پلیس ایتالیا هم به اعتراضات ضد دولتی بپیوندند، ایتالیا در آستانه سقوط واقع شده است

خبرنگاران: رهبر جنبش مخالف پنج ستاره در ایتالیا با تاکید بر اینکه سیاستمداران دولتی، کشور ما را در آستانه سقوط قرار داده اند، در نامه ای از نیروهای پلیس کشورش خواست که از حمایت دولت دست برداشته و با معترضان همراه شوند.

پلیس ایتالیا هم به اعتراضات ضد دولتی بپیوندند، ایتالیا در آستانه سقوط واقع شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از روزنامه اتریشی دی پرسه، بپه گریلو رئیس جنبش مخالف پنج ستاره ایتالیا از نیروهای امنیتی و پلیس کشورش درخواست کرد که به اعتراضات ضد دولتی بپیوندند.

وی که این درخواست خود را در نامه ای به روسای نیروهای امنیتی ایتالیا بیان کرد، گفت که به حمایت کردن از این سیاستمداران پایان دهید و به ملت ایتالیا بپیوندید.

گریلو همچنین توضیح داد که شما از همراهی آنها(سیاستمداران ایتالیایی) در ماشین هایشان و مشایعت آن ها در سوپر مارکت ها و نگهبانی از کاخ های سراسر فساد آن ها دست بردارید. این افراد ایتالیا را در آستانه سقوط قرار داده اند.

دلیل این نامه بپه گریلو که آن را در وب لاگ شخصی اش هم قرار داده است اعتراضات گسترده به سیاست های ریاضتی و مالیاتی دولت است که از روز دوشنبه بسیاری از شهرهای ایتالیا را فلج نموده است. این اعتراضات همچنین به اقدامات خشونت بار پلیس ایتالیا علیه معترضان هم انجامید.

گریلو در این نامه خود از نیروهای پلیس ایتالیا درخواست کرد که در اعتراضات بعدی کلاه های خود را از سر بردارند و با معترضان دوست و همراه شوند. یک چنین سمت و نقش تحقیر آمیزی سزاوار شما نیست. روز سه شنبه هم اعتراضات در ایتالیا ادامه داشت و گریلو به شدت از چنین وضعیتی مسرور است.

با توجه به اینکه قرار بود دولت ایتالیا امروز در مجلس رای اعتماد بگیرد، گریلو در این باره هشدار داد که اگر دولت رای اعتماد از مجلس بگیرد تمام این کشور قیام خواهند کرد.

به "پلیس ایتالیا هم به اعتراضات ضد دولتی بپیوندند، ایتالیا در آستانه سقوط واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس ایتالیا هم به اعتراضات ضد دولتی بپیوندند، ایتالیا در آستانه سقوط واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021