اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات آسیایی در گرو صدور ویزا

رمضانعلی دولو در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تیم هندبال بانوان قرار است سه شنبه شب راهی هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن گردد و به همین دلیل اردوهای تیم نیز در تهران در حال پیگیری است.

اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات آسیایی در گرو صدور ویزا

وی اضافه کرد:البته برای حضور این تیم در این رقابتها مسائلی از لحاظ تامین ارز و پول وجود داشت اما با پیگیری های اجرا شده، این مسائل تا حد زیادی رفع شد. کوشش مان این بود تا تیم حتما اعزام گردد.

دولو اظهار داشت: بلیت اعزام تیم تهیه گردیده و تنها منتظر دریافت روادید هستیم. امیدواریم تا امروز دوشنبه هم ویزای تیم دریافت گردد و دیگر مسئله ای برای اعزام تیم نداشته باشیم.

وی ادامه داد: من روز شنبه هم با خانم فرامرزیان صحبت کردم. ایشان هم برای اعزام تیم بسیار کوشش کردند و پیگیر بودند. به هر حال همه کوشش ها اجرا شده تا تیم بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. اگر به هر دلیلی تیم نتواند اعزام گردد، تقصیری متوجه ما نیست چون کوشش و اقدامات لازم را داشتیم.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش بانوان و رده سنی بزرگسال از 9 آذرماه در کوماماتوی ژاپن برگزار می گردد. تیم هندبال زنان ایران با تیم های استرالیا، نیوزلند، ژاپن و قزاقستان هم گروه است.

به "اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات آسیایی در گرو صدور ویزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم هندبال بانوان به مسابقات آسیایی در گرو صدور ویزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021