روسیه از امروز پذیرش گردشگران چینی را متوقف کرد

اتحادیه صنعت گردشگری روسیه خاطرنشان کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور چین، اپراتورهای گردشگری روسی پذیرش گروه های جدید توریستی از این کشور را از امروز، سه شنبه، حداقل تا انتها ماه فوریه، متوقف می نمایند.

روسیه از امروز پذیرش گردشگران چینی را متوقف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، اتحادیه صنعت گردشگری روسیه گفت که از امروز، سه شنبه (28 ژانویه، 8 بهمن ماه)، اپراتورهای گردشگری روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور چین، پذیرش گروه های جدید توریستی سازمان یافته از این کشور را متوقف می نمایند.

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی این اتحادیه، مقامات چینی خود محدودیت هایی را برای اعزام گروه های مسافرتی به خارج از کشور به عنوان اقدامی برای جلوگیری از انتشار نوع جدید ویروس کرونا اعمال نموده اند. ولی برای اطمینان حاصل کردن از عدم انتقال این ویروس خطرناک، دوشنبه، 27 ژانویه (7 بهمن ماه)، آخرین روز پذیرش گروه های سازمان یافته گردشگران چینی در روسیه بود و این فرایند که از امروز، حداقل تا انتها ماه فوریه (اواسط اسفند ماه) متوقف خواهد بود.

بر اساس این اطلاعات گردشگران چینی که قبلاً وارد خاک روسیه شده اند، برنامه های گردشی خود را قطع نمی نمایند ولی کشور را قبل از موعد ترک خواهند کرد.

مقامات این اتحادیه در عین حال اعتراف می نمایند که ممنوعیت پذیرش گروه های توریستی از چین به دلیل شیوع کرونا ویروس در این کشور، می تواند منجر به کاهش 70 الی 80 درصدی فرایند گردشگری از چین به روسیه در سه ماهه نخست سال 2020 گردد. در ماه های ژانویه الی مارس سال 2019، بیش از 130 هزار گردشگر چینی از روسیه بازدید کردند و انتظار می رفت که در امسال این رقم افزایش هم پیدا کند.

آژانس مسافرتی آوای بورالان

به "روسیه از امروز پذیرش گردشگران چینی را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه از امروز پذیرش گردشگران چینی را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021