تورهای انتخابی کشتی کروز در پالرمو (ایتالیا)

پالرمو پایتخت جزیره سیسیل ایتالیا است. این شهر یکی از مقصدهای اصلی کشتی های کروز شرکت MSC است. کشتی های کروز این شرکت در توقف‌های خود در این شهر تورهای متعدد و متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند. در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

تورهای انتخابی کشتی کروز در پالرمو (ایتالیا)

بازدید از شهر کفالو (PMO04)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

با یک سفر یک ساعته شما به Cefalù می‌رسید. Cefalù یک شهر کوچک و در عین حال فوق‌العاده زیبا است و یک ساعت از پالرمو فاصله دارد. این شهر توسط پادشاه Roger II در قرن دوازدهم در مکان قبلی یک سکونتگاه تاریخی تاسیس شد. در این تور شما از کلیسای جامع Cefalù یعنیDuomo del Cristo Pantocratore دیدن می‌کنید. این بنا یک نمونه از معماری سبک نورمنی-رومی بوده و فضای داخلیش شامل کاشی‌کاری‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیز از معماری نرماندی و بیزانس است. در این بازدید شما فرصت این را دارید که در زمان آزاد خود در خیابان‌های باریک و پر حس و حال شهر قدم زده و به دنبال حمام‌های عمومی قدیمی شهر (یکی از جذاب‌ترین یادگارهای قرون وسطی) باشید. مغازه‌های فروش صنایع دستی محلی با کیفیت، سفالو را به محلی عالی برای خرید سوغات برای برگشت از تور ایتالیا تبدیل می‌کند.

Cefalu

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است و برای مهمانانی که در راه رفتن مشکل دارند یا با ویلچر حرکت می‌کنند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز می‌باشد.

بازدید از پالرمو و کلیسای کوچک پالاتین (PMO06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 82 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

در این تور شما از قدم زدن در خیابان‌ها و میدان‌های این شهر پر جنب و جوش سیسیلی لذت خواهید برد. شما در یکی از اصلی‌ترین مکان‌های دیدنی پالرمو توقف خواهید داشت: کلیسای کوچک پالاتین (Palatine Chapel). این کلیسا توسط پادشاه Roger II از سیسیل در سال 1132 راه‌اندازی شد و ساخت آن 8 سال طول کشید. در هنگام ورود به مجموعه، شما با شکوه و جلال و درخشش کاشی‌کاری‌های نفس‌گیر که سقف و گنبد کلیسا را در بر گرفته‌اند حیرت‌زده خواهید شد. در این تور شما از چند گنجینه معماری پالرمو شامل نمای بیرونی قصر نرماندی (Palazzo dei Normanni) و نمای بیرونی کلیسای جامع شهر دیدن می‌کنید. فرصت گشتن در بازار Capo، بزرگترین بازار محصولات کشاورزی و ماهی پالرمو را از دست ندهید. این تور با بازدید از نمای بیرونی خانه اپرای Teatro Massimo قبل از برگشتن به بندر به پایان می‌رسد.

توجه: این تور برای مهمانانی که در راه رفتن مشکل دارند یا با ویلچر حرکت می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از پالرمو و مونرئاله (PMO02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 62 یورو (بزرگسالان)، 45 یورو (کودکان)

در این تور شما از کنار مهمترین مکان‌های دیدنی شهر عبور خواهید کرد. البته برای بازدید کامل از کلیسای جامع شهر توقف خواهید داشت. این کلیسا ترکیبی غریب از معماری عربی و نرماندی داشته و خانه مقبره‌های پادشاهان نرماندی و امپراتور فردریک دوم است. یک مکان مهم مذهبی دیگر Casa Professa بوده که یکی از مهمترین کلیساهای سبک باروک در پالرمو است. شما همچنین از بازار جدید San Lorenzo که پر است از محصولات متداول سیسیلی دیدن خواهید کرد. در این بازار می‌توانید از وقت آزاد خود برای خرید استفاده کنید. شما با اتوبوس به مناطق اطراف پالرمو رفته و از شهر Monreale دیدن می‌کنید. این شهر 8 کیلومتر با پالرمو فاصله داشته و در آنجا شما می‌توانید از تور پیاده‌روی در اطراف شهر و دیدن کلیسای جامع شهر لذت ببرید. این کلیسا محل قرارگیری کاشی‌کاری‌های طلایی فوق‌العاده زیبا است که صحنه‌هایی از عهد عتیق و عهد جدید را به نمایش می‌گذارد. شما در مونرئاله نیز فرصت آزاد دارید تا قبل از برگشتن به کشتی کروز خرید کنید.

توجه: در مونرئاله برای بازدید از کلیسای جامع باید از پله‌ها بالا بروید. راهنمای تور تنها در بیرون از بناها در مورد آنها توضیح می‌دهد. مهمانان می‌توانند به تنهایی از داخل آنها دیدن کنند. داشتن لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود. این تور برای مهمانانی که در راه رفتن مشکل دارند یا با ویلچر حرکت می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از غار سانتا روزالیا و منطقه موندلو (PMO07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 42 یورو (بزرگسالان)، 32 یورو (کودکان)

شما در این تور، بندر را به مقصد Monte Pellegrino ترک می‌کنید. در این مکان از آرامگاه Santa Rosalia دیدن می‌کنید. این بنا در سال 1625 ساخته شده است. در غارهای نزدیک این محل ظاهرا استخوان‌های این قدیس کشف شدند و در زمان حال مکانی مقدس محسوب می‌شود. بعد از آن به موندلو خواهید رفت. سابق بر این Mondello یک دهکده ماهیگیری بوده و امروزه به یک مقصد مهم توریستی برای گردشگران تور ایتالیا تبدیل شده است. در آنجا می‌توانید از زمان آزاد خود استفاده کرده و از قدم زدن در این دهکده دلپذیر لذت ببرید. در برگشت به پالرمو شما همچنین از بازار San Lorenzo دیدن خواهید کرد. این بازار محصولات محلی سیسیلی داشته و محل خوبی برای خرید است. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

توجه: به آن دسته از مسافران تور کشتی کروز که با ویلچر تردد می‌کنند توصیه می‌شود همراه با یک کمک‌کننده به این تور بیایند و ویلچرشان قابل جمع شدن باشد، چرا که اتوبوس، بالابر یا سکویی برای جابه‌جایی ویلچر ندارد. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در پالرمو (ایتالیا)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در پالرمو (ایتالیا)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در پالرمو (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021