نمایشگاه دریایی هلند میزبان دستاورد های صنایع دریایی ایران خواهد بود

پاویون ملی ایران 14 الی 17 آبان سال 98 در نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی سازی و فراساحل روتردام هلند (EUROPORT 2019) برپا می گردد.

نمایشگاه دریایی هلند میزبان دستاورد های صنایع دریایی ایران خواهد بود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی سازی و فراساحل روتردام هلند (EUROPORT 2019)، حمایت می نمایند.

حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری های بین المللی برای ارائه دستاورد های صنایع دریایی ایران، انتقال تکنولوژی و بومی سازی محصولات مورد احتیاج این صنعت، به روز شدن صنعت دریایی کشور و بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه گذاری خارجی، صورت می گیرد.

نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی سازی و فراساحل روتردام هلند سالیانه میزبان 30 هزار بازدید نماینده از سطح جهان و بیش از یک هزار و 100 شرکت از سراسر جهان است که به لحاظ کیفیت برگزاری، مشارکت نماینده و بازدید نماینده در صدر نمایشگاه های دریایی جهان واقع شده است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه، 70 درصد یارانه بلاعوض پرداخت می نمایند.

شرکت های علاقه مند به حضور در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/ مراجعه نمایند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "نمایشگاه دریایی هلند میزبان دستاورد های صنایع دریایی ایران خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دریایی هلند میزبان دستاورد های صنایع دریایی ایران خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021