سلامتی و پزشکی

کانادا: مسافران ایران 14 روز قرنطینه می شوند

کانادا تا کنون 27 مورد مبتلا به ویروس کرونا را شناسایی نموده که همگی آنها به مناطق ویروس زده سفر نموده اند.

15 اسفند 1398

برگزاری دوره آموزش پیشگیری از ویروس کرونا در تأسیسات گردشگری قم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: دوره اختصاصی آموزش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ویژه نیروی انسانی در تأسیسات گردشگری استان برگزار گردید.

15 اسفند 1398

بایدها و نبایدهای گردشگری با کرونا

کردستان کارشناس حوزه گردشگری، بر تبدیل تهدید به فرصت تاکید نمود و گفت: ممکن است تبلیغ در حوزه گردشگری در چنین شرایط بحرانی در کوتاه مدت نتیجه ای نداشته و حتی خشم عده ای را نیز برانگیزد، اما همین تبلیغ در شرایط بحرانی می تواند در آینده و در بلندمدت بسیار...

15 اسفند 1398

به یزد سفر نکنید ، گردشگری زیر سایه شوم کرونا

شهر جهانی یزد هر سال از اوایل اسفندماه شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بود، اما سال جاری ویروس چینی عامل سنت شکنی شد.

15 اسفند 1398

چه کسانی واجد شرایط دریافت کارت آبی اروپا هستند؟

کارت آبی اتحادیه اروپا (Blue Card) به افرادی داده می گردد که شهروند کشوری از اتحادیه اروپا نیستند اما مهارت های شغلی یا مدارک دانشگاهی بالا یا قرارداد یا پیشنهاد کاری با حقوق بالاتر از حقوق متوسط کشورهای اروپایی دارند. این افراد به واسطه این کارت می توانند...

30 بهمن 1398

ماجرای ابتلا به کرونا با ماهی قرمز شب عید

خبری در فضای مجازی مبنی بر واردات ماهی قرمز چینی شب عید و احتمال ابتلا به ویروس کرونا منتشر شده است.

29 بهمن 1398

نابودی گسترده اسکناس در چین برای مقابله با کرونا

بانک مرکزی چین برای مقابله با کرونا روش دردناکی را انتخاب نموده است.

29 بهمن 1398

رئیس بیمارستان ووهان قربانی کرونا شد

مقامات چین با اعلام خبر فوت 1868 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس جدید اظهار داشتند: رئیس بیمارستان ووهان به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 جان خود را از دست داده است.

29 بهمن 1398

کرونا قیمت ال سی دی موبایل را افزایش داد

شیوع ویروس کرونا در چین به همه صنایع خساراتی وارد نموده اما به نظر می رسد فراوری موبایل، نمایشگر ال سی دی، نیمه رسانا و غیره بیش از بقیه بخش ها تحت تاثیر این ویروس ضربه خورده است.

29 بهمن 1398

افزایش تقاضای استفاده از جت های خصوصی به خاطر ویروس کرونا

یک جت فوق سبک با قدرت انتقال 2 تا 4 مسافر با هزینه 2400 دلار در اختیار سرنشینان قرار می گیرد. یک جت تقریبا متوسط با نیز ساعتی 6 هزار دلار برای مشتریان هزینه در بر دارد.

29 بهمن 1398

ویروس کرونا، دردسر تازه اقتصاد شکننده اروپا

پس از آن که اعلام شد آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا سه ماهه انتهای سال 2019 را با نرخ رشد مالی صفر به انتها رسانده است، نگرانی ها از احتمال بروز یک رکود مالی جدید در اروپا شدت گرفته است.

29 بهمن 1398

هشدار اپل در خصوص محدودشدن عرضه آیفون به علت کرونا

در حالی که تا قبل از این شایعاتی در خصوص امکان کاهش عرضه آیفون به علت تبعات انتشار ویروس کرونا شنیده می شد، حالا اپل به طور رسمی در این مورد هشدار داده است.

29 بهمن 1398

یک گردشگر چینی در فرانسه بر اثر کرونا جان باخت ، اولین قربانی کرونا در اروپا

اگنس بوزین، وزیر بهداشت فرانسه خاطرنشان کرد: یک گردشگر چینی هشتاد ساله در بیمارستان بیچات پاریس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) جان باخت.

27 بهمن 1398

آیا 14 روز قرنطینه مبتلایان به کروناویروس کافی است؟

شایع شده است یک پزشک چینی در تحقیقاتی مطرح نموده که این ویروس می تواند تا 24 روز خود را در بدن انسان مخفی کند، اما آیا ادعای بازه زمانی 24 روزه درست است؟

27 بهمن 1398

دانشگاه ها کرونا را کنترل می نمایند

از دانشگاه های چین خواسته شده است که کوشش های بیشتری در زمینه تحقیقات علمی برای یاری به مهار شیوع ویروس کرونا انجام دهند.

27 بهمن 1398

ورود سرمایه گذاران تازه به حوزه گردشگری، رشد 14 برابری موزه ها بعد از پیروزی انقلاب

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در چرخه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، افرادی را می بینیم که در گذشته در بخش دارو، خودرو و... سرمایه گذاری می کردند، اما اکنون نگاه خوبی به آینده صنعت گردشگری دارند.

23 بهمن 1398

ایران میزبان 4 رویداد گردشگری اکو شد

ایران میزبان چهار رویداد در تقویم گردشگری 2020 اکو، از جمله جشنواره بین المللی غذای جاده ابریشم و کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت شد.

16 بهمن 1398

پیشنهاد ظریف برای برگزاری جلسه مشترک وزرای خارجه، بهداشت، گردشگری و راه در خصوص کرونا

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با اعلام آمادگی کامل وزارت امور خارجه برای همکاری و تعامل با دستگاه های ذیربط از ابتدای بروز این بحران تاکید نمود و گفت: در این زمینه دکتر ظریف در جلسه هیات دولت پیشنهاد برگزاری جلسه وزیران...

10 بهمن 1398

بازدید از 34 اثر گردشگری و تاریخی اسدآباد در نوروز سال جاری

فرماندار شهرستان اسدآباد از قابلیت بازدید 34 اثر گردشگری و تاریخی اسدآباد در نوروز سال جاری توسط گردشگران و مسافران اطلاع داد.

8 بهمن 1398

واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به شناسایی دو گردشگر مشکوک به کرونا

در حالی که وزیر بهداشت می گوید دو توریست، یک نفر چینی و یک نفر آلمانی اکنون تحت الحفظ در قرنطینه در یزد به سر می برند؛ معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید دارد که تست بیماران خارجی مشکوک به کرونا در یزد، منفی بوده است.

8 بهمن 1398
تلفن: 75284-021