اقامتگاه لوکس Six Senses Yao Noi در تایلند

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای Six Senses اقامتگاه‌های خود را در بهترین مکان‌های دنیا می‌سازد. این هتلشان در جزیره‌ی زیبای Ko Yao Noi تایلند ساخته شده است. این اقامتگاه طوری طراحی شده که در دام توسعه بیش از اندازه امکانات نیافتد و طبیعت بکر و دست نخورده محیط اطراف را حفظ کند. با این حال این هتل خدماتی عالی در کلاس جهانی را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد.

اقامتگاه لوکس Six Senses Yao Noi در تایلند

56 ویلا با استخرهای خصوصی، در گوشه گوشه جنگل‌های استوایی سرسبز و سواحل رویایی جزیره پخش شده‌اند. طراحی این ویلاها سنت و سادگی را با عناصر لوکس و شیک ترکیب کرده است؛ نتیجه‌اش فضایی را به وجود آورده که به خوبی با طبیعت همگون شده و اتمسفری عالی برای استراحت و کسب آرامش ایجاد کرده است.

این هتل لوکس تایلند چند مشخصه کلیدی دارد که اقامت در آن را برای شما فراموش‌نشدنی می‌کند. یکی از آن‌ها بستنی خانگی هتل است که هنگام صبحانه سرو می‌شود؛ شاید جزئی به نظر آید ولی همین جزئیات کوچک هستند که اقامت در این هتل را آرامش‌بخش و زندگی‌بخش می‌کنند. تمامی غذاهای هتل تازه و طبیعی هستند. خدمات اسپای هتل باورنکردنی است و لذتی بی‌پایان را برای شما فراهم می‌کند. خدمات این هتل همچنین شامل خدمتکار، کلاس‌های آموزش آشپزی تایلندی و نمایش فیلم در ساحل اختصاصی می‌شود. پس از همین حالا برنامه‌ریزی کنید و تور تایلند امسال خود را به بهترین تجربه زندگیتان تبدیل کنید.

Ko Yao Noi در منطقه آب و هوایی گرمسیری موسمی قرار می‌گیرد؛ که به این معنا است که هوای گرم منطقه تنها به اندازه چند درجه در طول سال تغییر می‌کند. فصل خشک از دسامبر تا آوریل است، با این حال توریست‌های تور تایلند در تمام طول سال به این جزیره و این هتل می‌آیند. رسیدن به هتل Six Senses Yao Noi کار ساده‌ای است. فاصله ساحل تا فرودگاه پوکت شامل یک سواری حدودا 20 دقیقه‌ای است. بعد از آن قایق شما را در حدود 45 دقیقه به هتل می‌رساند.

به "اقامتگاه لوکس Six Senses Yao Noi در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه لوکس Six Senses Yao Noi در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021