افزایش تقاضای استفاده از جت های خصوصی به خاطر ویروس کرونا

یک جت فوق سبک با قدرت انتقال 2 تا 4 مسافر با هزینه 2400 دلار در اختیار سرنشینان قرار می گیرد. یک جت تقریبا متوسط با نیز ساعتی 6 هزار دلار برای مشتریان هزینه در بر دارد.

افزایش تقاضای استفاده از جت های خصوصی به خاطر ویروس کرونا

درخواست استفاده از جت های خصوصی پس از شیوع ویروس کرونا در دنیا به شدت افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، در هفته های گذشته کسب و کار خطوط هوایی با رکود در دنیا روبرو شده و بسیاری از مسافران و گردشگران داخل یا خارج چین گیر نموده اند.

در این میان ثروتمندان یا افراد بانفوذ دنیا به سمت اپراتورهای جت خصوصی رفته و از آنها می خواهند مقدمات پرواز با این وسایل را برایشان مهیا نمایند.

در مقابل کمپانی های اجاره و تهیه جت خصوصی به دلیل ممنوعیت بعضی از پروازها، کمبود هواپیما و خدمه مجبور به دور زدن بسیاری از مشتریان خود هستند.

به دلیل محدودیت های دنیای در پروازهای بین الملل در زمان شیوع کرونا، تقاضا برای درخواست استفاده از جت های خصوصی افزایش یافته است/ عکس: GETTY IMAGES

دارین فویلساز آژانس بیزینس پارمونت استرالیا در این باره گفت: تقاضا برای جت های خصوصی رشد قابل توجهی را نشان می دهد اما شرکت ها، امکانات کافی برای ارائه هواپیما و خدمه به همه آنها را ندارند.

بسیاری از آژانس ها تمایلی به ارسال هواپیماهای خود به سرزمین اصلی چین ندارند. در کنار خطرات احتاقتصادی این سفرها برای خدمه و احتمال ابتلای آنها به ویروس کرونا کسب و کار این آژانس ها نیز با مشکل روبه رو خواهد شد. آنها پس از بازگشت از چین سریعا و به مدت دو هفته وارد قرنطینه شده و قادر به کار نخواهند بود.

شرکت مای جت آسیا سنگاپور در ماه گذشته شاهد افزایش 80 تا 90 درصدی تقاضا برای جت های خصوصی بود.

لوگان راویش کانسار مدیر اجرایی مای جت آسیا در این باره گفت: بسیاری از مردم برای سال نوی قمری چینی به این کشور سفر نموده اند و اینک در کوشش برای بازگشت هستند. بسیاری از آنها قصد دارند با جت های خصوصی به پکن، شانگ های و هنگ کنگ سفر نمایند.

یک جت تقریبا متوسط با ظرفیت حمل 6 مسافر ساعتی 6 هزار دلار برای مشتریان هزینه در بر دارد/ عکس: livetradingnews

او افزود: هواپیماهای خصوصی ما در پرواز به نقاط دنیا محدودیت هایی دارند و قوانین اجازه هر پروازی را به ما نمی دهند.

بسیاری از مسافران نیز که امیدی برای خروج از چین ندارند خواستار استفاده از جت های خصوصی هستند. ادام تویدل مدیر یک شرکت خدمات هوایی در این باره گفت: یک مشتری دولتی از آمریکای جنوبی از شرکت پرایوت فلای خواست تا 4 پرواز خصوصی از ووهان را برای انتقال بیش از صدها مسافر آماده کند. پرایوت فلای سرویس دنیای برای پروازهای خصوصی است.

شعبه بریتانیایی این شرکت بیان کرد که تقاضای زیادی از افراد و گروه های خاص برای استفاده جت های خصوصی داشته است.

براساس گزارش شرکت پرایوت فلای یک جت فوق سبک با قدرت انتقال 2 تا 4 مسافر با هزینه 2400 دلار (1850 پوند) در اختیار سرنشینان قرار می گیرد. یک جت تقریبا متوسط با ظرفیت حمل 6 مسافر نیز ساعتی 6 هزار دلار برای مشتریان هزینه در بر دارد.

فضای داخلی یک جت خصوصی/ تور سنگاپور در ماه گذشته شاهد افزایش 80 تا 90 درصدی تقاضا برای جت های خصوصی بود/ عکس: flightserve-international

شرکت دنیای ویستا جت نیز بیان کرد: با وجود لغو پروازها به چین و بازگشت از این کشور، شاهد رشد دو رقمی تقاضا برای استفاده از جت های خصوصی در ماه گذشته در این کشور بودیم.

ایان مور رئیس بازرگانی این شرکت نیز افزود: بخشی از این افزایش به دلیل تعطیلات سال نوی چینی بوده است. آنها نیز بیان کردند که به مشتریانی که پرواز خصوصی را به مسایل اقتصادی و تجاری در زمان شیوع کرونا ترجیح می دهند، افتخار می کنیم.

راویش کانسار در این باره گفت: استفاده از هواپیماهای دربست و خصوصی در سال 2003 و زمان شیوع سارس در داخل و خارج از چین نیز بسیار ساده تر بود. اما این دولت ها کنترل های بیشتری را اعمال نموده و شرایط استفاده از جت های خصوصی سخت تر شده است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "افزایش تقاضای استفاده از جت های خصوصی به خاطر ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضای استفاده از جت های خصوصی به خاطر ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021