اتصال گچساران به شبکه ریلی با هدف رونق صنعت گردشگری

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق صنعت گردشگری در گچساران قرار است این شهرستان به شبکه ریلی کشور متصل گردد.

اتصال گچساران به شبکه ریلی با هدف رونق صنعت گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون عصر دیروز دوشنبه 7 بهمن ماه 98 اضافه کرد: طرح مطالعاتی راه آهن بندر امام، بهبهان، گچساران به ممسنی هم اکنون در حال اجراست و امید می رود با عملیاتی شدن آن تحول بزرگی در حوزه گردشگری این شهرستان ایجاد گردد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از چهارخطه بابامیدان،گچساران به بهبهان بهره برداری و بقیه در مراحل پایانی اجراست اعلام کرد: تکمیل این طرح و ساخت جاده گچساران باباکلان می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری به این شهرستان را فراهم کند.

تاجگردون تاکید نمود: گچساران به دلیل وجود حرم بی بی حکیمه (س)، طبیعت زیبا و آثار تاریخی ظرفیت جذب جهانگردان را نیز دارد.

او اعلام کرد: در حوزه گردشگری اقدامات خوبی توسط دستگاه های اجرایی انجام شده که یکی از آنان مجتمع تفریحی رفاهی روستای دیل است.

تاجگردون ادامه داد: وجود این زیرساخت زیبا فرصت خوبی برای درآمدزایی مردم منطقه حداقل در بحث بومگردی، فروش غذاهای سنتی و دست ساخته های صنایع دستی است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با اجرای طرح های گردشگری در مناطق مستعد دیگر بتوان پای سرمایه گذاران حوزه گردشگری را به این مناطق باز کرد.

آژانس مسافرتی آوای بورالان

به "اتصال گچساران به شبکه ریلی با هدف رونق صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال گچساران به شبکه ریلی با هدف رونق صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021