MSC Seaside Cruise

MSC Seaside Cruise

کشتی کروز سیساید (MSC Seaside) قانون‌های طراحی کشتی کروز را از نو نوشته است و محوطه‌های داخلی و بیرونی را طوری در هم آمیخته تا شما را به طریقه‌ای که هیچگاه وجود نداشته به دریا نزدیک کند. همانند یک اسکله زیبا در یک شهر ساحلی، یک پیاده‌راه و گردشگاه استثنایی دور تا دور کشتی کشیده شده است، آن هم در نزدیک‌ترین قسمت به آب یعنی در طبقه هشتم. در مسیر این پیاده‌راه مکان‌های مختلفی برای خوردن ناهار در نسیم دلنواز اقیانوس، نوشیدن یک قهوه گوارا در خنکای بعدازظهر با منظره بی‌نظیر غروب آفتاب در افق، خرید کردن از فروشگاهی با کالاهایی عالی، شنا کردن و آفتاب گرفتن وجود دارد. مسافران تور کشتی کروز همچنین می‌توانند از دیدن مناظر خارق‌العاده از اطراف، در میان‌تالار دو طبقه با دیوارهای کاملا شیشه‌ای و همچنین آسانسور پانورامیک کشتی لذت ببرند.

محوطه آفتاب گرفتن ساحل میامی در کشتی کروز سیساید به شما مناظری نفسگیر از دریا را ارائه می‌دهد، در حالی که تخت‌های آفتاب گرفتن با طراحی ویژه این فرصت را به مسافران تور کشتی کروز می‌دهند به استخر و آب بسیار نزدیک باشند.

استخر جنوبی کشتی با دو آسانسور پانورامیک شیشه‌ای به عرشه بالایی متصل شده است. این استخر فضایی عالی برای لذت بردن از آفتاب و همچنین دیدن منظره‌هایی شگفت‌انگیز از دریا را به شما ارائه می‌دهد.

میان‌تالار خلاقانه کشتی کروز سیساید دیوار بیرونی شیشه‌ای دارد و تا دو طبقه بالا رفته است. این محوطه فضای خاص و دلچسبی را برای لذت بردن از نمایش‌های سرگرم‌کننده زنده با مناظری بی‌رقیب از اقیانوس در پس‌زمینه ایجاد کرده است.

با انتخاب کابین‌های یات کلاب (MSC Yacht Club) در تور کشتی کروز، شما یک کشتی داخل یک کشتی را کشف خواهید کرد؛ جایی که در آن شما از امکانات لوکس این باشگاه اختصاصی بهره برده و به گزینه‌های جذاب سرگرمی و تفریحی دسترسی دارید.

اسپای آئورا در کشتی کروز سیساید، یک اسپای لوکس است که درمان‌های آرامش‌دهنده بی‌نظیری را برای بازسازی روح و جسم مسافران تور کشتی کروز ارائه می‌دهد. خدمات این اسپای بی‌نظیر با محوطه آب‌گرم درمانی، سالن زیبایی و آرایشی و خدمات مانیکور و پدیکور کامل می‌شود.

کسانی که به ورزش علاقه دارند و روزی را بدون سر زدن به باشگاه ورزشی شب نمی‌کنند، در تور کشتی کروز از برنامه خود عقب نمی‌مانند. باشگاه ورزشی کشتی کروز سیساید به مدرن‌ترین تجهیزات از برند مشهور Technogym مجهز شده است. در این باشگاه برنامه‌های بدنسازی مختلفی ارائه می‌شود.

مشخصات کشتی MSC Seaside Cruise

ظرفیت مسافران
5179 نفر
تعداد کابین
2067 کابین
تعداد طبقات
13 طبقه برای مسافران
تعداد خدمه
حدود 1413 نفر
وزن ناخالص
160 هزار تن
طول / پهنا / ارتفاع
323 متر طول / 72 متر ارتفاع
سرعت (حداکثر / میانگین)
حداکثر سرعت 21.8 گره دریایی
سال راه‌اندازی یا بازسازی
2017

ویدئو معرفی کشتی و نمای 360 درجه از داخل MSC Seaside Cruise

کابین های کشتی MSC Seaside Cruise

کابین Inside

کابین داخلی بدون پنجره، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش و یک محوطه کوچک نشیمن دارد. دو تخت دیواری هم در دسترس هستند که می‌توانند برای خواب نفرات سوم و چهارم مورد استفاده قرار گیرند. تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق از دیگر امکانات کابین داخلی هستند. این کابین‌ها بین 14 تا 28 متر مریع مساحت دارند. مانند تمام کابین‌های کشتی کروز، در اینجا هم اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه قابل دسترس است.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

کابین پنجره‌دار (Ocean View) یک تخت بزرگ دارد که به درخواست مهمانان می‌تواند به دو تخت تک نفره تغییر پیدا کند. این کابین همچنین کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار، گاوصندوق و محوطه نشیمن با مبل تخت‌شو دارد. کابین اوشن ویو حدود 17 متر مربع مساحت دارد و با وجود مبل تخت‌شو گنجایش 4 مهمان را دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Balcony

کابین بالکن‌دار در کشتی کروز سیساید یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، یک کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش و بالکن دارد. بیشتر این کابین‌ها یک مبل دارند؛ برخی از مبل‌ها می‌توانند به تخت تبدیل شوند. تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی تعاملی، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق در اتاق موجود هستند. کابین بالکن‌دار در کشتی کروز سیساید بین 16 تا 25 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن 8 متر مربعی. کابین بالکونی ظرفیت 4 مهمان را دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Yacht Club Deluxe Suite

سوئیت دلوکس یات کلاب در کشتی کروز سیساید یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، یک کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش بزرگ، محوطه نشیمن جداگانه و یک بالکن خصوصی دارد. محوطه نشیمن مبله است؛ برخی مبل‌ها به تخت‌های دو نفره تبدیل می‌شوند و برخی کابین‌ها یک تخت دیواری هم برای جای دادن نفر پنجم دارند. تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، دستگاه قهوه‌ساز، مینی‌بار و گاوصندوق دیگر امکانات این کابین هستند. خود کابین 25 متر مربع مساحت دارد؛ بالکن این کابین هم 8 متر مربع مساحت دارد. کابین سوئیت دلوکس یات کلاب گنجایش 5 نفر را دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین Yacht Club Royal Suite

کابین رویال سوئیت یات کلاب در کشتی کروز سیساید، امکان میزبانی از 4 نفر را دارد. در این کابین یک تخت بزرگ قرار دارد که می‌تواند به دو تخت یک نفره تغییر پیدا کند. این کابین همچنین یک کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان و دوش و یک اتاق نشیمن جداگانه دارد. در محوطه نشیمن یک مبل تخت‌شو تعبیه شده است؛ این مبل می‌تواند به یک تخت دو نفره تبدیل شود و به عنوان محل خواب نفر سوم و چهارم مورد استفاده قرار بگیرد. تلویزیون هوشمند، تهویه مطبوع، تلفن، دستگاه اسپرسوساز، مینی‌بار، گاوصندوق و اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه) از دیگر امکانات این سوئیت بسیار لوکس هستند. کابین رویال سوئیت 62 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن با 32 متر مربع مساحت دارای میز غذاخوری و یک وان آبفشان (جکوزی).

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Royal Suite

کابین Yacht Club Interior Suite

سوئیت داخلی یات کلاب، کابین‌های بدون پنجره با خدمات اختصاصی یات کلاب هستند. این کابین‌ها تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش و محوطه نشیمن دارند. تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند ال‌سی‌دی، تلفن، دستگاه قهوه‌ساز، مینی‌بار و گاوصندوق از دیگر امکانات داخل این کابین‌ها هستند. این کابین‌ها 21 متر مربع مساحت و ظرفیت 2 نفر را دارند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Interior Suite

کابین Staterooms for Families

کابین ویژه خانواده‌ها در کشتی کروز سیساید از 2 تا 3 کابین بالکن‌دار متصل به هم تشکیل شده است. هر کدام از کابین‌ها به تخت‌های بزرگ خودشان، بالکن، سرویس بهداشتی با دوش و محوطه نشیمن مجهز شده‌اند. تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق از دیگر امکانات این کابین‌ها هستند. کابین‌های ویژه خانواده می‌توانند تا 10 مسافر تور کشتی کروز را به راحتی در خود جای دهند.

اطلاعات تکمیلی کابین Staterooms for Families

کابین Two-Bedroom Grand Suite

کابین گرند سوئیت دو خوابه، کابینی بسیار عالی برای خانواده‌ها است. این کابین دو اتاق دارد؛ یکی از آنها یک تخت بزرگ دو نفره دارد و دیگری دو تخت تک نفره. دو سرویس بهداشتی، یکی با وان و یکی با دوش در این کابین موجود هستند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، تلویزیون تعاملی، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق از دیگر امکانات کابین هستند. این کابین در حدود 50 متر مربع مساحت دارد؛ بالکن بزرگ این کابین هم 17 متر مربع مساحت دارد. در کشتی کروز سیساید تنها 3 کابین از این نوع در دسترس هستند. کابین گرند سوئیت دو خوابه گنجایش 5 نفر را دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Two-Bedroom Grand Suite

کابین Grand Suite

گرند سوئیت، سوئیت جادار و بزرگی است که بالکن و یک محوطه نشیمن جداگانه دارد. هر کدام از این سوئیت‌ها به تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، تلویزیون ال‌سی‌دی تعاملی، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق مجهز هستند. این کابین‌ها بین 32 تا 49 متر مربع مساحت دارند، به اضافه یک بالکن بزرگ 21 متر مربعی. این کابین 1 اتاق خواب با سرویس بهداشتی و تخت بزرگ دارد. البته با وجود مبل تخت‌شو و تخت دیواری این کابین گنجایش 5 مهمان را دارد. از این نوع سوئیت در کشتی کروز سیساید تنها 9 عدد موجود هستند (سوئیت‌های شماره 14002 و 14003 ظرفیت 2 مهمان را دارند).

اطلاعات تکمیلی کابین Grand Suite

کابین Suite with Whirlpool Bath

این کابین یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، یک کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، محوطه نشیمن و یک بالکن خصوصی با وان آبفشان (جکوزی) دارد. برخی از مبل‌ها می‌توانند به تخت تبدیل شوند و برای خواب نفر سوم و چهارم استفاده شوند. تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق در این سوئیت در دسترس هستند. خود سوئیت حدود 28 متر مربع و بالکن حدود 7 متر مربع مساحت دارد. با وجود تخت دیواری این کابین گنجایش 5 مهمان را دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite with Whirlpool Bath

کابین Suite

کابین سوئیت در کشتی کروز سیساید یک تخت بزرگ دارد که می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش و بالکن دیگر امکانات سوئیت هستند. برخی از سوئیت‌ها مبل‌هایی دارند که به تخت تبدیل می‌شوند و می‌توانند برای نفرات سوم و چهارم مورد استفاده قرار گیرند. تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق در این کابین‌ها موجود هستند. این سوئیت بین 17 تا 28 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن 16 متر مربعی.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite

تورهای کشتی MSC Seaside Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشتی کروز اروپا با یکی از بزرگترین کشتی کروزهای جهان و اروپا، تور کشتی کروز اسپانیا، فرانسه و ایتالیا 8 روز با کشتی کروز MSC Seaside تجربه ای منحصر بفرد  که کمتر تکرار خواهد شد. در این تور طی 8 روز به کشورهای اسپانیا، فرانسه و ایتالیا سفر خواهید کرد. در طول سفر با کشتی کروز این فرصت این را خواهید داشت که علاوه بر بازدید از مجموعه‌ای از بهترین شهرهای دنیا در مشهورترین کشورهای اروپا، از امکانات متنوع و بی‌نظیر خود کشتی کروز نیز استفاده نمایید. در سفر با کشتی کروز شما نگرانی از بابت جابه‌جایی چمدان‌های خود ندارید چون در یک هتل 5 ستاره بر روی آ ...

گالری تصاویر کشتی MSC Seaside Cruise

تلفن: 75284-021