گومز: آرزویم قهرمانی در ایتالیا است، گواردیولا باعث شد به فیورنتینا بپیوندم

خبرنگاران: مهاجم پیشین بایرن مونیخ مهمترین هدف خود در فوتبال ایتالیا را دستیابی به عنوان قهرمانی در این کشور مطرح کرد.

گومز: آرزویم قهرمانی در ایتالیا است، گواردیولا باعث شد به فیورنتینا بپیوندم

به گزارش خبرنگاران، ماریو گومز، مهاجم ملی پوش آلمانی که اخیرا با قراردادی 4 ساله از تیم فوتبال بایرن مونیخ به فیورنتینا ملحق شده امیدوار است با این تیم ایتالیایی به مقام قهرمانی برسد.

گومز 28 ساله که فصل قبل با بایرن در بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان به قهرمانی رسید می خواهد به مردان وینچنزو مونتلا یاری کند تا فیورنتینا به اولین جام قهرمانی خود پس از سال 2001 که قهرمان جام حذفی ایتالیا شد، دست یابد.

این مهاجم آلمانی به خبرنگاران گفت: آرزویم این است که در ایتالیا به مقام قهرمانی برسم. فیورنتینا تیم جاه طلبی است و می خواهد در لیگ یک گام به جلو بردارد. نمی توانم تضمین کنم که تعداد گل معینی را به ثمر خواهم رساند. مهم این است تا جایی که از دستم بر می آید برای تیمم گل هایی بزنم که باعث پیروزی های بیشتر آن گردد.

ویولا فصل گذشته در مکان چهارم جدول رده بندی سری A ایتالیا کار خود را به انتها برد و میخواهد فصل بعد در ایتالیا و رقابت های اروپایی تیمی مدعی باشد.

مهاجم پیشین باواریایی ها دلیل پیوستن خود به فیورنتینا را پپ گواردیولا دانست. وی گفت: وقتی که جدایی ام از بایرن قطعی شد تصمیم گرفتم که در اسپانیا یا ایتالیا بازی کنم. برای آمدن به ایتالیا نیز کسی من را متقاعد نکرد. تنها با گواردیولا صحبت کردم و او گفت که وینچنزو مونتلا انسان بزرگی است، سپس با مسئولان باشگاه فیورنتینا به صحبت پرداختم و آنها اهداف و دلایلی که این باشگاه من را می خواستند را بیان کردند.

مهاجم جدید فیورنتینا توضیح داد: قهرمانی در رقابت های مختلف با بایرن مونیخ فوق العاده بود اما می خواهم تجربیات جدیدی داشته باشم. با گواردیولا صحبت کردم و او از تجربیات بازی اش در ایتالیا برایم گفت. همین باعث شد تا ایتالیا و فیورنتینا را برای ادامه دوران حرفه ای ام انتخاب کنم.

به "گومز: آرزویم قهرمانی در ایتالیا است، گواردیولا باعث شد به فیورنتینا بپیوندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گومز: آرزویم قهرمانی در ایتالیا است، گواردیولا باعث شد به فیورنتینا بپیوندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021