تورهای انتخابی کشتی کروز در لا اسپزیا/چینکو تره (ایتالیا)

لا اسپزیا مرکز کشتی‌سازی و نیروی دریایی ایتالیا است. لا اسپزیا بین دریا و تپه‌ها قرار گرفته و مناظری دیدنی دارد. در تورهای انتخابی کشتی کروز در لا اسپزیا، شما فرصت این را دارید که منطقه معروف و زیبای چینکو تره را ببینید. این تورها شما را به دیدن شهرهای فوق‌العاده معروف پیزا و فلورانس نیز می‌برند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در لا اسپزیا/چینکو تره (ایتالیا)

دهکده Framura و دوچرخه سواری (SPE27)

  • مدت زمان تور: 5.15 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در این گشت مفرح، هم می‌توانید یک فعالیت بدنی آرام در هوای پاک داشته باشید، هم فرصت این را پیدا می‌کنید که از طبیعت دیدنی و زیبای منطقه Liguria ایتالیا لذت ببرید. ابتدا به ایستگاه لا اسپزیا می‌روید و از آنجا با قطار یک سفر 45 دقیقه‌ای به سمت شمال خواهید داشت. در مسیرتان از میان منطقه فوق‌العاده زیبای چینکو تره عبور می‌کنید تا به Framura برسید. این شهرستان شامل چندین روستا و دهکده کوچک است. بعد از یک پیاده‌روی کوتاه از ایستگاه، به اسکله‌ای کوچک می‌روید تا سوار یک آسانسور شوید. بعد از آن به نقطه شروع مسیر دوچرخه‌سواریتان می‌رسید. در یک مسیر 5 کیلومتری در امتداد یک خط آهن قدیمی، همراه با راهنمایتان رکاب خواهید زد و از زیبایی منحصر به فرد این منطقه لذت خواهید برد. در طول مسیر چندین نقطه برای تماشای منظره وجود دارد. شما این انتخاب را دارید که همراه با راهنما باشید یا خودتان اطراف را بگردید. مقصدتان Levanto است؛ زمان آزاد دارید تا شهر را بگردید. فقط سر موقع به نقطه شروع مسیر دوچرخه‌سواری در Framura برگردید تا بعد از خوردن یک بستنی یا نوشیدن یک نوشیدنی عالی سوار قطار شده و به لا اسپزیا برگردید.

Framura

توجه: برای این تور شلوارهای راحت، لباس‌های آستین کوتاه، کفش‌های ورزشی و عینک آفتابی بپوشید. همراه خود آب بیاورید. شرکت‌کنندگان در این تور باید در وضعیت جسمانی مناسبی باشند، چرا که این تور شامل حداقل 2.5 ساعت دوچرخه‌سواری است. دوچرخه‌ها در اندازه‌های مختلف و مناسب هر سنی در دسترس هستند. حداقل سن برای شرکت در این تور 7 سال است. در تابستان‌ها می‌توانید همراه خود لباس شنا نیز بیاورید، چرا که در مسیر حرکت‌تان در چند ساحل نیز توقف خواهید داشت.

بازدیدی اجمالی از لا اسپزیا (SPE10)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

لا اسپزیا از دوران ماقبل تاریخ سکونتگاه انسان بوده است. این شهر معبری عالی برای رسیدن به چینکو تره، یک بندر تجاری و نظامی مهم و همچنین بزرگترین شهر منطقه Liguria است. لا اسپزیا دیدنی‌های بسیاری دارد و در این تور شما در یک پیاده‌روی مفرح از اصلی‌ترین آن‌ها دیدن می‌کنید. بازدید شما از محل کلیسای جامع جدید شهر که در سال 1975 ساخته شده شروع می‌شود. بعد از آن به سمت شهر قدیمی رفته و از کلیسای قرن سیزدهمی Santa Maria Assunta دیدن می‌کنید. تعداد زیادی مجسمه‌های مرمری در داخل کلیسا بازگوکننده تاریخ لا اسپزیا هستند. پیاده‌روی شما ادامه پیدا کرده و به Via del Prione می‌روید تا به قلعه قرن سیزدهمی San Giorgio برسید. در همین مکان شما همچنین از موزه مدنی که در سال 1837 بنا شده دیدن می‌کنید. در حال حاضر این موزه مکانی برای نمایش آثار تاریخی است. در این موزه نقشه‌ها، مدارک، پوست‌نبشته‌ها و دست‌سازهایی که در محوطه باستان‌شناسی Lunigiana کشف شده‌اند به نمایش گذاشته شده‌اند. بعد از آن به بخش قدیمی شهر می‌روید. تورتان در آن نقطه به اتمام می‌رسد. می‌توانید انتخاب کنید که در شهر بمانید یا با اتوبوس به کشتی کروز برگردید.

La Spezia

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

فرهنگ، هنر و تاریخ: فلورانس را کشف کنید (SPE08)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

در این تور کشتی کروز را ترک می‌کنید، سوار اتوبوس می‌شوید و بعد از طی کردن یک مسیر 2.5 ساعته از میان مناظر زیبای منطقه توسکانی ایتالیا به فلورانس می‌رسید. فلورانس خانه میراث هنری بی‌نظیر، مرکز اصلی مد روز ایتالیا و مقصد این تور مفرح تمام روزه است. بعد از ملاقات با راهنمایتان، یک تور پر از اطلاعات با بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های هنری، فرهنگی و تاریخی فلورانس خواهید داشت. در این گشت شما از میدان میکل‌آنژ دیدن خواهید کرد. از آنجا می‌توانید مناظری خارق‌العاده از شهر و تپه‌های توسکانی را ببینید. شما همچنین از مرکز شهر و کلیسای جامع قرن پانزدهمی سانتا ماریا دل فیوره نیز دیدن می‌کنید. بازدید از تمام این جاذبه‌ها، فرصتی‌هایی عالی برای عکاسی به شما می‌دهند. بعد از آن به Piazza di Santa Croce می‌روید تا از باسیلیکای قرن چهاردهمی Santa Croce دیدن کنید. بعد از آن زمان آزاد خواهید داشت تا شهر را گشته، خرید کنید و یکی از چندین رستوران عالی فلورانس را برای خوردن ناهار انتخاب کنید (هزینه ناهار به عهده خودتان است).

Florence

توجه: برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از فلورانس به دلخواه خودتان (SPE03)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

فلورانس در زمان روم باستان شکل گرفته است. این شهر زادگاه رنسانس ایتالیا، خانه میراث هنری افسانه‌ای، پایتخت منطقه توسکانی و شهری است که در آن به لهجه‌ای صحبت می‌شود که جد زبان ایتالیایی مدرن شناخته می‌شود. فلورانس مقصد این تور یک روزه خواهد بود. بهتر از همه این که در این تور ایتالیا با کشتی کروز شما می‌توانید شهر را به دلخواه خودتان گشته و از مکان‌هایی که خودتان دوست دارید دیدن کنید. این تور با یک سواری 2.5 ساعته از میان مناظر شگفت‌انگیز توسکانی شروع می‌شود. در انتها فلورانس با تمام شکوهش منتظر شما است. از بناهای اعجاب‌انگیز گرفته تا کلیساهای حیرت‌آور؛ از گالری یوفیزی گرفته تا قصر Pitti و پل مشهور Vecchio بر روی رودخانه آرنو، جاذبه‌های فلورانس برای مشتاقان هنر و فرهنگ تمامی ندارد. هر مسیری را که برای لذت بردن از این شهر رمانتیک انتخاب کردید، فقط حواستان باشد که سر موقع به نقطه مقرر شده برگردید تا سوار اتوبوس شده و به لا اسپزیا و کشتی کروز بروید.

Florence

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

پیزا: شهر برج کج مشهور (SPE05)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

خود را به یک گشت نیم روزه خارج از کشتی کروز مهمان کنید و از بیرون، یکی از مشهورترین ساختمان‌های دنیا یعنی برج کج پیزا را ببینید. در این تور شما از دیگر ساختمان‌های مهم پیزا نیز دیدن می‌کنید. یک سواری با اتوبوس، دست شما را در دست راهنمایتان در پیزا قرار می‌دهد. بعد از آن به Piazza dei Miracoli می‌روید. این میدان نه تنها محل قرارگیری برج پیزا، کلیسای جامع و تعمیدگاه شهر است، بلکه مکانی بوده که گالیله آزمایش‌های پیشگامانه شتاب خود را انجام داده است. غیر از دیدن برج کج پیزا، شما همچنین از داخل کلیسای جامع قرن سیزدهمی زیبای این شهر نیز دیدن می‌کنید. بعد از آن به مرکز جمع و جور شهر پیزا می‌روید. این قسمت از شهر پر است از میدان‌ها، ساختمان‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌هایی که می‌توانند باقی زمان آزادی که در اختیار دارید را به خوبی پر کنند. بعد از آن اتوبوس منتظر شما است تا شما را به لا اسپزیا و کشتی کروز برگرداند. در مسیر برگشت‌تان مناظر شگفت‌انگیز بیشتری از منطقه توسکانی ایتالیا در انتظار شما خواهند بود.

پیزا

توجه: برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

مناطق روستایی توسکانی: دهکده لوکا و چشیدن نوشیدنی‌های محلی (SPE21)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، سواری طولانی مدت با اتوبوس، برنامه چشیدن مزه
  • قیمت برای هر نفر: 92 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

مناطق حومه شهری توسکانی با نقاشی‌های هنرمندانی مانند مونه، دگا و ون گوگ جاودانه شده‌اند. در این تور شما در مسیر حرکت‌تان از لااسپزیا به سمت شهر کوچک لوکا می‌توانید از دیدن این مناظر لذت ببرید. لوکا مقصد این تور تفریحی خواهد بود. این شهر توسط اتروسک‌های باستانی بنا شده و با مجموعه‌ای از دیوارهای آسیب‌ندیده از دوره رنسانس احاطه شده است. لوکا به مسافران تور ایتالیا فرصت می‌دهد تا در زمان به عقب برگردند. در پیاده‌روی‌تان در خیابان‌های تاریخی شهر از Piazza dell' Anfiteatro عبور خواهید کرد. این میدان در مکان سابق یک آمفی‌تئاتر رومی بنا شده است. در مسیرتان از داخل کلیسای San Michele در Foro نیز بازدید می‌کنید. گفته می‌شود این کلیسا در سال 795 ساخته شده است و بعد از آن در سال 1070 به دستور پاپ الکساندر دوم بازسازی شده است. نمای بیرونی پر از تزئینات آن، در قرن سیزدهم ساخته شده است. بعد از آن به کلیسای جامع San Martino می‌روید. ساخت این بنا در سال 1063 و به سبک رومی شروع شد. به خاطر بازسازی‌های انجام شده در قرن چهاردهم، این ساختمان هم اکنون ظاهری گوتیک دارد. در این شهر زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را بگردید. بعد از آن با یک سواری 30 دقیقه‌ای به Montecarlo می‌روید. مقصد شما یک مزرعه خواهد بود. در آنجا این شانس را دارید تا با نحوه تولید محصولات محلی مانند روغن زیتون آشنا شوید. بعد از آن به کشتی کروز بر خواهید گشت.

Lucca

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است. در زمان برگزاری مراسم مذهبی، راهنما در بیرون کلیساها اطلاعات می‌دهد. شما می‌توانید به تنهایی از داخل دیدن کنید.

پارک ملی چینکو تره (SPE01)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 59 دلار (کودکان)

با این که چینکو تره (Cinque Terre) در ایتالیایی به معنی پنج سرزمین است، اما این نام در حقیقت به پنج دهکده بسیار زیبای Monterosso al Mare، ورنازا، Corniglia، مانارولا و Riomaggiore اشاره دارد. این دهکده‌ها همانند جواهرهایی کوچک در خط ساحلی Liguria قرار گرفته‌اند و در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. جغرافیای بکر و دست‌نخورده چینکو تره، مقصد این تور تمام روزه شما خواهد بود. گشت شما با یک سواری از مناطق خوش‌منظره با اتوبوس به سمت Porto Venere که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده شروع می‌شود. راهنمای تور همزمانی که شما از مناظر پانورامیک اطراف لذت می‌برید، داستان این دهکده ماهیگیری افسون‌کننده را برایتان بازگو خواهد کرد؛ دهکده‌ای که الهام‌بخش Byron و شعرای ایتالیایی و بین‌المللی متعددی بوده است. در این جا زمان آزاد خواهید داشت تا در کنار دریا قدم زده و خیابان‌های دوست‌داشتنی و کوچک شهر را بگردید. بعد از آن سوار قایق خواهید شد و در امتداد ساحل از زیبایی‌های سحرانگیز طبیعت این منطقه از ایتالیا لذت خواهید برد. در انتهای این قایق‌سواری، شما به Monterosso al Mare، بزرگترین دهکده در میان دهکده‌های چینکو تره می‌رسید. در Monterosso al Mare زمان آزاد خواهید داشت تا مرکز تاریخی دهکده و کلیسای قرن چهاردهمی San Giovanni Battista را ببینید. شما می‌توانید شهر را بگردید و در یکی از کافه‌ها و رستوران‌های دنج دهکده ناهار میل کنید (هزینه غذا به عهده خودتان است). پایان‌بخش این ماجراجویی به‌یادماندنی در تور کشتی کروز، حرکت با قطار به سمت Levanto و از آنجا یک سواری با اتوبوس به مقصد لا اسپزیا خواهد بود.

Cinque Terre

توجه: این تور برای افراد ویلچرسوار یا کسانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. توصیه می‌کنیم در ماه‌های تابستانی، کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار همراه داشته باشید. اگر شرایط آب و هوایی مساعد نباشد، سفر برگشت با قطار با قایق انجام خواهد شد. در زمان حضور در کشتی کروز می‌توانید در مورد این موضوع اطلاع لازم را کسب کنید.

بازدید از فلورانس و پیزا با وسایل هوشمند (SPE18)

  • مدت زمان تور: 10.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار ، شامل سواری طولانی مدت با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 109 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

تکنولوژی مدرن بخش‌های زیادی از زندگی را آسان‌تر، مفرح‌تر و ارتباطی‌تر کرده است. تکنولوژی، همین خصوصیات را به این تور بلند مدتِ بازدید از دو تا از مهمترین شهرهای ایتالیا یعنی فلورانس و پیزا نیز اضافه کرده است. در این گشت شما مجهز به یک دستگاه هوشمند همراه با اینترنت خواهید شد. می‌توانید همراه با گروه بمانید یا به طور مستقل شهرها را بگردید، در حالی که همچنان با راهنمای تورتان در ارتباط هستید. جدا از این که این وسیله هوشمند به شما نقشه تعاملی و اطلاعاتی جذاب از مکان‌های مورد بازدیدتان می‌دهد، در عین حال مسافت باقی مانده تا محل ملاقات بعدی شما با گروه را نشان داده و شما می‌توانید از آن برای چک کردن ایمیل، خواندن اخبار و تماشای ویدئو (دانلود اضافی به هزینه خودتان) نیز استفاده کنید. عکس‌هایی که شما با این وسیله برای مثال در کنار برج کج پیزا در Piazza dei Miracoli می‌گیرید مستقیما به ایمیل شما ارسال می‌شود. با کلی خاطرات از این دو شهر تماشایی، بازگشت شما به بندر و کشتی کروز پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Florence

توجه: دستگاه هوشمند با دسترسی به اینترنت، برای راهنمایی و جهت‌یابی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. استفاده از دیگر امکانات این دستگاه مانند بازی کردن ممکن است شامل هزینه اضافه باشد. دسترسی به اینترنت توسط یک شرکت خارجی تامین شده و شرکت MSC در مورد اختلال‌های احتمالی در طول تور مسئول نیست. دستگاه تنها به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید در هنگام ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لا اسپزیا/چینکو تره (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در لا اسپزیا/چینکو تره (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021