تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتا کروس د تنریفه (اسپانیا)

سانتا کروس د تنریفه مرکز جزیره تنریف، یکی از جزیره‌های جزایر قناری است. گوشه گوشه این جزیره پر از دیدنی و جاذبه‌های متنوع است. در تورهای انتخابی کشتی کروز در تنریف، علاوه بر مرکز جزیره از دهکده‌ها و مناطق دیگر این جزیره نیز دیدن می‌کند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتا کروس د تنریفه (اسپانیا)

تجربه گشت و گذار در کوه تید (TEN11)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

این گشت به شما اجازه می‌دهد از نزدیک با طبیعت افسون‌کننده جزیره تنریف آشنا شوید. یک سواری با اتوبوس از میان مناطق خوش‌منظره، شما را به پارک ملی El Teide می‌رساند. این مکان در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. وقتی به پارک رسیدید، راهنمای با تجربه‌ی تور، شما را به یک کوهنوردی ماجراجویانه‌ی 3 ساعته به سمت دهانه آتشفشان بزرگ Las Cañadas del Teide می‌برد. در ارتفاع 2000 متری، این فرصت منحصر به فرد را دارید که از ساختارهای زمین‌شناسی شگفت‌انگیز و طبیعت سرسبز پارک لذت برده و برای برگشت از تور کشتی کروز تصاویری با ارزش ثبت کنید. در پایان مسیر کوهنوردی، شما به یک تماشاگه فوق‌العاده می‌روید و در آنجا استراحتی کوتاه خواهید داشت. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

El Teide

توجه: از آنجا که این تور شامل کوهپیمایی است، برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. زمان کوهپیمایی بسته به وضعیت فیزیکی شرکت‌کنندگان می‌تواند بین 2 تا 3 ساعت تغییر کند. بچه‌ها برای شرکت در این تور حداقل باید 7 سال سن داشته باشند. توصیه می‌کنیم کفش‌های محکم کوهنوردی برای این تور بپوشید.

لا لاگونا و موزه تاریخ و انسان شناسی (TEN12)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

در این تور مفرح نیم‌روزه، شما مرکز فعلی جزیره تنریف را ترک کرده و به مرکز سابق آن تا سال 1723 یعنی شهر San Cristóbal de La Laguna می‌روید. بعد از حدود 30 دقیقه سواری اتوبوس، شما به این شهر سرزنده می‌رسید. لا لاگونا در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و قطب مذهبی و دانشگاهی تنریف است. همان‌طور که در مرکز تاریخی این شهر پیاده‌روی می‌کنید از کنار صومعه Santa Catalina، بازار شهر، کلیسای جامع و قصر اسقف‌ها عبور خواهید کرد. بعد از آن از Casa Lercaro و موزه تاریخ و انسان‌شناسی تنریف دیدن می‌کنید. علاوه بر آثار تاریخی که توسعه جزیره را از قرن پانزدهم تا قرن بیستم نشان می‌دهند، این موزه خانه یک اثر ترس‌آور نیز هست: یک روح. گفته می‌شود این روح متعلق به Catalina Lercaro است؛ کسی که در قرن شانزدهم مجبور به ازدواج با یک پیرمرد شده بود و در روز عروسیش در زیرزمین این ساختمان خودکشی کرده بود. بعد از بازدید از این موزه، زمان آزاد دارید تا اطراف را بگردید. در نهایت اتوبوس شما را به سانتا کروز بر می‌گرداند.

La Laguna

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

Puerto de la Cruz و اوروتاوا (TEN02)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، تور پر مخاطب، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

تنریف در ساحل غربی قاره آفریقا قرار گرفته و بزرگترین جزیره از جزایر قناری است. این جزیره آب و هوایی معتدل و مناطق بیرون شهری فوق‌العاده زیبا دارد. در این جزیره‌ی زیبا تعداد زیادی شهرهای ساحلی خارق‌العاده وجود دارد. یکی از آن‌ها که در این تور مفرح از آن بازدید می‌کنید شهر Puerto de la Cruz در قسمت شمالی جزیره است. بندر را ترک می‌کنید و با یک سواری کوتاه با اتوبوس از میان مناطق سرسبز و دیدنی تنریف به اولین مقصدتان می‌رسید: دره Orotava و شهر کوچک La Orotava. این شهر در قرن پانزدهم و توسط برخی از خانواده‌های ثروتمندی که در جزیره زندگی می‌کردند بنا نهاده شده است. این شهر یادگارهای بسیاری را از قرون وسطی نگاه داشته است. شما فرصت این را خواهید داشت که در مرکز این شهر کوچک قدم زده و از ساختمان 3 طبقه قرن هفدهمی Casa de los Balcones دیدن کنید. این خانه نمونه‌ای عالی از سبکی است که خانه‌های اشراف‌زادگان در آن دوره در جزایر قناری داشته‌اند. مقصد بعدیتان Puerto de la Cruz است. این شهر یکی از محبوب‌ترین مقصدها در بین مسافران تور اسپانیا بوده و محلی عالی برای سپری کردن چند ساعت از گشت‌تان است. می‌توانید در خیابان‌های پر جنب و جوش شهر بگردید، اتمسفر سرزنده شهر را حس کنید، به فروشگاه‌ها سر بزنید و برای برگشت از سفرتان سوغات بخرید. تعداد زیادی کافه ساحلی به شما اجازه می‌دهند دمی نشسته، به خودتان استراحت دهید و همزمان با نوشیدن یک فنجان قهوه خوش‌طعم، گذر عمر ببینید و از مناظر اقیانوس اطلس شمالی لذت ببرید. بعد از آن به بهشت سرسبز باغ گیاه‌شناسی جزیره می‌روید. یک سواری راحت به سمت بندر، به گشت‌تان پایان می‌دهد.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی برای روی سطوح ناهموار و خیابان‌های سنگ‌فرش شده است و به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

پارک لورو (TEN05)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

سوار اتوبوس شده و از میان مناطق سرسبز و خوش‌منظره جزیره تنریف جزایر قناری عبور می‌کنید تا به Loro Parque (پارک طوطی) برسید. این پارک تفریحی در بیرون شهر Puerto de la Cruz قرار دارد و یکی از مهم‌ترین پارک‌های حیات‌وحش در کل اروپا است. این پارک در سال 1972 افتتاح شد تا مکانی برای نگهداری از طوطی‌ها باشد. از آن زمان به بعد این پارک گسترش یافت و هم اکنون گونه‌های مختلفی از جانداران را نگهداری می‌کند. علاوه بر داشتن گسترده‌ترین و گوناگون‌ترین مجموعه از طوطی‌ها در جهان، این پارک منزلگاه پستانداران مختلف، جگوارها، ببرها، خزنده‌ها، ماهی‌های رنگارنگ و اسب‌های دریایی و همچنین شیرهای دریایی و دلفین‌ها است. شما به اندازه کافی زمان خواهید داشت تا به دلخواه خودتان پارک را همراه با خانواده خود گشته و از جاذبه‌های متعدد پارک مانند نمایش شیرهای دریایی و دلفین‌ها لذت ببرید.

Loro Parque

توجه: مهمانان ویلچرسوار اگر کمک کننده استخدام کنند می‌توانند در این تور شرکت کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تماشای دلفین‌ها سوار بر قایق دو بدنه (TEN10)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

در این تور مفرح، یک نیم‌روز در مدت حضورتان در تنریف را به دیدن این آبزیان شگفت‌انگیز اختصاص خواهید داد. در ابتدا با یک سواری 1 ساعته با اتوبوس به Puerto Colón در جنوب جزیره می‌روید. اینجا نقطه شروع ماجراجویی دریایی شما خواهد بود. سوار یک قایق دو بدنه می‌شوید و در فاصله 5 کیلومتری ساحل به منطقه زندگی دلفین‌ها می‌روید. قایق لنگر می‌اندازد و شما فرصت این را پیدا می‌کنید این موجودات خارق‌العاده را از نزدیک ببینید. دلفین‌ها اگرچه معمولا موجوداتی مهاجر هستند اما به خاطر آب‌های آرام و غذای فراوان، منطقه بین تنریف و La Gomera را به عنوان خانه خود انتخاب کرده‌اند. بعد از این تجربه استثنائی به سمت Cala Spaghetti حرکت می‌کنید. قایق یکبار دیگر در این خلیج زیبا لنگر خواهد انداخت و شما زمان دارید تا در آفتاب استراحت کرده، یک نوشیدنی گوارا بنوشید و یا در دریا شنا کنید. سرانجام در امتداد ساحل حرکت کرده و به سمت Puerto Colón می‌روید. آنجا اتوبوس منتظر شما است تا شما را به کشتی کروز برگرداند.

dolphins

توجه: مهمانان برای شرکت در این تور باید شناگران خوبی بوده و حداقل 3 سال سن داشته باشند. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. در این تور اطلاعات به انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی ارائه می‌شود. دیدن دلفین‌ها را نمی‌توان تضمین کرد اما در 90 درصد موارد آن‌ها در این بخش از دریا در حال شنا هستند.

تور کوه تید (TEN06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و سوار بر اتوبوس در میان جزیره و منطقه جنگلی سرسبز La Esperanza حرکت کرده تا به El Portillo، محلی دسترسی به رشته کوه دایره‌ای شکل Las Cañadas برسید. این جا همان‌جایی است که کوه آتشفشانی Teide قرار دارد. ارتفاع این کوه 3781 متر بالاتر از سطح دریا است. گشت‌تان ادامه پیدا می‌کند و شما به صخره Mirador می‌روید. این صخره را همچنین با نام el Dedo de Dios به معنی انگشت خدا نیز می‌شناسند. توقف کوتاهی خواهید داشت تا در محل این ساختار زمین‌شناسی شگفت‌انگیز عکس بگیرید. در مسیر برگشت‌تان به بندر، مناظر نفس‌گیر و زیبای بیشتری از جزیره تنریف را خواهید دید.

El Dedo de Dios

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. به خاطر صعود به ارتفاعات، این گشت برای کسانی که مشکلات قلبی نیز دارند مناسب نیست.

چشیدن مزه تنریف (TEN03)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

بعد از ترک بندر، سوار بر اتوبوس به دهکده ماهیگیری San Andrés می‌روید. قبل از رفتن به El Baladeiro، در ساحل Las Teresitas توقف می‌کنید. El Baladeiro بلندترین نقطه جزیره است و مناظری نفس‌گیر از دره را ارائه می‌دهد. به سمت پایین دره حرکت کرده تا به دهکده Taganana برسید. این دهکده به خاطر نوشیدنی‌ها و محصولات تهیه شده از شیر بز معروف است. قبل از رفتن به La Laguna، مرکز قدیمی تنریف، می‌توانید مزه این محصولات را بچشید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تجربه تنریف (TEN08)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور چند ساعتی را بیرون از کشتی گذرانده و برخی از زیباترین مناظر تنریف را تجربه می‌کنید. این گشت با یکی از زیباترین مناطق تنریف در ساحل شمالی جزیره یعنی تماشاگه La Garañona شروع می‌شود. مناظر زیبای ساحل و اقیانوس اطلس، فرصتی عالی برای فیلم گرفتن در اختیارتان قرار می‌دهد؛ بنابراین دوربین خود را فراموش نکنید. در برنامه گشت، دهکده کوچک و دوست داشتنی El Sauzal گزینه بعدی خواهد بود. تاریخ این دهکده به دوران قبل از اسپانیایی‌ها بر می‌گردد. به عنوان بخشی از بازدیدتان شما شانس این را خواهید داشت که از کلیسای قرن شانزدهمی سینت پیتر و ساختمان قرن شانزدهمی El Marquesado دیدن کنید. این عمارت با طراحی مستعمراتیش یک تراس شگفت‌انگیز دارد. در این جا می‌توانید مناظری عالی از کوه Teide را ببینید و یک نوشیدنی گوارای اسپانیایی بنوشید. آخرین بازدید در برنامه این گشت، پارک سرسبز García Sanabria در سانتا کروس د تنریفه خواهد بود. این پارک محل خوبی برای قدم زدن در میان درختان سرسبز و استراحت و لذت بردن از فضای دل‌انگیز اطراف است. یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن در تالار کنفرانس Adrian Martin، پایان‌دهنده گشت‌تان خواهد بود. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

توجه: این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

گشت و گذار در جزیره با جیپ (TEN04)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

در این تور مهیج، سوار بر جیپ، زیبایی طبیعی تنریف را کشف خواهید کرد. در اسکله سوار یک خودروی چهارچرخ محرک مدرن شده و به جاده‌ای می‌روید که برای پیچ‌های تندش معروف است. همان‌طور که در کوه‌ها به سمت دهکده San Andrés و ساحل Las Teresitas پیش می‌روید، مناظر دیدنی از اطراف را شاهد خواهید بود. در Mirador Bailadero توقف می‌کنید تا بتوانید عکس‌هایی عالی بگیرید. بعد از آن از دهکده زیبای Taganana دیدن خواهید کرد. کلیسای Nuestra Señora de Las Nieves در این محل، یکی از قدیمی‌ترین کلیساها در کل جزیره است. دوباره به راه افتاده و یک توقف کوتاه دیگر در Playa de Almáciga خواهید داشت. این ساحل شن‌های سیاه آتشفشانی دارد. در مسیر یک جاده خوش‌منظره به Roque Negro می‌روید. در آخر شما می‌توانید مناظری شگفت‌انگیز از کل جزیره را در Mirador Pico del Inglés در ارتفاع 990 متری سطح دریا ببینید. در مسیر برگشت به کشتی کروز مناظر زیبای بیشتری از این جزیره منتظر شما خواهد بود.

Taganana

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی و مشکلات کمر و گردن دارند و همچنین خانم‌های باردار مناسب نیست. راننده جیپ اطلاعاتی مختصر به اسپانیایی و انگلیسی به شما می‌دهد.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده، در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی لذت ببرید.

  • شناسه TEN33PV: اتومبیل همراه با راهنما به مدت 4 ساعت (572 دلار)
  • شناسه TEN34PV: ون همراه با راهنما به مدت 4 ساعت (629 دلار)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتا کروس د تنریفه (اسپانیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتا کروس د تنریفه (اسپانیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021