یک گردشگر چینی در فرانسه بر اثر کرونا جان باخت ، اولین قربانی کرونا در اروپا

اگنس بوزین، وزیر بهداشت فرانسه خاطرنشان کرد: یک گردشگر چینی هشتاد ساله در بیمارستان بیچات پاریس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) جان باخت.

یک گردشگر چینی در فرانسه بر اثر کرونا جان باخت ، اولین قربانی کرونا در اروپا

بر اساس این گزارش، این اولین مورد مرگ در اروپا به دلیل بیماری مذکور است. این گردشگر چینی که از ایالت هوبئی که در تور فرانسه به این کشور سفر نموده، از تاریخ 25 ژانویه تحت قرنطینه قرار داشته است.

لازم به ذکر است ویروس جدید کرونا (2019-nVoC) برای اولین بار 12 دسامبر در شهر ووهان چین شناسایی شد. کمیسیون بهداشت و درمان شهرداری ووهان در 31 دسامبر، خاطرنشان کرد که 27 نفر که با بازار غذاهای دریایی شهر در ارتباط بودند، به این بیماری مرموز مبتلا شده و این بازار بسته شده است. ویروس کرونا در بیشتر شهرهای چین مشاهده شد. دولت چین به منظور پیشگیری از گسترش آن حمل و نقل عمومی در 13 شهر را موقتا متوقف کرد.

همچنین تعداد زیادی از مراکز توریستی مانند اماکن تاریخی و موزه ها در پکن نیز به روی گردشگران بسته شده است. وزارت دارایی چین پیشتر خاطرنشان کرد که 144 میلیون دلار برای پیشگیری از شیوع این ویروس اختصاص داده است.

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز شنبه 15 فوریه با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که روز گذشته 143 تن دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کووید-19 جان خود را از دست داده و شمار قربانیان این بیماری نیز به 1524 نفر افزایش یافته است.

 

به "یک گردشگر چینی در فرانسه بر اثر کرونا جان باخت ، اولین قربانی کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گردشگر چینی در فرانسه بر اثر کرونا جان باخت ، اولین قربانی کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021