حضور برادران عبدولی و گرایی در چین، کریمی و قاسمپور در قهرمانی آسیا کشتی می گیرند

برادران گرایی و عبدولی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند.

حضور برادران عبدولی و گرایی در چین، کریمی و قاسمپور در قهرمانی آسیا کشتی می گیرند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا دهه اول اردیبهشت ماه امسال در شهر شیان چین برگزار خواهد شد.

به نظر می رسد ترکیب تیم ملی فرنگی در این رقابت ها را رضا خدری در 55 کیلوگرم، مهرداد مردانی در 6 کیلوگرم، سامان عبدولی در 63 کیلوگرم، حامد تاب در 67 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، سعید عبدولی در 82 کیلوگرم، حسین نوری در 87 کیلوگرم، مهدی علیاری در 97 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در 13 کیلوگرم تشکیل دهند.

در تیم آزاد نیز به نظر می رسد رضا اطری یا علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، بهنام احسان پور در 61 کیلوگرم، پیمان بیابانی در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 7 کیلوگرم (با توجه به مصدومیت انگشت امامی، احتمال اعزام میثم نصیری به این رقابت ها نیز وجود دارد)، مصطفی حسین خانی، رضا افضلی یا محمد نخودی در 74 کیلوگرم، بهمن تیموری در 79 کیلوگرم، کامران قاسمپور در 86 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 92 کیلوگرم، رضا یزدانی، عباس فروتن یا حامد طالبی در 97 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم تیم اعزامی را همراهی نمایند.

هنوز تصمیم قطعی در مورد دو وزن 74 و 97 کیلوگرم اتخاذ نشده و این در حالی است که حسین خانی و یزدانی هر دو در جام دانکلوف محک خوردند.

به "حضور برادران عبدولی و گرایی در چین، کریمی و قاسمپور در قهرمانی آسیا کشتی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور برادران عبدولی و گرایی در چین، کریمی و قاسمپور در قهرمانی آسیا کشتی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021