ویزای قطره چکانی برای تکواندوکاران، مردانی مسافر منچستر شد اما حسینی در انتظار

سفارت انگلیس همچنان در حال صدور قطره چکانی ویزای ملی پوشان تکواندو است اما نکته مهم میر هاشم حسینی است که ظاهرا دیگر به مسابقات جهانی نمی رسد. حسینی فردا باید مسابقه بدهد اما هنوز در تهران است.

ویزای قطره چکانی برای تکواندوکاران، مردانی مسافر منچستر شد اما حسینی در انتظار

در حالیکه رقابت های تکواندوی قهرمانی دنیا از دقایقی پیش در شهر منچستر شروع شده، سفارت انگلیس همچنان ویزای دو ملی پوش ایران برای حضور در این رقابت ها را صادر نکرده است!

رقابت های تکواندوی قهرمانی دنیا از امروز (چهارشنبه) در منچستر انگلیس شروع شد اما کماکان میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی در انتظار دریافت ویزا از سوی سفارت انگلستان در ترکیه هستند.

سفارت انگلیس در ترکیه در ادامه صدور قطره چکانی ویزای بازیکنان و مسئولان تیم ایران طی چند روز گذشته، امروز (چهارشنبه) ویزای سجاد مردانی عضو تیم ملی تکواندو و آرش فرهادیان مدیر تیم های ملی را صادر کرد.

در حالی که رقابت ها از امروز شروع شده، میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی دو تکواندوکار تیم ملی همچنان در انتظار دریافت ویزا از سفارت انگلیس هستند!

نحوه برخورد سفارت انگلیس در عدم همکاری با تیم ملی ایران در صدور ویزا، اعتراض شدید فدراسیون تکواندو و کمیته ملی المپیک ایران را در پی داشته است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "ویزای قطره چکانی برای تکواندوکاران، مردانی مسافر منچستر شد اما حسینی در انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای قطره چکانی برای تکواندوکاران، مردانی مسافر منچستر شد اما حسینی در انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021