استارتاپ

ایده های نوین گردشگری الکترونیک اردبیل در نمایشگاه تهران معرفی می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، ایده های نوین گردشگری الکترونیک این استان معرفی خواهد شد.

10 بهمن 1398

چگونه چین صدرنشین اقتصاد دیجیتال دنیا شد؟

خبرنگاران: برای بسیاری از سیاست گذاران داخلی که موافق محدود کردن اینترنت یا فیلتر بعضی سایت ها و اپلیکیشن های خارجی در کشور هستند، چین نمونه ای از یک کشور پیروز است که توانسته با وجود محدود کردن فعالیت سایت های خارجی در این کشور به یکی از قدرت های اول...

16 دی 1398

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری باید نقطه اتصال با استارت آپ ها باشد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: یکی از موضوعاتی که پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری باید به آن توجه کند، تقویت ارتباط با استارت آپ هاست.

23 آذر 1398

یک استارتاپ چینی سگ های گمشده را به وسیله تصویر بینی پیدا می نماید

یک استارتاپ چین هوش مصنوعی به نام Megvii قادر است تا با یک نرم افزار تشخیص چهره، عملکردی فرا انسانی داشته باشد و به تشخیص چهره حیوانات بپردازد. این نرم افزار می تواند حیوانات خانگی مختلف را شناسایی کند و از این طریق به ردیابی حیوانات خانگی گمشده خواهد پرداخت....

2 مرداد 1398

چین از سیستم هوشمند تشخیص هویت سگ ها رونمایی کرد ، روشی جدید برای جریمه صاحبان متخلف حیوانات خانگی

پژوهشگران یک استارتاپ وابسته به دولت چین یک سیستم هوشمند شناسایی سگ ها را طراحی نموده اند که می تواند با تکیه بر هوش مصنوعی سگ هایی را که در سطح شهر گم شده اند یا رفتارهای غیرقانونی انجام می دهند را شناسایی کند.

24 تیر 1398

زمینه تعامل استارتاپ ها و دانش بنیان های ایران و سنگاپور فراهم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با نماینده ویژه وزیر خارجه سنگاپور و مدیران وزارت صنعت و بازرگانی این کشور به محورهایی از جمله راه کارهای اجرایی مشترک جهت برقراری ارتباط و تعامل...

27 خرداد 1398

نخستین آزمایش موفق تاکسی هوایی الکتریکی در آلمان

نخستین آزمایش تاکسی هوایی الکتریکی 5 نفره ساخت استارت آپ آلمانی لیلیوم(Lilium) با موفقیت انجام شد.

31 اردیبهشت 1398

بی اثر کردن تحریم اینترنت ایران به وسیله ارتباط مستقیم با شبکه ترکیه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برقراری ارتباط مستقیم میان شبکه ایران و ترکیه با هدف بی اثر کردن تحریم اینترنت ایران اطلاع داد.

10 اردیبهشت 1398

گسترش همکاری های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تکنوپارک های ترکیه

تیمی متشکل از هیئت رئیسه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در راستای توسعه همکاری های متقابل علمی و فناوری با کشورهای منطقه از تکنو پارک، دانشگاه فنی و نمایشگاه صنایع استانبول بازدید کردند.

27 اسفند 1397

اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی اسپانیا

اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی مشترک سازمان جهانی گردشگری و ایالت باسک اسپانیا برگزار می گردد.

20 آذر 1397

تداوم بهبود سهام چین، سهام آسیایی رشد کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، با افت وحشت از جنگ تجاری و همچنین امید به افزایش وزن سهام چین در شاخص های بین المللی، سهام چین به بهبود خود ادامه داد و به بالاترین سطح 8 هفته ای خود رسید و باعث رشد شاخص های آسیایی شد.

5 مهر 1397
تلفن: 75284-021