دکوراسیون

ورود سرمایه گذاران تازه به حوزه گردشگری، رشد 14 برابری موزه ها بعد از پیروزی انقلاب

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در چرخه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، افرادی را می بینیم که در گذشته در بخش دارو، خودرو و... سرمایه گذاری می کردند، اما اکنون نگاه خوبی به آینده صنعت گردشگری دارند.

23 بهمن 1398

گردشگری با نمایشگاه ها؛ نمایشگاه تخصصی-صادراتی فرش دستباف در اصفهان

این هفته چراغ نمایشگاه های مختلف در هشت استان کشورمان روشن است و علاقمندان به صنایع مختلف می توانند در این شهرها به بازدید از نمایشگاه ها مورد علاقه خود بپردازند.

9 آذر 1398

می خواهیم هنر ایران و ایتالیا را پیوند بزنیم

سفیر ایتالیا در تهران بر این باور است که مردم کشورهای دنیا با وجود همه تفاوت ها و مسائل دنیای موجود، خواسته های مشترکی همچون صلح، دوستی، سفر و... دارند. او می گوید: مردم می خواهند راحت و آرام زندگی نمایند و به همین خاطر هم فکر می کنم همه ما همانند هم هستیم.

16 مهر 1398

حضور یک برند طراحی ایتالیایی در ایران

مراسم اعلام حضور یک برند طراحی ایتالیایی در تهران، با حضور جمعی از فعالان ایرانی و ایتالیایی این حوزه در سفارت این کشور اروپایی در تهران برگزار گردید.

13 مهر 1398

یک سدان چینی محبوب

به هر حال ام وی ام 550 به عنوان سدان چینی مونتاژ داخلی در بازار کشور شناخته می گردد که فروش خوبی را داشته است و توانسته نظر مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. خودروی ام وی ام 550 خودروی شهری و خارج شهری مناسب با ظاهری قابل قبول و طراحی داخلی نسبتاً زیبا که...

5 تیر 1398

راز دریچه های اسرار آمیز در آسمانخراش های چین

هنگ کنگ یکی از زیباترین شهر های دنیا با مناظر شگفت انگیز است. طراحان ساختمان و مهندسین معمار این شهر به فلسفه فنگ شویی باور دارند.

23 خرداد 1398
تلفن: 75284-021