تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403

تور ویتنام بهار و تابستان 1403 فرصت مناسبی برای بازدید از این کشور زیبا با طبیعتی مثال زدنی می‌باشد. ویتنام کشوری در شرق آسیاست، بعد از افول جنگ سرد و کمونیسم این کشور آرام آرام به یکی از مقاصد توریستی جهانگردان بویژه عاشقان تفریحات آبی، ساحلی و دریایی در سواحل گرم استوایی تبدیل شده است. تور ویتنام به گفته مسافرینی که تجربه بازدید از این کشور را داشته اند جایگزینی مناسب برای تورهای تایلند می‌باشد. این کشور به مراتب توسعه یافته تر، مدرنتر و ارزانتر از تایلند است. شهرهای سایگون (نام قدیمی شهر هوشی مین سیتی)، هانوی و کشتی تفریحی هالونگ آماده پذیرایی از شما در تور ویتنام می‌باشند. با آوای بورالان مجری تخصصی تورهای ویتنام آسوده خاطر سفر کنید.

قیمت تور شامل مبلغ ریالی (پرواز، بیمه، خدمات اخذ ویزا و ...) + مبلغ ارزی مطابق جدول ارزی نرخ تور می‌باشد

ID هتل شهر ستاره Ratingوعده غذاییDBLSGLExt-BedCWBCNB
1 Bay hotel / Muong Thanh Saigon Center سایگون 4 7.7 Breakfast 1,190$ 1,590$ 990$ 890$ 690$
Hanoi Tokyo hotel / Muong Thanh Hanoi Centre هانوی 4 8 Breakfast
La Casta Cruise / Athena cruise / Victory Star cruise هالونگ 4++ 9.1 Full-Board
2 Mai House hotel سایگون 5++ 9.2 Breakfast 1,490$ 1,990$ 1,390$ 1,190$ 890$
Pan Pacific Hotel هانوی 5+ 8.7 Breakfast
Indochine Lan Ha bay / Ambassador/ Paradise Elegance هالونگ 5++ 9.3 Full-Board
  • DBL: هر نفر در اتاق دوتخته
  • SGL: اتاق 1 تخته
  • Ext-Bed: تخت اضافه
  • CWB: کودک با تخت
  • CNB: کودک بدون تخت
  • INF: نوزاد زیر 2 سال
  • اقامت: تعداد شب
شناسه پکیج: 107

نکات و دانستنی‌های تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403

  • تاریخ بروزرسانی 2 اردیبهشت 1403
  • مبلغ ریالی تور بزرگسال 69 الی 79 میلیون تومان، کودک 2 تا 12 سال 65 الی 75 میلیون تومان است.
  • مبلغ ریالی تور برای نوزادان زیر دو سال18.900.000 تومان است.
  • امتیاز داده شده به هتل ها بر اساس میانگین نظرات کاربران از سه سایت معتبر Google ، Booking.com ، Tripeadvisor  می‌باشد.

خدمات تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403

مدت و ترکیب تور
7 شب و 8 روز هوشی مین (سایگون) 3 شب هانوی 3 شب هالونگ 1 شب
خدمات تور
  1. پرواز (رفت: تهران-سایگون * برگشت: هانوی-تهران)
    1. با توجه به ایرلاین، با توقف در یکی از شهرهای دبی، دوحه و یا استانبول
  2. پرواز داخلی (سایگون به هانوی)
  3. Visa Approval Letter
  4. ترانسفر فرودگاهی
  5. راهنمای انگلیسی زبان
  6. اقامت در هتلهای لوکس 4 و 5 ستاره به همراه صرف صبحانه
  7. 1 وعده ناهار و 1 وعده شام در کشتی
  8. گشتها مطابق برنامه سفر
  9. بیمه مسافرتی
مدارک مورد نیاز
  • اصل یا اسکن خوانای پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ پرواز
  • اصل یا اسکن 1 قطعه عکس جدید رنگی 4*6
  • پرینت حساب 3 ماهه و تمکن مالی 4000 دلار
  • مبلغ ریالی تور + 70 درصد مبلغ ارزی

برنامه سفر تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403

روز 1 محل: ✈️ تهران - دبی - سایگون

حضور در فرودگاه امام خمینی تهران حداقل 3 ساعت قبل از پرواز، مراجعه به کانتر هواپیمایی امارات، تحویل بار و گرفتن 2 کارت پرواز (1- تهران-دبی 2- دبی-سایگون)، پرواز به سمت دبی ساعت 04:30 بامداد (مدت زمان پرواز حدود 2 ساعت).
ورود به فرودگاه دبی، حضور در سالن ترانزیت، ساعت 07:05 صبح پرواز به سمت شهر سایگون کشور ویتنام (مدت زمان پرواز حدود 7 ساعت)
ورود به فرودگاه سایگون، مراجعه به پلیس مهاجرت، پرداخت هزینه ویزا 25 دلار و ورود به ویتنام، دریافت بار و ملاقات با راهنمای تور، حرکت به سمت هتل در شھر سایگون و تحویل اتاق. شب را در ھتل سپری می کنید.

لوازم همراه: کفش و لباس راحت، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب
روز 2 محل: سایگون

صبحانه را در ھتل میل می فرمایید. سپس از تور شھر برای دیدن کاخ Reunification و بازار Ben Thanh لذت می برید. سپس از Notre Dame Cathedral و CU CHI TUNNELS و اداره پست که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده، دیدن می فرمایید. پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروھای زرھی، بخش ھایی از توپخانه، بمب ھا و اسلحه ھای پیاده نظام که ھم در داخل و ھم در خارج نمایش داده شده اند، دیدن خواھید کرد. سپس به محله ی چینی نشین Cholon می رویم و از بازار Binh Tay و برج ساعت عظیم در مرکز آن دیدن می کنیم. تماشای پاگودای Thien Hau که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید. شب را برای گردش یا خرید در شھر سایگون در اختیار خواھید داشت.

روز 3 محل: سایگون

صبحانه را در ھتل میل می کنید و طی 2 ساعت به سمت استان بن تره در دلتای مکونگ که بخاطر باغ های میوه های گرمسیری، باغ های نارگیل، محصولات سنتی ساخته شده از نارگیل مشهور است، می رویم. پس از ورود، سوار قایق چوبی محلی می شوید تا از مناظر حومه شهر و زندگی رودخانه لذت ببرید و میوه تازه چیده شده و شیر نارگیل را امتحان کنید. قبل از بازگشت به سایگون، ناهار محلی از غذاهای محلی در یک رستوران محلی سرو می شود.

روز 4 محل: ✈️ سایگون - هانوی

پس از صرف صبحانه برای پرواز به سمت شهر هانوی به فرودگاه بین المللی شھر سایگون می روید. به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به ھتل در شھر زیبای ھانوی منتقل می شوید. شب را در ھتل سپری می کنید.

روز 5 محل: هانوی

هانوی، پایتخت ویتنام، ترکیبی عالی از قدیم و جدید، آسیایی و اروپایی است. با وجود توسعه سریع اخیر، این شهر بخش زیادی از هویت سنتی خود را حفظ کرده است.

از مجموعه اختصاص داده شده به هوشی مین، بنیانگذار کشور که ویتنامی ها با عاطفه از او به عنوان «عمو هو» یاد می کنند، بازدید می کنید. اولین توقف را در مقبره تاریخی هوشی مین انجام دهید، بنای تاریخی باشکوهی که برای خدمت به عنوان آخرین محل استراحت عمو هو ساخته شده است. به قدم زدن در باغ گیاه شناسی زیبای کاخ ریاست جمهوری ادامه دهید تا از خانه محقر عمو هو دیدن کنید که بر اساس یک خانه روستایی ویتنامی با طراحی ساده در محیطی آرام ساخته شده است که نشان دهنده سبک زندگی ساده، خالص و اصیل اوست. گشت در بتکده تک ستونی که در سال 1049 از چوب بر روی یک ستون سنگی ساخته شده است و شبیه به شکوفه نیلوفر آبی است که نمادی از خلوص است. مسیرتان را به بتکده Tran Quoc، قدیمی ترین بتکده هانوی، که در جزیره کوچکی از دریاچه غربی واقع شده است، ادامه دهید.

بعد از ظهر از معبد ادبیات، اولین دانشگاه ویتنام دین کنید. این معبد خیره کننده که در قرن یازدهم ساخته شده است، نمونه ای نادر از معماری سنتی ویتنامی است که به خوبی حفظ شده است و در پشت اسکناس 100 هزار دونگ ویتنامی نشان داده شده است.

دوچرخه سواری (ریکشا) راهی عالی برای تجربه هانوی از نزدیک است چون جو پر جنب و جوش، پر از هیجان و اجتماعی است. راننده محلی تان شما را پشت سر راهنما به خیابان های باریک محله اولد که بخاطر «36 خیابان، 36 جنس» معروف است، می فرستد. در داخل محله قدیمی، مانند آن ها از قرن پانزدهم، 36 خیابان باریک محله قدیمی نام هایی دارند که بازتاب دهنده کسب و کارهایی است که زمانی در آنجا انجام میشد؛ خیابان ابریشم، خیابان برنج، خیابان کاغذ، خیابان لاک فروشی و خیابان جواهرات. پیچ و خم های جذاب خیابان های پشتی را کاوش کنید، قدرت چانه زنی خود را کشف کنید و با اقلام غیر عادی همراه شوید که همیشه شما را به یاد این بعد از ظهر به یاد ماندنی می اندازد. سفر خود را با پرسه زدن در اطراف دریاچه خوش منظره «Hoan Kiem» (دریاچه شمشیر برگشته) که نام آن برگرفته از یک شمشیر جادویی است که زمانی مورد احترام ترین قهرمانان برای شکست سلسله مینگ چینی مورد استفاده قرار گرفته. شب در هانوی هستیم.

روز 6 محل: هانوی

صبحانه را در ھتل میل می کنید. روز را برای گردش و تفریح در اختیار دارید.

روز 7 محل: هالونگ

بعد از اینکه صبحانه را میل کردید، با اتوبوس به سمت خلیج ھالونگ که جزو میراث جھانی یونسکو است، حرکت می کنیم (3 ساعت و نیم). ھر کسی که به ویتنام سفر می کند، نباید شانس دیدن خلیج ھالونگ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه ھارمونیک کوه و دریا را از دست بدھد. خلیج کوچک ھالونگ در خلیج Bac Bo (Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواھر به نظر می رسند، منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می گیرد.

به محض رسیدن به بندرگاه، سوار کشتی چینی می شویم و از زیبایی باشکوه خلیج ھالونگ و ناھار با غذای دریایی تازه روی کشتی، لذت می بریم. کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می دھد. از غارھای شگفت انگیز در خلیج ھالونگ که با قندیل احاطه شده است، دیدن فرمایید. شام را روی کشتی میل می فرمایید. انعکاس تکه ھای سنگ آھکی که از داخل زمین سر بیرون آورده اند، صحنه ی قایق ھای ماھیگیری که در دل تاریکی نورافشانی می کنند را نشان می دهد. از این لحظات گرانبھا در یکی از مھیج ترین مناظر طبیعی جھان لذت ببرید. شب را در کشتی سپری می کنید.

(ترنسفر رفت و برگشت کروز، اتوبوس گروهی خود کشتی می باشد)

روز 8 محل: هالونگ - هانوی

صبحانه را در کشتی میل می کنید. بعد از لذت بردن از زیبایی های این خلیج به هانوی برمی گردیم. تا زمان ترانسفر به فرودگاه وقت آزاد دارید. سپس برای عزیمت به ایران به فرودگاه هانوی منتقل می شوید. مراجعه به کانتر هواپیمایی امارات، تحویل بار و گرفتن 2 کارت پرواز (1- هانوی-دبی 2- دبی-تهران).

روز 9 محل: ✈️ هانوی - دبی - تهران

پرواز به سمت دبی ساعت 00:25 بامداد (مدت زمان پرواز حدود 8 ساعت).
ورود به فرودگاه دبی، حضور در سالن ترانزیت، ساعت 05:05 صبح پرواز به سمت تهران (مدت زمان پرواز حدود 2 ساعت). ساعت 09:40 صبح ورود به تهران و پایان سفر.

تورهای مشابه با تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403

به "تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403" امتیاز دهید

41 کاربر به "تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام ،تور هوشی مین 3شب+هانوی 3شب+ کشتی کروز هالونگ 1شب، تور ویتنام بهار و تابستان 1403"

6 دیدگاه

کریم 24 اردیبهشت 1402

با عرض سلام و احترام.
ارزان ترین تور ویتنام برای تابستان 1402 چقدر هست؟
سوال دوم ما ملک و خودرو داریم ولی موجودی حساب نه یا می شه فقط با سند مالکیت سفر کرد؟

پاسخ به کریم

Reza Bagherzadeh28 اردیبهشت 1402

با سلام
جهت ارائه پاسخ و توضیحات لازم در اسرع وقت با شما در تماس خواهیم بود

پاسخ به Reza Bagherzadeh

حميد دايي 25 اردیبهشت 1401

سلام
مبلغ ريالي تور ويتنام چقدر است؟؟

پاسخ به حميد دايي

Reza Bagherzadeh26 اردیبهشت 1401

سلام
برای بهار 1401 حدود 25 میلیون تومان

پاسخ به Reza Bagherzadeh

دیانت خواه24 مهر 1397

آیا امکان اضافه کردن چند روز به برنامة تور (به منظور دیدار از هالونگ و هوی آن یا هوئه) وجود دارد یا خیر؟ در صورت امکان حدود هزینه چقدر است؟

پاسخ به دیانت خواه

آزاد3 تیر 1397

به غیر از هزینه های اعلام شده حدودا چقدر هزینه اضافی پیش بینی کنیم؟؟

پاسخ به آزاد
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
تلفن: 75284-021