ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند حاضر می شود

پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند (Medical Fair Thailand) با حمایت مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی وفناوری، صندوق نوآوری وشکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 20 تا 22 شهریورماه امسال برپا می گردد.

ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند حاضر می شود

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی خبرنگاران از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه تجهیزات پزشکی تایلند (Medical Fair Thailand) بزرگترین و پیشروترین نـمایـشـگاه آسیا درحوزه صنعت تجهیزات پزشکی به شمار می رود که به صورت دوسالانه برگزار می گردد. در این نمایشگاه شرکت های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ به معرفی محصولات خـود مـی پـردازنـد.

مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی وفناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با هدف یاری به صادرات محصولات دانش بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی درحوزه تجهیزات پزشکی، در نظر دارند برای حضور شرکت های دانش بنیان برتر داخلی، اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند نمایند. نهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 11 تا 13 سپتامبر 2019 برابر با 20 تا 22 شهریور 1398 برگزار می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://tesc.ir/event/4534 مراجعه نمایند.

به "ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021