نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان و تعدادی از معاونان و مدیران این ادارهکل برگزار گردید.

نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، بهروز اکرمی، عصر یکشنبه 24 آذر 98 با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره کل با علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، معاونان و تعدادی از مدیران و کارشناسان این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.

او در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: خوشبختانه در مدت یک سال گذشته شاهد اتفاقات بسیار خوب و برنامه های ارزشمندی از سوی این اداره کل هستیم و شاد کننده تر این است که برای آینده نیز برنامه های بسیار خوبی از سوی این اداره کل تدارک دیده شده است.

او افزود: میراث فرهنگی موضوعی نیست که تنها یک اداره مدیریت آن را بر عهده بگیرید بلکه با توجه به این که یک موضوع ملی است نیازمند همکاری همه دستگاه ها برای مدیریت آن هستیم.

اکرمی در ادامه به حمایت های استانداری مرکزی از فعالیت ها و ماموریت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان اشاره نمود و گفت: توسعه صنعت گردشگری، صیانت از میراث فرهنگی و توسعه و رونق صنایع دستی که جزو ماموریت های این اداره کل محسوب می گردد، مورد حمایت استانداری است و امیدواریم با رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری شاهد افزایش روز افزون ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان باشیم.

او در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت اردشیر قوام زاده پدر پیوند مغز استخوان ایران از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ماه گذشته اشاره نمود و اضافه نمود: توجه به مفاخر خصوصا مفاخر معاصر و شخصیت های ارزشمند علمی و ادبی استان مرکزی اقدام ارزشمندی است که از سوی این اداره کل در حال اجرا است.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی نیز در این نشست با قدردانی از حمایت های استانداری مرکزی از برنامه های این اداره کل به تشریح مهم ترین برنامه ها در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداخت.

در سرانجام این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اهدای لوح به مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کوشش های این اداره کل برای برگزاری مراسم بزرگداشت اردشیر قوام زاده و سایر شخصیت های فرهنگی قدردانی کرد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021