راه طولانی تیم های ملی کشتی تا شی آن؛ آزادکاران تا 31 فروردین راهی چین می شوند

با توجه به برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در شهر شی آن چین، تیم های ملی ایران پروازی طولانی تا محل برگزاری رقابت ها خواهند داشت.

راه طولانی تیم های ملی کشتی تا شی آن؛ آزادکاران تا 31 فروردین راهی چین می شوند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال 2019 روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 (3 و 4 اردیبهشت کشتی آزاد و 7 و 8 اردیبهشت کشتی فرنگی) در شهر شی آن چین برگزار می گردد.

این رقابت ها بعد از مسابقات جهانی بالاترین امتیاز را در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی دارد و نفرات اول تا هشتم هر وزن به ترتیب 12، 10، 8، 6، 4 و 2 امتیاز کسب می نمایند و امتیازات کسب شده در طرح رنکینگ سیستم در نحوه قرارگیری کشتی گیران در جدول مسابقات جهانی سال 2019 میلادی موثر است.

براین اساس کسب نتیجه در این رقابت ها از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه ابتدا مسابقات آزاد شروع خواهد شد، شاگردان غلامرضا محمدی که از 19 اریبهشت هشتمین اردوی آماده سازی خود را در خانه کشتی شروع خواهند کرد، احتمال 30 یا 31 فروردین راهی چین خواهند شد چراکه با توجه به شهر محل برگزاری مسابقه، آنها حدودا بین 24 تا 26 ساعت در پرواز خواهند بود. با توجه به اختلاف ساعت سه ساعت و نیمه بین ایران و چین، احتیاج است که تیم ملی حدودا سه روز زودتر از شروع مسابقات در چین حاضر گردد تا کشتی گیران از نظر بدنی با ساعت این کشور تطابق پیدا نمایند.

به "راه طولانی تیم های ملی کشتی تا شی آن؛ آزادکاران تا 31 فروردین راهی چین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه طولانی تیم های ملی کشتی تا شی آن؛ آزادکاران تا 31 فروردین راهی چین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021