MSC Poesia Cruise

MSC Poesia Cruise

کشتی کروز Poesia از شرکت MSC شعر زیبایی از دریا است و با طراحی‌های چشمگیرش و فضای آرامش‌بخشش، بهترین‌ها را به مسافران تور کشتی کروز ارائه می‌دهد. در کشتی کروز پوئسیا ساختارهای سنتی با طراحی‌های خارق‌العاده ترکیب شده‌اند و فضایی خلق کرده‌اند که هر مسافری را متعجب خواهد کرد.

از باغ زن (Zen) گرفته تا سوشی بار اصیل ژاپنی و امکانات ورزشی کشتی تا اسپای فوق‌العاده آن با اتاق بخار، سونا و ماساژ، همگی آماده هستند تا آرامشی خارق‌العاده را به شما تقدیم کنند. در این کشتی کروز شما به انواع و اقسام وسایل و تجهیزات ورزشی دسترسی دارید. در کشتی کروز پوئسیا زمین بسکتبال، زمین تنیس، مینی گلف و یک باشگاه بدنسازی فوق‌العاده مدرن وجود دارد.

با تعداد زیادی محوطه‌های بازی و بازی‌های کامپیوتری، بچه‌ها و نوجوانان نیز از تفریحات متنوع خودشان لذت خواهند برد. به علاوه 3 استخر شنا و یک صفحه سینمایی غول‌پیکر در کنار استخر، تضمین می‌کنند که به همگی در این کشتی کروز خوش خواهد گذشت.

غذاهای ارائه شده در کشتی از سراسر دنیا تهیه شده‌اند. تمامی غذاهای کشتی توسط سرآشپزهای حرفه‌‌ای تهیه شده‌اند تا بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورند.

چه سفر شما با کشتی کروز پوئسیا، یک سفر تفریحی خانوادگی باشد، چه یک لطف لوکس به خودتان یا یک سفر رمانتیک با کسی که دوستش دارید، کشتی کروز پوئسیا کشتی‌ای است که تجربه واقعی سفر با کشتی کروز را برایتان فراهم می‌کند.

می‌توانید در لیست کشتی کروز اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مشخصات کشتی MSC Poesia Cruise

ظرفیت مسافران
3223 مسافر
تعداد کابین
1275 کابین (شامل 17 کابین برای افراد معلول)
تعداد طبقات
16 طبقه (13 طبقه برای مسافران)
تعداد خدمه
حدود 1039 نفر
وزن ناخالص
92627 تن
طول / پهنا / ارتفاع
294 متر / 32 متر / 60 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
حداکثر سرعت 23 گره دریایی / میانگین سرعت 18 گره دریایی

ویدئو معرفی کشتی و نمای 360 درجه از داخل MSC Poesia Cruise

کابین های کشتی MSC Poesia Cruise

کابین Inside

کشتی کروز پوئسیا، 275 کابین Interior با مساحتی در حدود 13 تا 20 متر مربع دارد (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). کابین‌های Interior دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

81 کابین از کابین‌های بیرونی کشتی کروز پوئسیا، از نوع کابین‌های Ocean View یا بیرونی هستند. این کابین‌ها بین 16 تا 17 متر مربع مساحت دارند. این کابین‌ها تخت دو نفره دارند که به درخواست شما می‌توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Ocean View with Partial View

92 کابین از کابین‌های بیرونی کشتی کروز پوئسیا، از نوع کابین‌های Ocean View با منظره مسدود شده (توسط قایق‌های نجات) هستند. این کابین‌ها بین 16 تا 17 متر مربع مساحت دارند. این کابین‌ها تخت دو نفره دارند که به درخواست شما می‌توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View with Partial View

کابین Balcony

809 کابین بالکونی در کشتی کروز پوئسیا وجود دارد و مساحتی بین 17 تا 40 متر مربع دارند. این کابین‌ها بالکون اختصاصی دارند و تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Suite/Balcony Aurea

کشتی کروز پوئسیا 18 کابین سوئیت با اندازه تقریبی 31 متر مربع دارد. این کابین‌ها بالکون اختصاصی دارند و تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite/Balcony Aurea

تورهای کشتی MSC Poesia Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشتی کروز شمال اروپا با MSC Poesia در بهار و تابستان 1403 یکی از بهترین مسیرهای کمپانی MSC Cruise در این دو فصل بوده که یک تجربه سفر با کشتی کروز فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. به جذابیت ذاتی تور کشتی کروز، شهرهای زیبای اروپا را هم اضافه نمایید و خواهید دید که با هر معیاری سفر به این شکل خاص در اولویت سفرهایتان قرار خواهد گرفت. 7 شب فوق‌العاده را در بهترین شهرهای ساحلی دانمارک، آلمان، لهستان و سوئد خواهید گذراند. با آوای بورالان نمایندگی رسمی شرکت  MSC Cruise در ایران، آسوده خاطر سفر کنید. ...

تور کشتی کروز شما اروپا با کشتی کروز MSC Poesia بهار و تابستان 1403. سفر به شهرهایی که بعلت موقعیت جغرافیایی خاص کمتر شناخته شده است. در این تور اروپا فرصت پیدا می‌کنید به راحتی و بدون دغدغه از جابه‌جایی‌های مکرر با هواپیما و یا قطار از چندین شهر و کشور دیدن کنید. در این تور کشتی کروز شما در مدت 8 روز به کشورهای آلمان، نروز و دانمارک سفر خواهید کرد. شهرهای مورد بازدید در این تور از کشورهای رویایی شمال اروپا بوده که به امنیت و رفاه بالا مشهور می‌باشند و نزدیکی این کشورها به قطب شمال باعث ایجاد جاذبه‌های طبیعی فراوانی در آنها شده است. در این تور ...

گالری تصاویر کشتی MSC Poesia Cruise

تلفن: 75284-021