارک (ژوهانسبورگ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاین پارک (ژوهانسبورگ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021