مصاحبه با خانم حدیث ثانی، کارشناس فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه تعامل با مشتریان

در ادامه مجموعه مصاحبه‌های انجام گرفته با مسولین و پرسنل شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان که جهت آشنایی هر چه بیشتر گردشگران و مشتاقان سفر که به بسته های سفر این شرکت علاقمند هستند، تهیه می‌گردند، این بار تصمیم گرفتیم مصاحبه ای را با یکی از کارشناسان فروش (مشاورین گردشگری) با سابقه آژانس، خانم حدیث ثانی، ترتیب دهیم تا مخاطبین و مراجعین شرکت بتوانند با شیوه کار آژانس و تعامل کارشناسان مان با مراجعین (متقاضیان سفر) بیشتر آشنا شوند.

مصاحبه با خانم حدیث ثانی، کارشناس فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه تعامل با مشتریان

فرایند آموزش کارشناسان جدید فروش، برنامه دقیقی را دنبال می کند تا به بهترین شکل ممکن به سوالات گردشگران پاسخ داده شود. خانم ثانی بیان کردند که اولین کاری که هر کارشناس فروش در آغاز دوران فعالیت کاری خود انجام می دهد، مطالعه دقیق محتوای درج شده در وب‌سایت شرکت و اشراف کامل بر آن است. این امر بسیار حائظ اهمیت است چون حفظ زمان مشتری از اولویت بالایی برای آوای بورالان برخوردار است.

ایشان ادامه دادند که کارشناسان فروش به گونه ای آموزش داده شده اند که پاسخگویی خود را با خواسته های فردی گردشگران تنظیم کنند. گاهی ممکن است که گردشگران دقیقا ندانند که به کجا می خواهند سفر کنند. در اینجا کارشناسان فروش با پرسیدن سوالات مرتبط، از علاقه مندی های گردشگران با خبر شده و تور مناسبی را به آن ها پیشنهاد می کنند. مثلا برای گردشگری که مقصد خاصی را مدنظر ندارد، اما می خواهد به جایی در اروپا برود که مستلزم ویزای شنگن است، کارشناسان فروش با با بررسی دقیق مدارک مشتری، آگاهی کامل از نکات ریز و درشت هر تور و تطبیق مدارک با الزامات تورهای مربوطه، بهترین پیشنهادهای ممکن را به مسافران ارائه می دهند.

زوجی را تصور کنید که قصد رفتن به ماه عسل را دارند. در چنین موقعیتی، کارشناسان فروش ممکن است تور مالدیو را به آن ها پیشنهاد دهند تا با بازدید از جاذبه های زیبای آن، اوقات عاشقانه و دلپذیری را تجربه کنند. از طرف دیگر، بعضی از گردشگران دقیقا می دانند که به کجا می خواهند سفر کنند که در این حالت مثل موقعیت قبلی، کارشناسان فروش مدارک آن ها را با دقت بررسی کرده و امکان و میزان احتمال موفقیت شان در دریافت ویزای مربوطه را به آن ها اعلام می کنند.

این کارشناس خبره فروش ادامه دادند که یکی از ویژگی های متمایز آوای بورالان، شفافیت کامل با مشتریان است. مخاطبین از صفر تا صد فرایندهای خرید تور، کسب ویزا و جزئیات خود تورها آگاه شده و بطور کامل خواهند دانست که در هر بخش از این فرایندها با چه چیزی مواجه خواهند شد. این شفافیت به مسافرین اجازه می دهد تا برای همه مواردی که انتظارشان را می کشند، آمادگی کامل داشته باشند؛ امری که در راستای سیاست های مشتری مدارانه آوای بورالان است. گردشگرانی که همچنان دودل هستند، می توانند با مراجعه حضوری از سازوکار تورها آگاه شوند و با کسب اطلاعات کافی، بهترین تصمیم برای سفر پیش رو را با توجه به شرایط خود بگیرند.

به "مصاحبه با خانم حدیث ثانی، کارشناس فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه تعامل با مشتریان" امتیاز دهید

5 کاربر به "مصاحبه با خانم حدیث ثانی، کارشناس فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه تعامل با مشتریان" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با خانم حدیث ثانی، کارشناس فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه تعامل با مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021